איך אתה תשפר את עצמך בשנה הבאה?

שאלה ותשובה בראיון עבודה: מה הכי היית רוצה לשפר בעצמך בעתיד?

למה מנהלים רוצים לדעת

כאשר מעסיקים שואלים שאלות כמו "איך אתה חושב שאתה יכול לשפר את עצמך?" הם רוצים להעריך את המודעות העצמית שלך. מנהלים משתמשים בסוג זה של חקירה כדי לקבל תחושה של סדרי העדיפויות והעניין שלך לשפר את עצמך באופן אישי או מקצועי. הם גם מעריכים את חומרת החסרונות הנתפסים ומחליטים אם אתה מתאים לתפקיד.

איך אתה צריך לענות "איך תשפר את עצמך בשנה הבאה?"

 

מעסיקים מבינים שלכולם יש מקום לצמיחה. הדרך הטובה ביותר לענות "איך אתה רוצה להשתפר בשנה הבאה" היא להיות כנה. דון בחסרון שניתן לתקן יחד עם דרכים לשיפור. הראה שאתה עובד יוזם ואחראי על ידי הכרה בטעויות קודמות והסבר כיצד התאמת את הגישה שלך לסוגים אלה.

מה לא לכלול

למרות שאנשים רבים חוששים לדבר על החסרונות שלהם, הדבר הגרוע ביותר שאתה יכול לעשות הוא לא לענות על השאלה או לדבר סביבה. מכיוון שאתה רוצה להיראות ממוקד יותר בכישוריך המקצועיים, נסה לא לתת רק דוגמאות אישיות. כמו כן, הימנע מהפוגות ארוכות מכיוון שהדבר עלול לתת למראיין את הרושם שאינך מודע לעצמך או כנה לגבי תחומי השיפור שלך.

טיפים לתשובה "מה הכי היית רוצה לשפר בעצמך?"

במהלך ראיון עבודה, מנהל הגיוס עשוי לבקש ממך לרשום כמה תחומי שיפור או לציין כמה דברים על עצמך שאתה צריך לעבוד עליהם. הנה כמה טיפים שיכולים לעזור לך לדבר על ליקויים הקשורים לעבודה עם מעסיק פוטנציאלי:

  • הפוך את התשובה שלך להתייחס למשרה אליה אתה מגיש בקשה כדי שהמעסיק יוכל לראות את הרצון שלך לצמוח בתעשייה.
  • היו ספציפיים כשאתם מדברים על התוכנית שלכם לשיפור והשתמשו בדוגמאות המראות מאמץ כנה.
  • שימו דגש רב יותר על האופן שבו אתם מתכננים להילחם בחולשתכם במקום להתמקד בפגם עצמו.
  • הראה את הביטחון שלך על ידי שמירה על חיוביות ואופטימיות תוך כדי דיון על חולשות כלשהן.
  • הגדר יעדים ריאליים שמוכיחים שאתה יכול לפתור בעיה באופן הגיוני.

תגובות לדוגמה ל"איך תשפר את עצמך במהלך השנה הבאה?"

לכל מועמד לעבודה יש ​​חסרונות. החלטת העסקה של מעסיק עשויה להיות מושפעת הן מהנושא והן מהאופן שבו המועמד עובד דרך החולשה הנתפסת שלו. על ידי קריאת דוגמאות, אתה יכול להבין טוב יותר על מה לדבר כשמנהל שואל אותך איך אתה רוצה לשפר את עצמך בשנה הבאה.

תשובה לדוגמא 1 – דיילת חברת תעופה

"כרגע, אני לומד איך לדבר ספרדית כדי שאוכל לתקשר בקלות רבה יותר עם מספר גדול יותר של אנשים. אני יכול לקרוא את השפה היטב ואני יודע להגיד ביטויים כלליים, אבל אני צריך לעבוד יותר על השימוש בה בעולם האמיתי. להיות שוטף בשפה אחרת היא אחת המטרות המקצועיות הגדולות שלי, כי אני חושב שזה ישפר את היכולת שלי לעזור לאחרים".

תשובה לדוגמא 2 – עובד קמעונאות אופנה

"אני רוצה לצבור יותר ניסיון בתעשיית האופנה. כדי להישאר מעודכן בטרנדים חדשים, אני עוקב אחר מותגים רבים ברשתות החברתיות וקורא הרבה מגזיני אופנה שונים. החל מהסתיו הזה, אני לוקח כמה שיעורי שיווק במכללה הקהילתית המקומית כדי שאוכל להתחיל לקבל את התואר שלי גם בשיווק אופנה".

תשובה לדוגמא 3 – מעצבת פנים

"כשיש לי פרויקט שאני נהנה ממנו, לפעמים יש לי ראיית מנהרה כשעובר אותו. אני אעבוד על עצמי על ידי התמקדות קשה מדי במשימה שלפניי. כדי להילחם בזה, אני לומד איך לקחת הפסקות ולהירגע. כל שבוע, אני לוקח שיעורי יוגה כדי לנקות את דעתי. התחלתי גם לתזמן הפסקות בזמן שאני עובד כדי שאוכל למנוע תחושת שחיקה".

בעל תוכנית

מכיוון שדיבור על שיפור עצמך יכול להרגיש פגיע, הכנת התשובות שלך לסוג זה של שאלות היא חיונית. חשבו על המיומנויות השונות שאתם רוצים לבנות וערכו תכנית כיצד אתם רוצים להשיג את המטרות שלכם. להיות מוכן מראה למעסיק את המוטיבציה שלך להשתפר ואת היכולת שלך להיות מודע לעצמך.

1 תגובות על “איך אתה תשפר את עצמך בשנה הבאה?”

  1. אדם

    אני אתרוגז להתמיד בלחיצת כפתור, להתמודד עם אתגרים חדשים, ולהתקדם בתחומי הרעיון, הקנייה והתקשורת.

כתיבת תגובה

Scroll to Top