איך לתכנן מסיבת אירוסין ? 10 טיפים

מסיבת אירוסין ערב חגיגי מרגש שנעלם לעתים קרובות בלוח אירועי החתונה. הפך להיות אירוע נוסף שזוגות לא רוצים לתכנן, אנחנו כאן כדי להחיות את האירוע הנפלא עם המדריך הקל שלנו לתכנון מסיבת אירוסין מושלמת.

יש הרבה סיבות טובות למה להוסיף מסיבת אירוסין ללוח השנה של חגיגות החתונה שלך. אולי אתם עורכים חתונת יעד אינטימית ותרצו לחגוג עם קבוצה גדולה יותר של חברים מקומיים? או אולי אתם מתכננים טקס מסורתי ותרצו לנצל את ההזדמנות הזו כדי לחדש את מסיבת האירוסין שלכם.

יתרון נוסף של הבחירה לערוך מסיבת אירוסין הוא שהיא נותנת לך הזדמנות לבדוק ספקים פוטנציאליים לחתונה. שכור מתכנן שיהפוך את האירוע ללא מתח עבורך. בחר סידורי פרחים ממוכר פרחים מקומי בסגנון שאולי תרצה ליום החתונה שלך. שכור צלם כדי לתפוס את הרגע המרגש הזה.

הטיפ העיקרי שלי יהיה – זה הזמן באמת להפוך את האירוע שלכם למותאם במיוחד והכל על שניכם כזוג, במיוחד אם אתם מעדיפים לשמור על אסתטיקה של יום החתונה שלכם מסורתי יותר

אז איך מתכננים מסיבת אירוסין? הנה המדריך בן עשרת השלבים שלנו…

1. החליטו מי מארח: אתם או בני משפחה וחברים?

זה פרט כל כך חשוב. אם תחליטו לארח את מסיבת האירוסין שלכם, הפרטים המהנים והארגון המעשי יותר בידיים שלכם. ודא שיש לך את הזמן והאמצעים לקחת את זה על עצמך בנוסף לתכנון החתונה שלך. לחלופין, בקשו מבן משפחה או חבר לארח ותוכלו לשבת ולהירגע. כמובן, במקרה זה, אתה צריך להיות מוכן לוותר על שליטה על פרטים שונים.

2. קבע את התקציב שלך.

לפני שאתה מזמין או קונה משהו למסיבת האירוסין שלך, קבע את התקציב שלך.

3. הזמינו מקום (במידת הצורך).

חצר אחורית או מסעדה? אולם אירועים גדול או חוף ציבורי? מצא את המקום המושלם לחגוג את האירוסין שלך וודא שהוא מאפשר את הדברים שאתה עשוי לרצות: קייטרינג, משקאות אלכוהוליים, עוצרים מסוימים ועוד. הזמנת מתכנן חתונות תחילה, אם אתה יכול להניף אותו, עשויה לפתוח כמה דלתות למקומות נהדרים שאולי עוד לא ידעתם עליהם. ואולי, זו עשויה להיות ריצת ניסיון נהדרת לשכור אותם לתכנן גם את החתונה הקרובה שלך!

4. החליטו על מתנות.

בעוד שמתנות אירוסין מתפוגגות, חלק מהאורחים עשויים לרצות לתת לך משהו לחגיגה. לפני שאתה שולח את ההזמנה שלך, קבע את אסטרטגיית המתנות שלך. האם תרצה לכלול קישור למזומן או רישום חתונה בהזמנות שלך? אולי אתה מתכנן לבקש מהאורחים לתת מתנה לצדקה אהובה על שמך? או, אולי אתה בכלל לא רוצה מתנות. אתה יכול לציין זאת בבירור בהזמנות שלך.

5. שלחו הזמנות.

כבר יודעים מי אתה רוצה שיעצב את ההזמנות לחתונה שלך? בקש מכתב הכתיבה לחתונה שלך להוסיף הזמנות למסיבת אירוסין לסוויטת החתונה שלך. זה יגרום לכל מסיבה להזמין סט יפה ומגובש. עם זאת, אם לא הגעת כל כך רחוק, הזמנות דיגיטליות הן דרך מצוינת ללכת.

6. הרכיבו לוח אווירה דקורטיבי.

בין אם אתם עובדים עם מתכנן אירועים או עושים זאת בעצמכם, הגיע הזמן להרכיב לוח פינטרסט למסיבת אירוסין. ארגן את כל הפרחים, העיצוב והפרטים האהובים עליך. זה ישמש לך כהשראה כאשר אתה, החברים והמשפחה שלך, המתכנן וחנות הפרחים שלך תעצב את מסיבת האירוסין שלך.

7. תכננו את התפריט.

מסיבות אירוסין הן לרוב אירוע ערב. בין אם זה אומר שעת קוקטייל, ארוחת ערב או ערב ערב מאוחר, תצטרכו לתכנן אוכל ושתייה. בדוק קייטרינג פוטנציאלי לחתונה, אופה עוגות וספק אלכוהול מקומי. אם תכננת את המסיבה שלך בבר או במסעדה, אפילו טוב יותר. משימת הקייטרינג שלך תהיה פשוטה.

8. שכור צלם.

מתכננים להזמין תמונות אירוסין? למה שלא תשתמש במסיבת האירוסין שלך בתור הרגע! רוב צלמי החתונות יציעו תוספות לאירועים נוספים בחבילות החתונה שלהם. לכן, אם יש לכם בראש צלם חתונות חלומות זו דרך מצוינת להתרגל אחד לשני ולהוסיף בסופו של דבר לכל אלבום החתונה.

9. בחר פרחים.

בדוק חנות פרחים מקומית או קנה חבילות פרחים בעצמך. מסיבת האירוסין שלכם היא הזדמנות מדהימה לצלול היישר לעולם של פרחי חתונות. זה כיף במיוחד אם מסיבת האירוסין שלך מתקיימת בעונה שונה מהחתונה שלך – אתה יכול לשלב פרחים אהובים שאולי לא יהיו זמינים אז.

10. קנו את האאוטפיט המושלם.

אנו שומרים את העצה הטובה ביותר לסוף: הגיע הזמן לקנות את התלבושת המושלמת למסיבת אירוסין. אם את רוצה ללכת ללבן (את יודעת, כדי להשוויץ שאת הכלה) יש לנו שמלות כלה קצרות , חליפות כלה קטלניות במחיר סביר !

One Comment

  1. 1. התחל בגדילה של האירוע – ציין תאריך, מקום, משך ונושא.
    2. הגדר את ההתנהגות הרצויה עבור האירוע שלך.
    3. בחר את הנושא של האירוע.
    4. הגדר את התקציב.
    5. בחר את המקום ואת השרתים.
    6. כתוב את ההזמנה ושלח אותה.
    7. הקפד על פרטי האירוע – הזמנת אוכל, כיסוי השולחן ואחרים.
    8. תכנן את הפעילויות המיוחדות של האירוע.
    9. הקפד על האספקה של האירוע.
    10. תכנן את התנועה של האורחים.

כתיבת תגובה

Back to top button