כמה קלוריות יש בשניצל?

שניצל הוא מאכל בשר לחם ומטוגן שמקורו באוסטריה, אך הפך פופולרי במדינות רבות. השניצל המסורתי עשוי מבשר דליל דק, בדרך כלל בשר עגל, חזיר או עוף, מצופה בפירורי לחם ולאחר מכן מטוגן עד לפריכות.

כמה קלוריות יש בשניצל?

תכולת הקלוריות של שניצל יכולה להשתנות בהתאם לגורמים שונים כמו סוג הבשר בו משתמשים, גודל השניצל ושיטת הבישול. בממוצע, שניצל טיפוסי (כ-100 גרם) יכול להכיל בסביבות 200-300 קלוריות. עם זאת, ספירת הקלוריות המדויקת יכולה להשתנות בהתאם למתכון ולהכנה הספציפיים.

חשוב לציין שתכולת הקלוריות יכולה להיות מושפעת גם מכמות השמן או השומן המשמשים לטיגון. שניצלים המטוגנים בשמן עמוק או מבושלים בכמויות מופרזות של שמן עשויים להיות בעלי ספירת קלוריות גבוהה יותר בהשוואה לאלו המוכנים עם פחות שמן.

שניצל נהוג להגיש כמנה עיקרית, לעתים קרובות מלווה בצדדים כגון תפוחי אדמה, סלט או ירקות. אפשר ליהנות ממנו לבד או בסנדוויץ' או המבורגר. המונח "שניצל" משמש להתייחסות לתבשיל הבשר הלחם והמטוגן עצמו, ללא קשר לסוג הבשר בו משתמשים. לדוגמה, שניצל חזיר מתייחס לשניצל העשוי מבשר חזיר, בעוד שניצל עוף עשוי עוף.

שניצלים אהובים על המראה החיצוני הפריך והבשר הרך בפנים. הם מאכל פופולרי במדינות רבות באירופה ויש להם וריאציות במטבחים שונים ברחבי העולם.

כתיבת תגובה

Scroll to Top