מה ההבדל בין גבינת עיזים וגבינת פרה? ואיזה גניבה עדיפה

האם גבינת עיזים עדיפה על גבינת פרה? מה ההבדל בין גבינת עיזים וגבינת פרה? מעבר להבדל הברור ששני הזנים מגיעים מבעלי חיים שונים, שלוש נקודות עיקריות מייחדות גבינת עיזים וגבינת פרה. בתור התחלה, גבינת פרה זמינה הרבה יותר בהשוואה לגבינת עיזים. זה סביר ומיוצר להמונים.

מצד שני, גבינת עיזים מיוצרת ונמכרת בדרך כלל במקום. ההבדל השני הוא הטעם. בעוד שלגבינת פרה יש טעם ניטרלי ומתון יותר, לגבינת עיזים יש טעם קצת יותר חזק וחמצמץ. גבינה העשויה מחלב פרה צפופה ומוצקה, בעוד שגבינה העשויה מחלב עיזים עדינה ורכה. מבחינה תזונתית, גבינת עיזים נמוכה בלקטוז ויותר במינרלים ושומנים. מצד שני, בגבינת פרה יש מולקולות שומן גדולות יותר מה שהופך אותן לקשות יותר לעיכול. הנה חמישה יתרונות עיקריים של גבינת עיזים על גבי גבינת פרה שכדאי לדעת עליהם!

גבינת עיזים מול גבינת פרה

אם האהבה שלך לגבינה מעיבה לעתים קרובות באשמה של צריכת כמויות מרושעות של שומנים וקלוריות, יש לנו כמה חדשות טובות בשבילך. גבינת עיזים או chèvre מיוצרת מחלב עיזים ונחשבת לדחוסה יותר מבחינה תזונתית ובריאה יותר בהשוואה לגבינת פרה.

בעוד שגבינת עיזים מיוצרת באותה שיטת גירוד וחלוקה כמו גבינת פרה, ישנם כמה הבדלים בולטים בהרכב התזונתי של שתיהן. למעשה, גבינת עיזים נחשבת כחלופה מתאימה למי שאלרגי לגבינת פרה ואינו יכול לעבד ביעילות לקטוז. המשך לקרוא כדי לגלות מה ההבדלים בין גבינת עיזים וגבינת פרה, וכיצד גבינת עיזים היא על העליונה!

יתרונות של גבינת עיזים

צריכת יתר של נתרן עלולה להוביל למצבים חמורים כגון יתר לחץ דם, אי ספיקת כליות והתקף איסכמי. בעוד שצריכת הנתרן המומלצת למבוגר היא 2300 מ"ג ליום, עדיף להגביל אותה ל-1500 מ"ג. כמו כן, אסור לוותר לחלוטין על נתרן אלא רק לשמור אותו בגבול המומלץ. בעוד שתי כפות גבינת פרמזן מכילות 511 מ"ג נתרן, באותה כמות של גבינת עיזים יש רק 118 מ"ג.

מאמרים קשורים

One Comment

  1. ?

    ההבדל בין גבינת עיזים וגבינת פרה הוא שגבינת עיזים היא עשויה מחלב עיזים מבוקר, בעוד שגבינת פרה היא עשויה מחלב פרה. בכל מקרה, הגניבה הטובה ביותר היא הגבינה הבריאה והטרייה ביותר.

כתיבת תגובה

Back to top button