חישוב הלוואה לרכב: איך לחשב תשלום הלוואת רכב

חישוב הלוואה לרכב: מדריך איך לחשב תשלום הלוואת רכב עם מחשבון הלוואה לרכב תשלום הלוואת הרכב החודשי שלך יהיה תלוי במחיר המכונית, בתשלום המקדמה, באורך ההלוואה (תקופת הזמן) ובריבית של ההלוואה, אשר תלויה בציון האשראי שלך.

שיעורי הריבית על הלוואות לרכב משומש נוטות להיות גבוהות יותר מאלו של הלוואות לרכב חדש. השתמש בתשומות למטה כדי לקבל תחושה של מה יכול להיות בסופו של דבר תשלום הלוואת הרכב החודשי שלך.

קניות רכב חדש או משומש? השתמש במחשבון הלוואה לרכב שלנו כדי לראות כיצד עשוי להיראות התשלום החודשי שלך – וכמה ריבית היית משלם במהלך חיי ההלוואה.

  • רוכשי רכב רבים נוטלים הלוואה למימון רכישתם, בין אם מהסוחר או דרך בנק.
  • תשלומי ההלוואה יתבססו בעיקר על מחיר הרכב, בין אם הוא חדש או משומש, המקדמה, אורך ההלוואה וציון האשראי שלכם.
  • השתמש במחשבון הלוואה לרכב לפני שאתה פונה למגרש המכוניות כדי שתהיה מוכן למצוא מכונית שתתאים לתקציב שלך ולנהל משא ומתן על העסקה הטובה ביותר.

הסבר על מחשבון הלוואה לרכב

כדי להשתמש במחשבון הלוואה לרכב, הזינו מספר פרטים על ההלוואה, כולל:

  • עלות הרכב: הסכום שאתה רוצה ללוות לקניית הרכב. אם אתה מתכנן לבצע מקדמה או טרייד-אין, הפחת סכום זה ממחיר המכונית כדי לקבוע את סכום ההלוואה.
  • תקופת זמן: משך הזמן שעליך להחזיר את ההלוואה. ככלל, ככל שהטווח ארוך יותר, התשלום החודשי שלך נמוך יותר, אך ככל שהריבית המשולמת תהיה גבוהה יותר. מאידך, ככל שהתקופה קצרה יותר, כך התשלום החודשי שלך גבוה יותר, והריבית הכוללת שתשולם תהיה נמוכה יותר.
  • חדש/משומש: האם המכונית שברצונך לקנות היא חדשה או משומשת. אם אינך יודע את שיעור הריבית, זה יכול לעזור לקבוע את הריבית שתקבל (הריביות נוטות להיות גבוהות יותר עבור מכוניות משומשות).
  • ריבית: עלות הלוואת הכסף, מבוטאת כאחוז מההלוואה.

לאחר הזנת הפרטים, מחשבון הלוואה לרכב האוטומטי מציג באופן אוטומטי את התוצאות, כולל סכומי הדולר עבור הדברים הבאים:

  • סך התשלום החודשי: הסכום שתשלם בכל חודש למשך ההלוואה. חלק מכל תשלום חודשי מופנה להורדת הקרן, וחלק חל על ריבית.
  • סך הקרן ששולם: הסכום הכולל של הכסף שתלווה לקניית המכונית.
  • סך ריבית ששולמה: הסכום הכולל של הריבית שתשלם במהלך חיי ההלוואה. ככלל, ככל שלוקח יותר זמן להחזיר את ההלוואה, כך משלמים יותר ריבית בסך הכל. חבר את סך הקרן ששולמה ואת סך הריבית ששולמה כדי לראות את העלות הכוללת של המכונית .

השתמש במחשבון ההלוואות לרכב לפני שאתה פונה למגרש המכוניות כדי שתהיה מוכן למצוא מכונית שתתאים לתקציב שלך ולנהל משא ומתן על העסקה הטובה ביותר.

איך מחשבים ריבית עם מחשבון הלוואה לרכב? 

מחשבון הלוואות לרכב מציג את סכום הריבית הכולל שתשלם במהלך חיי ההלוואה. אם המחשבון מציע לוח הפחתות , תוכל לראות כמה ריבית תשלם בכל חודש. ברוב ההלוואות לרכב, חלק מכל תשלום הולך לקרן (הסכום שאתה לווה), וחלק מופנה לריבית.

הריבית שתשלם בכל חודש מבוססת על היתרה הנוכחית של ההלוואה. לכן, בימים הראשונים של ההלוואה, כשהיתרה גבוהה יותר, אתה משלם יותר ריבית. ככל שאתה משלם את היתרה לאורך זמן, חלק הריבית של התשלומים החודשיים הולך וקטן.

אתה יכול להשתמש עם מחשבון הלוואה לרכב כדי לקבוע כמה ריבית אתה חייב לכניסה עבור לדף חישוב הלוואה לרכב

מה ריבית טובה להלוואת רכב? 

ריבית על הלוואת רכב יכולה להגדיל משמעותית את העלות הכוללת של הרכב. לדוגמה, הריבית על הלוואה של 30,000 דולר ל-36 חודשים ב-6% היא 2,856 שקל. אותה הלוואה (30,000 ב-6%) שהוחזרה במשך 72 חודשים תעלה 5,797 בריבית.

כמובן, אפילו שינויים קטנים בתעריף שלך משפיעים על סכום הריבית הכולל שאתה משלם בסך הכל. סכום הריבית הכולל על הלוואה של 30,000 שקל ל-72 חודשים ב-5% הוא 4,787 שקל – חיסכון של יותר מ-1,000 שקל לעומת אותה הלוואה ב-6%.

אז זה משתלם לעשות קניות כדי למצוא את התעריף הטוב ביותר האפשרי . בעוד ששיעורי הריבית משתנים בהתאם למלווה, הריבית שלך תלויה גם בגורמים אחרים, כולל:

  • ריבית: שומר על ריבית נמוכה, שלם פחות כדי ללוות כסף.
  • ציון האשראי שלך: באופן כללי, ככל שהאשראי שלך טוב יותר, הריבית שלך תהיה נמוכה יותר.
  • יחס החוב להכנסה שלך (DTI): ה- DTI שלך מראה כמה מההכנסה החודשית ברוטו שלך הולך לתשלום החובות החודשיים שלך. ככל שה-DTI שלך נמוך יותר, הריבית שלך תהיה נמוכה יותר.
  • סוג הלוואה: הלוואות לרכבים משומשים בעלות תעריפים גבוהים יותר מאלו של מכוניות חדשות (מכיוון שלמכוניות משומשות יש ערך מכירה חוזר נמוך יותר).
  • תקופת ההלוואה: לטווחי הלוואה ארוכים יותר יש לרוב ריביות גבוהות יותר.

One Comment

  1. תשלום הלוואה לרכב יחשב על פי שנתיות מהסכום הכולל של הלוואה, ריבית הבנק או סוכן הלוואות, ומשכורת הלוואה.

כתיבת תגובה

Back to top button