כמה קלוריות יש באנשור פלוס?

Ensure Plus הוא תוסף תזונה המשמש לעתים קרובות כדי לספק קלוריות וחומרי תזונה נוספים לאנשים שעלולים להתקשות לספק את הצרכים התזונתיים שלהם באמצעות צריכת מזון קבועה בלבד. הוא נפוץ בשימוש על ידי אנשים שיש להם צרכי קלוריות מוגברים עקב מצבים רפואיים, מתאוששים מניתוחים או חווים ירידה בלתי רצונית במשקל.

Ensure Plus מגיע בטעמים שונים וזמין בבקבוקים מוכנים לשתייה או בצורת אבקה שניתן לערבב עם מים או נוזלים אחרים. זה נצרך בדרך כלל כתוספת או תחליף לארוחה.

כמה קלוריות יש באנשור פלוס?

המספר המדויק של הקלוריות ב-Ensure Plus יכול להשתנות בהתאם לטעם ולגרסה הספציפית, כמו גם לגודל המנה. עם זאת, בממוצע, מנה סטנדרטית של 237 מ"ל של Ensure Plus מכילה בדרך כלל כ-350-360 קלוריות.

הסיבה לכך ש-Ensure Plus נבחרה לעתים קרובות על ידי אנשי מקצוע בתחום הבריאות היא בשל הפרופיל התזונתי המאוזן שלה. הוא מספק שילוב של מאקרו-נוטריינטים (פחמימות, חלבונים ושומנים) יחד עם ויטמינים ומינרלים שונים כדי לתמוך בתזונה נאותה ולענות על הצרכים הקלוריים המוגברים של אנשים עם צריכת תזונה נפגעת.

חשוב לציין כי הצרכים התזונתיים האישיים עשויים להשתנות, ומומלץ תמיד להתייעץ עם איש מקצוע רפואי או דיאטנית רשומה לקבלת ייעוץ תזונתי מותאם אישית והמלצות למוצרים המבוססים על צרכים ומצבים בריאותיים ספציפיים.

כתיבת תגובה

Scroll to Top