כמה קלוריות יש במנגו?

מנגו הוא פרי טרופי השייך לסוג Mangifera. מקורו בדרום אסיה, אך כיום מעובד באזורים טרופיים וסובטרופיים רבים ברחבי העולם. מנגו ידוע בבשרם המתוק והעסיסי ולרוב נהנה מהם טרי או בשימוש בהכנות קולינריות שונות.

כמה קלוריות יש במנגו?

מבחינת קלוריות, המספר המדויק יכול להשתנות בהתאם לגודל ולמגוון של המנגו. בממוצע, מנגו בינוני (כ-150 גרם) מכיל כ-100-150 קלוריות. עם זאת, חשוב לציין שתכולת הקלוריות עשויה להשתנות מעט בהתאם לסוג הספציפי של מנגו.

מנגו הוא לא רק טעים אלא גם מספק מספר יתרונות תזונתיים. הם מקור טוב לויטמינים, במיוחד ויטמין C וויטמין A, כמו גם סיבים תזונתיים ונוגדי חמצון. מנגו מכיל גם כמויות קטנות של חומרים מזינים חיוניים אחרים כמו אשלגן, מגנזיום וחומצה חומצה.

אפשר לאכול מנגו לבד כחטיף מרענן, להוסיף לסלטים, שייקים או קינוחים, או להשתמש במנות מלוחות כמו סלסה או צ'אטני. בשרו של מנגו הוא בדרך כלל צהוב זהוב או כתום, וטעמו יכול להשתנות בין מתוק למעט חמצמץ בהתאם למגוון והבשלות.

מנגו הפכו פופולריים ברחבי העולם והם ידועים באותו שם, "מנגו", ללא קשר לשפה או אזור. לעתים קרובות הם נחשבים לתענוג טרופי בשל מוצאם הטרופי וטעמם שאין לעמוד בפניהם.

כתיבת תגובה

Scroll to Top