איך התכוננת לראיון הזה?

שאלה ותשובה בראיון עבודה: איך התכוננת לראיון זה?

מדוע מעסיקים שואלים את השאלה הזו?

מנהלים שואלים, "אילו צעדים נקטת כדי להתכונן לראיון זה?" כדי לראות אם אתה מישהו שלוקח יוזמה. לשמוע על הפעולות השונות שנקטת כדי להתכונן לפגישה שלך יכול ליידע את המראיינים שאתה מחויב לקבל משרה. התשובה שלך יכולה גם להראות שאתה צפוי להיות עובד יסודי ומסור.

איך לענות על השאלה?

התגובה שאתה נותן לשאלה "איך התכוננת לפגישה הזו?" צריך להראות שעשית מאמץ לתת ראיון מוצלח. לדוגמה, ציין שלבים כגון:

  • מחקר על החברה והתפקיד אליו אתה מגיש מועמדות.
  • עובדים על שפת הגוף והקול המדבר.
  • ביצוע ראיונות מדומה עם חברים או קרובי משפחה.
  • בחירת תלבושת ראיון מקצועית.
  • יציאה מוקדם לראיון כדי לוודא שהגעת בזמן.

מה לא להגיד

חוסר הכנה יכול לגרום למנהלים לחשוב שאתה לא לוקח את תהליך הגיוס ברצינות. ככזה, כשהם שואלים, "מה עשית כדי להתכונן לראיון הזה?" אתה צריך להתרחק מתגובות המצביעות על כך שאתה מגנה אותו, או שאתה מתכנן לתת תשובות ספונטניות לאורך כל השיחה.

תשובות לדוגמא

הסעיף הבא מציע כמה תשובות לדוגמה לשאלה "מה עשית כדי להתכונן לראיון הזה?" בעוד שדוגמאות אלו יכולות לשמש השראה לתגובתך, הקפד לתאר את הגישה האישית שלך ולהיות כנה לגבי הצעדים שנקטת כדי להתכונן לראיון שלך.

תשובה לדוגמה 1- קופאית חנות כלבו

"מאז הזמנתי את הראיון הזה, עשיתי קצת מחקר על ההיסטוריה של החברה, קראתי ביקורות של לקוחות ולמדתי על המותגים המובילים שהחנות שלך מוכרת. עדכנתי גם את קטע היסטוריית העבודה של קורות החיים שלי כדי לכלול את תפקידי בשירות הלקוחות האחרון, והבאתי איתי עותק טרי היום.

תשובה לדוגמה 2- נהג משלוח פיצה

"אספתי את רישיון הנהיגה שלי, הוכחת ביטוח והעתק של רישום הנהיגה שלי, ויש לי את כל המסמכים האלה כאן איתי. כמו כן, שאלתי כמה מהעובדים שלך לגבי העבודה וגיליתי שמסלולי המשלוח נמצאים במרחק של כמה קילומטרים מהשכונה שלי. הכנתי גם כמה שאלות לגבי התפקיד, ואשמח לשוחח עמך עליהן לאחר הפגישה שלנו אם יהיה לנו זמן.

תשובה לדוגמה 3- פקיד מלאי מכולת

אני ומשפחתי קונים בחנות שלך כבר די הרבה זמן. תמיד אהבתי את הדרך שבה אתה מסדר את הפריטים המופיעים שלך בדרכים ייחודיות ומעניינות, אז העליתי כמה רעיונות להצגת מוצרים שהייתי רוצה להפעיל על ידך. תרגלתי גם כמה כישורי ראיון עם האחים הגדולים שלי, אז אני מרגיש מוכן היטב.

הערות נפשיות

גם אם חסר לך ניסיון בעבודה, הקדשת זמן כדי ללמוד על הצהרת המטרות של החברה או להבין היטב את תיאור התפקיד לפני הגשת מועמדות יכולה לשפר את הסיכויים שלך להתקבל לעבודה. בעזרת הטיפים הללו, תהיו מוכנים עם תשובה הולמת ומרשימה כאשר מראיין ישאל, "איך התכוננתם לראיון הזה?"

1 תגובות על “איך התכוננת לראיון הזה?”

  1. עופר

    התכוננתתי מצוין, הכישרון שלי והשראה שבי יספקו לי את החוויות הטובות ביותר בראיון.

כתיבת תגובה

Scroll to Top