איך היית מגדיר שירות לקוחות?

שאלה ותשובה בראיון עבודה: איך היית מתאר שירות לקוחות?

מדוע מראיינים שואלים את השאלה הזו?

מנהלי גיוס שואלים, "איך אתה מגדיר שירות לקוחות?" כדי ללמוד כיצד תתקשר עם הפטרונים שלהם אם תקבל את העבודה. הם רוצים לוודא שאתה יכול לשמור על יחס ידידותי ומקצועי בעת התמודדות עם לקוחות.

תגובות למניעת

כאשר עונים על השאלה, "מהי ההגדרה שלך לשירות לקוחות?" נסה להימנע מתגובות מעורפלות וקלישאתיות. התרחק מתשובות כמו:

  • "הלקוח תמיד צודק."
  • "הישאר רגוע במצבי לחץ."
  • "בעל כישורי תקשורת ופתרון קונפליקטים טובים".

מראיינים נוטים לראות במונחים ובמושגים רחבים אלה הצהרות ריקות שאינן חושפות דבר על סגנון העבודה שלך. זה עשוי גם להיראות כאילו אתה משתמש בתשובות מניות בסיסיות שמספרות למנהלים רק מה שאתה חושב שהם רוצים לשמוע.

אילו תשובות מעסיקים מחפשים?

תשובה הולמת לשאלה "איך היית מגדיר שירות לקוחות?" צריך לכלול שלושה חלקים:

  • הגדרה: בחר איכות שמתארת ​​את המשמעות של שירות לקוחות עבורך. ציין תכונות אופי כמו נטייה ידידותית וגישה חיובית או דון במיומנויות ספציפיות כמו הקשבה פעילה ויכולות פתרון בעיות.
  • דוגמה: התייחס לרגעים שבהם השתמשת במיומנויות שדיברת עליהן בהגדרה שלך. אם אין לך ניסיון בשירות לקוחות, תאר כיצד אתה מצפה שהעובדים יתייחסו אליך כשאתה מגיע לחנות שלהם.
  • קשר: החל את המיומנות או המאפיין שבחרת על התפקיד שאתה מתראיין אליו כדי להראות למנהל המגייס כיצד היית משתמש ביכולת במקום העבודה.

תגובות לדוגמה

התשובות לדוגמה הבאות יכולות לעזור לך בשאלה "מה המשמעות של שירות לקוחות עבורך?" במקום להעתיק או לשנן את התגובות הללו, השתמש בהן כמדריך לעיצוב תשובה מתאימה על סמך הכישורים והניסיון שלך.

תשובה לדוגמה 1- עבודה בחנות כלבו

"בעיני, שירות לקוחות פירושו להיות בעל ידע על מוצרי חנות ולהיות סבלני כשעוזרים ללקוחות למצוא את מה שהם צריכים. אחד העובדים שלך הראה את התכונות האלה כשהייתי כאן בקניות. היו לי הרבה בקשות בסגנון ייחודי, אבל הם הכירו את המלאי ולקחו את הזמן כדי לעזור לי למצוא את הפריטים המושלמים".

"מאוד הערכתי את הגישה של העובד הזה לשירות לקוחות, אז הייתי עושה כמיטב יכולתי ללמוד על כל הפריטים בחנות שלך ובאופן דומה לקיים אינטראקציה עם לקוחות."

תשובה לדוגמה 2- קופאית מסעדת מזון מהיר

"הייתי מגדיר שירות לקוחות כמתן מענה לצרכים של אדם ביעילות וביחס טוב. כשהייתי מתנדב בדוכן הזיכיון של התיכון שלי, אנשים היו מתוסכלים אחרי שעמדו בתורים הארוכים. כדי להרגיע את הלקוחות, הייתי מחייך ומתיידד איתם בזמן שעבדתי במהירות כדי למלא את ההזמנות שלהם. מיומנויות אלה יועילו במהלך העומס של המסעדה שלך בצהריים וערב."

תשובה לדוגמה 3- עובד מספרה

"אני חושב ששירות לקוחות פירושו להשתמש בכישורים ובאישיות שלך כדי ליצור חוויה נהדרת עבור הלקוחות שלך. כסטייליסטית אני מקשיבה היטב לבקשות של כל לקוח לגבי המראה שהיא רוצה. אחר כך אני משוחח איתם לאורך הפגישה כדי לעזור להם להירגע וליצור קרבה שתעודד אותם לחזור. הייתי מיישם את אותה גישה על הלקוחות בסלון שלך."

טייק אווי מפתח

הדבר החשוב ביותר שיש לזכור כאשר עונים על השאלה "איך היית מגדיר שירות לקוחות?" זה להיות ספציפי ככל האפשר. חשבו על הכישורים שיש לכם שיכולים להועיל לפטרונים, ודנו כיצד תשתמשו ביכולות הללו כדי לשמח לקוחות. סוג זה של תגובה יכול להראות למראיין שאתה שותף למחויבות שלו לשביעות רצון הלקוחות.

1 תגובות על “איך היית מגדיר שירות לקוחות?”

  1. Daniel

    שירות לקוחות הוא התנדבות לספק את החוויה הטובה ביותר ללקוחות שלך על ידי החלטות מהירות, תשובות מכובדות ושירות אישי.

כתיבת תגובה

Scroll to Top