מה אתה תעשה ב-30 הימים הראשונים?

שאלה ותשובה בראיון עבודה: דון במה אתה תעשה ב-30 הימים הראשונים

מדוע מנהלים שואלים על 30 הימים הראשונים שלך?

מעסיקים לא מצפים ממך להיות מסוגל לחזות את העתיד, אבל יש להם כמה דברים בראש כששואלים מה אתה רואה את עצמך עושה ב-30 הימים הראשונים. המנהל המגייס רוצה לדעת עד כמה אתה מבין את התפקיד, כמה מחקר והכנה עשית לקראת הראיון, מהן ציפיות ההכשרה שלך ועד כמה אתה להוט ומסוגל להשתלב בתרבות החברה.

נקודות מפתח לגבי 30 הימים הראשונים

מספר הימים עשוי להשתנות בהתאם למשך תקופת המבחן של עובד חדש. מעסיקים עשויים לשאול לגבי 30, 60 או 90 הימים הראשונים, אז תצטרך תשובה כדי לכסות את לוחות הזמנים הללו. התמקדו בציפיות ההטמעה שלכם, הציעו מטרות ברות השגה, הפגינו גישה חיובית ושחקו על החוזקות שלכם כאשר אתם דנים כיצד תוכלו לתרום לחברה.

תיאור האסטרטגיה שלך ב-30 הימים הראשונים: טיפים להצלחה

בין אם אתה מועמד ברמת התחלה או מחפש עבודה עם ניסיון במשרה מלאה, תצטרך לעשות קצת מחקר על החברה והתפקיד החדש שלך כדי לענות בהצלחה על שאלת הראיון הנפוצה הזו. ההכנה שלך צריכה לכלול:

  • בילוי זמן באתר האינטרנט של החברה וללמוד יותר על המבנה, הייעוד והתרבות שלה כדי להודיע ​​על תגובתך.
  • סריקת קורות חיים של עובדים העוסקים בתחום הרצוי. תסתכל על הכישורים וההישגים שלהם כדי למצוא לעצמך מטרות בתפקיד החדש שלך.
  • קריאת רשימות משרות דומות כדי לקבל תחושה של החובות והאחריות שהחברה עשויה לדרוש.
  • לדבר עם מישהו שעובד באותו תפקיד כמו זה שאתה מתראיין עבורו. ייתכן שיש להם תובנות חשובות לאין ערוך לגבי מה לצפות במהלך ההשתלמות והחודשים הראשונים של העסקה.

תשובות שיש להימנע

התחמקות מהשאלה הזו או תגיב שאינך בטוח לגבי מה תעשה ב-30 הימים הראשונים תהיה טעות גדולה. המנהל ששואל את השאלה הזו רוצה לאמוד את ההתלהבות והציפיות שלך. הימנע מטענות מופרזות או לא מציאותיות, הצהרות כלליות שיכולות לחול על כל עבודה או הבעת גישה פסיבית כלפי הכשרה.

תגובות לדוגמה עבור "מה אתה רואה את עצמך עושה ב-30 הימים הראשונים?"

תשובות מוצקות ומושכלות יכולות להניע בקלות מנהלי גיוס למועמד אחד על פני מועמד אחר. בדוק כמה מהתשובות לדוגמה הבאות כדי לעזור בהכנת הראיון שלך.

תשובה לדוגמא 1 – סוכן דלפק הקבלה של המלון

"אני מצפה ללמוד את החבלים עם הממונה והעמיתים לעבודה, ואני מחשיב את עצמי לומד מהיר. ב-30 הימים הראשונים שלי כסוכן דלפק קבלה, אני מצפה ללמוד את הפרטים הקטנים של מערכת ההזמנות שלך תוך שימוש טוב במיומנויות שירות הלקוחות שלי".

תשובה לדוגמא 2 – מוכר ספרים

"בחודש הראשון לעבודתי, אני מתכנן להשלים את תהליך ההצטרפות, להכיר את עמיתיי לעבודה ולהכיר את הפריסה של חנות הספרים. אני נרגש לתת ללקוחות המלצות או להדריך אותם לסופרים האהובים עליהם. אני גם אסתמך על תשומת הלב שלי לפרטים בהזמנת ספרים ובמדפים של כניסות חדשות."

תשובה לדוגמא 3 – מנקה משק בית

"אני יודע שבעלי בתים נותנים אמון רב בשירות הזה. אהפוך למטרה האישית שלי להקדיש תשומת לב קפדנית במהלך הכשרה בעבודה. ביצוע כל הנחיות הלקוח לגבי איסוף מהמכולת, ניקיון וסידורים, תוך שמירה על כל הנחיות הבריאות והבטיחות בעת טיפול במזון ושימוש בחומרי ניקוי, תהיה בראש סדר העדיפויות שלי".

מושגים שכדאי לזכור

בסופו של דבר, התשובה לשאלה זו צריכה לשלב יעדים ריאליים עבור 30 הימים הראשונים שלך תוך הדגשת החוזקות שלך והפגנת ההתלהבות שלך מהעבודה. קח קצת זמן להתכונן לשאלה זו על ידי מחקר על רשימות משרות דומות ועל אתר האינטרנט של החברה כדי להגביר את הסיכויים שלך להצלחה.

מאמרים קשורים

כתיבת תגובה

Back to top button