איזה תוספות לפיצה מתאימות עם גבינת עיזים? גלו 5 תוספות

האם תוספת גבינת עיזים על פיצה זה טעים? אתה לא יכול פשוט לערום תוספות על פיצת גבינת העיזים שלך ולצפות שהיא תהיה טעימה. אלו התוספות שאתה צריך כדי לשלב עם פיצת גבינת עיזים:

תאנים וארוגולה

אננס הוא לא הפרי היחיד שיכול ללכת על פיצה, אתה יודע.

שום דבר לא אומר קיץ כמו פיצה עם גבינת עיזים מפוררת, תאנים וארוגולה בתור התוספות. זה כמו לסלט ולפיצה נולד תינוק, אבל זה טעים בדיוק כמו שהוא בריא.

פיצריות גם נוטות להוסיף מעט טפטוף בלסמי לפשטידה המונעת בפטה זו, אבל אם אינכם רואים אותה רשומה בתיאור, קדימה ובקשו אותה לפי בקשות מיוחדות .

בצלים מקורמלים

כאשר תאנים נראות קצת מתוקות מדי לטעמך, בחר במתיקות העדינה של בצל מקורמל.

המתיקות הטבעית של הבצל נפתחת במהלך תהליך בישול איטי, וכתוצאה מכך הטעם משתלב יפה עם פטה. אם אי פעם הרגשת שהפשטידה הלבנה שלך עם גבינת עיזים חסרה את מעט המתיקות שרוטב עגבניות מספק, בצל מקורמל הוא התשובה שלך.

פלפלים

כמו בצל מקורמל, לפלפלים יש מתיקות טבעית כדי לאזן את הטעם החד של גבינת עיזים. תוספת זו מנצחת גם מנקודת מבט מרקם – רצועות פלפל חריף מתרככות במהלך תהליך הבישול, ומאפשרות להן להשתלב בצורה מושלמת עם גבינת עיזים שמנת.

בזיליקון

כן, עשבי תיבול נחשבים לתוספות לפיצה.

המעבר החלבי של הסופרמרקט המקומי שלך עמוס בגבינת עיזים ומאשאפים בזיליקום מסיבה כלשהי. הסיבה לכך היא שהעשב הקטן הזה מכיל שפע של טעמים שמתחננים למעשה לאחד כוחות עם פטה.

בזיליקום פוגע תחילה בחיך בפלפל, ואז מתגבש לגימור מעט מתוק וארומטי עז. אתה פשוט לא יכול להשתבש עם בזיליקום כתוספת לפיצה גבינת עיזים שלך.

פטרוזיליה, מרווה, רוזמרין ותימין

האם פיצה גבינת עיזים עם פטרוזיליה, מרווה, רוזמרין ותימין הייתה ההשראה לאלבום המפורסם של סיימון וגרפונקל? כנראה שלא, אבל זה יהיה סיפור טוב כשאתה מזמין אותו למפגש הבא שלך.

כמו בזיליקום, עשבי תיבול אלה הם תמיד כסף כשהם מתערבבים עם פטה.

פטריות

פטריות ממולאות בגבינת עיזים הפכו לעיקר בשעות הקוקטיילים. אז, אם אתה רוצה להפוך את ארוחת הערב של יום שלישי בערב לחגיגה אמיתית, פיצה פטריות וגבינת עיזים היא הדרך ללכת.

אין כאן פטרייה שגויה לקטוף, אבל אנחנו ממליצים לבחור בפטריות קרמיני, כשהן זמינות. טעמן קצת יותר אדמתי מפטריות לבנות רגילות, שתואם את הטעם הארצי של פטה.

פיצת עם גבינת עיזים

כל התוספות לפיצה גבינת עיזים נשמעות די נהדר, לא? אם אתה מתקשה להחליט רק על אחד מהם, למה שלא תשלב אותם כדי לבנות את פיצת הפטה האולטימטיבית?

מאמרים קשורים

One Comment

כתיבת תגובה

Back to top button