כמה קלוריות יש באננס?

אננס הוא פרי טרופי הידוע בטעמו המתוק והחריף. הוא בן למשפחת ה-Bromeliaceae ומוכר מבחינה מדעית בשם Ananas comosus. השם "אננס" נובע מהדמיון שלו לאצטרובל.

כמה קלוריות יש באננס?

מבחינת קלוריות, תכולת הקלוריות המדויקת של אננס יכולה להשתנות בהתאם לגודלו ובשלותו. בממוצע, כוס (כ-165 גרם) של נתחי אננס נא מכילה כ-82-85 קלוריות. אננס הוא דל יחסית בקלוריות בהשוואה לכמה פירות טרופיים אחרים.

אננס הוא לא רק טעים אלא גם עמוס בחומרים מזינים. הם מקור טוב לויטמין C, מנגן וברומלין, אנזים המסייע לעיכול. אננס מכיל גם סיבים תזונתיים, שיכולים לתמוך בבריאות מערכת העיכול.

הפרי נקרא אננס בגלל הדמיון שלו לאצטרוב, כפי שהוזכר קודם לכן. יש לו עור חיצוני קוצני ומחוספס שצבעו בדרך כלל צהוב או חום. בפנים, לפרי יש בשר עסיסי, סיבי וצהוב.

האננס ידוע בטעמם הטרופי והמרענן, מה שהופך אותם לבחירה פופולרית לשימושים קולינריים שונים. ניתן ליהנות מהם טריים, להוסיף לסלטי פירות, להשתמש בשייקים, לצלות בגריל לטעם מקורמל, או אפילו להשתמש במנות מלוחות כמו מוקפצים ופיצות בסגנון הוואי.

אננס הוא לא רק טעים אלא גם מספק מספר יתרונות בריאותיים בשל תכולת החומרים התזונתיים שלהם. הם יכולים להוות תוספת מצוינת לתזונה מאוזנת ומגוונת.

מאמרים קשורים

One Comment

כתיבת תגובה

בדקו גם
Close
Back to top button