איך מנהלים מועדים מרובים?

שאלה ותשובה לראיון עבודה: תאר כיצד אתה נותן עדיפות לתאריכים בלתי סבירים

למה מנהלים צריכים לדעת איך אתה נותן עדיפות למשימות

כמעט בכל עבודה, העובדים חייבים לבצע משימות בזמן. בעת גיוס עובדים, מעסיקים חייבים להבין עד כמה לקוחות פוטנציאליים מתמודדים עם ג'אגלינג בין מספר פרויקטים ואחריות. זה יכול לעזור להם לחזות עד כמה המועמד יהיה אפקטיבי בעת לחץ וכיצד הם מקבלים החלטות ומתעדפים את עבודתם.

איך אתה צריך לענות "כיצד אתה נותן עדיפות למספר מועדים?"

כשאתה משיב לשאלה זו, נסה לשתף דוגמאות ספציפיות מעבודות קודמות המשקפות את האופן שבו אתה מנהל את הזמן שלך כדי לעמוד בזמנים. הקפד להשיב בכנות ולהסביר באילו קריטריונים אתה משתמש כדי להעריך את חשיבותה של כל משימה. אם התפקיד שאתה רוצה מצריך עבודה כחלק מצוות, בחר תרחיש שמדגיש עד כמה אתה משתף פעולה עם אחרים.

זכור שהתגובות שלך צריכות לשקף את מוסר העבודה הכללי שלך. שקול לדון בתרחישים כמו:

  • איך אתה זוכר אילו משימות עליך לבצע.
  • איך אתה עוקב אחר ההתקדמות ומה השגת.
  • מה אתה עלול לעשות אם אתה הולך להחמיץ דדליין.
  • איך אתה מבטיח את איכות העבודה שלך כאשר אתה ממהר.
  • דרכים שביקשת עזרה או האצלת משרות לאחרים בעבר.

מה שלא כדאי להגיד

למרות שהצגת ביטחון היא המפתח, עליך להימנע תמיד מלהדגיש יתר על המידה את היכולות שלך. זכור כי השאלה "איך אתה מתמודד עם מועדים צפופים?" עוזר לחברות להבין את ההיגיון שלך כמו גם את הכישורים שלך. והכי חשוב, התשובה שלך לעולם לא צריכה לכלול שיפוט על ביצועים של אחרים. במקום זאת, שמור את השיחה ממוקדת בנקודות החוזק שלך.

דוגמאות לתשובות

הנה כמה תשובות לדוגמה שעשויות לעזור לך להכין מה לומר כשתישאלו "איך מנהלים מועדים מרובים?". נסה לוודא שהתגובה שלך כוללת פרטים המתורגמים למשרה הספציפית שאתה רוצה.

דוגמא תשובה 1 – עבודות תחזוקה

"לפעמים, ביצוע העבודה שלי משפיע על זרימת העבודה הכוללת ויכול להשפיע על הלקוחות. כל עוד אני עדיין יכול לעמוד בזמנים אחרים, אני תמיד מנסה לבצע את המשימות האלה קודם כל כדי שהעמיתים שלי לעבודה יוכלו להשיג את מה שהם צריכים ולעמוד בציפיות האורחים לפני שאני עובר לפרויקטים אחרים."

דוגמא תשובה 2 – תפקידי ניהול קמעונאי

"בסוף כל משמרת, אני כותב לעצמי רשימה של מה שאני עדיין צריך להשלים ורושם מתי כל פריט מגיע עד אז אני מוכן ללכת כשאחזור. אחר כך אני מסדר אותם על סמך הצרכים שהושגו תחילה ומסתכל קדימה כדי לראות אם אולי אצטרך להאציל משימות מסוימות לאחרים".

דוגמה 3 לתשובה – תפקידי בריאות

"בתחום הרפואי, העבודה חייבת להסתיים במהירות כדי שהדברים יתנהלו בצורה חלקה. מכיוון שלעתים קרובות יש מעט זמן פנוי בין פגישה עם מטופלים או עזרה לרופאים, אני מנסה לקבץ משימות דומות יחד כדי שאוכל להתקדם כמה שיותר ברגעים הזמינים הללו".

הצעות להצלחה

לדעת מה לומר מבעוד מועד יכול לעזור לך להרגיש בטוח יותר כשאתה צריך להסביר איך אתה מלהטט בין פרויקטים מרובים. זכור שהמטרות שלך צריכות להיות תמיד להדגיש את כישורי ניהול הזמן וקבלת ההחלטות שלך. מנהלי גיוס מבינים שעשויים להיות מכשולים לעמידה בזמנים ורוצים כיצד תסתגלו כדי להבטיח שעדיין תשלימו את הדברים בזמן.

מאמרים קשורים

One Comment

  1. המנהלים צריכים לפתוח את התכנית הדרושה עבור כל מועד, בנוסף לקבוע את הזמן המתאים לקבלת המועד ולבצע את הפעולות הנחוצות כדי להגדיר את החוקים וההגבלות הרלוונטיות. יש גם לבצע שיטות בקרה בין המועדים כדי לוודא שהמועדים פועלים בצורה תקפה והתקנות הנחוצות מתקיימות.

כתיבת תגובה

Back to top button