עבודה במקדונלדס בגיל 15 – דברים שחובה לדעת!

האם אתה יכול לעבוד במקדונלד'ס בגיל 15? – אכן בני 14 ו -15 יכולים לעבוד במקדונלדס, אך יש להם תפקיד מוגבל ושעות מוגבלות .

באיזה גיל מקדונלד'ס מעסיקה?

עם כמעט 2 מיליון עובדים במשכורת שלהם, מקדונלד'ס היא אחת המעסיקות הגדולות בעולם של עמיתים מתחילים. מספר אנשים אלה הם גם מתחת לגיל 18. רוב הזכיינות של רשת המזון המהיר קובעים דרישות גיוס מינימום לכלול עובדים בני 16 ומעלה. עם זאת, מועמדים צעירים רבים יכולים להשיג עבודה אם יש להם אישור עבודה בתוקף

דרושים במקדונלדס לעבודה

בן כמה אני צריך להיות כדי לעבוד במקדונלד'ס?:

  • האם מקדונלדס עובדים בגיל 17? – כן. מקדונלדס שוכרת ילדים בני 17.
  • האם מקדונלדס שוכרים בגיל 16? – כן. ילדים בני שש עשרה יכולים לבצע מגוון משימות במקדונלדס.
  • האם מקדונלדס שוכרים בגיל 15? – כן. למרות החוקים הפדרליים על קטינים העובדים בשירותי מזון, מקדונלדס מאפשרת לבני 15 לעבוד בתפקידי שירות לקוחות.
  • האם מקדונלדס שוכרים בגיל 14? – כן. במדינות מסוימות, מקדונלדס מסוגלת להעסיק ילדים בני 14, בתנאי שיש להם אישור עבודה.

מכיוון שרבים מהעובדים שלהם כל כך צעירים, תעודות בגרות ותעודות GED אינן נחוצות כדי להשיג עבודה במקדונלד'ס. ניסיון קודם בתעשיות המסעדנות או המזון המהיר עשוי לסייע למועמדים בהשגת תעסוקה, אך מועמדים רבים בוחרים במסעדה ככניסתם למעגל העבודה. זמינות ואמינות הן התכונות המבוקשות ביותר עבור עובדים פוטנציאליים, ומי שנותן ראיון הולם לרוב מקבל הצעת עבודה במקום.

משרות פנויות במקדונלדס

חבר צוות  – הזדמנויות עבודה ברמת הכניסה הזמינות לעובדים בני 16 ומעלה כוללות תפקידים של חבר צוות , כגון קבלת פנים ללקוחות, קבלת הזמנות מזון והגשתן, הפעלת הקופה ובישול. משימות אלו עשויות לכלול גם ניקוי ותחזוקה של עמדות עבודה וציוד מטבח, חידוש מלאי של מגשי אספקה, בניית מלאי והפעלת חלונות נסיעה. התפקיד מחייב את העובדים ללבוש מדים ולהעסיק פטרונים בנימוסים חביבים, יעילים ומתאימים.

משרות נוער במקדונלד'ס

 

מקדונלד'ס היא קמעונאית שירותי המזון העולמית המובילה, מוכרת בעיקר המבורגרים כמוצרים העיקריים שלה, ואז היא הוסיפה לסוגים שונים של עוף, כריכים, צ'יפס, עטיפות, סלטים, משקאות קלים, פריטי ארוחת בוקר וקינוחים. בהתאם למדיניות של כל חנות, הגיל המינימלי לעבודה במקדונלד'ס הוא 14 שנים אבל אילו משרות בני נוער יכולים להגיש מועמדות במקדונלד'ס?

איש צוות

חברי הצוות מחולקים לצוות מטבח, צוות דלפק וצוות אחזקה. הגיל המינימלי הוא בדרך כלל בן 14. אתה תקבל הזמנות של לקוחות ותכין את המזונות והמשקאות המבוקשים. אתה תעבוד בצוות כדי לעבוד יחד למען יעדי המשמרת. יש לשמור ולשמור על ניקיון אזור המסעדה והמטבח בהתאם לתקן התברואה של החברה. אבל יותר מכל החיוך שלך לקבל את פני הלקוחות ולקבל את פניהם הוא באמת חשוב.

צוות המטבח

אתה אחראי על הכנת האוכל ושמירה על רמת האיכות של המתכון של החברה. עליך לשמור על נהלי התברואה והבטיחות באזור המטבח. ניתן להשתמש בציוד המטבח ובכלי הכסף המצויידים לפי דרישה.

קופאית

גיל התחלתי מינימלי הוא 16 שנים. אתה צוות הכוח העיקרי להגיע ליעדי המכירות של המסעדה. אתה אדם אנרגטי וידידותי לברך ולקבל הזמנות של לקוחות. אתה מוכן לעמוד במשך שעות ארוכות במהלך המשמרת שלך. יש לך כישורים מתמטיים טובים מאוד ואתה יכול לתפעל היטב את הקופה.

עבודה בחו"ל אחרי הצבא

מנהל משמרת

צריך להיות בן 18 לפחות. מנהל אנשים, מוצר וציוד לביצוע איכות מזון יוצאת דופן, שירות לקוחות וניקיון המסעדה. מבטיח שהמדיניות והנהלים של שכר ושעות מתקיימים.

מועמדות לעבודה של מקדונלדס

איך להגיש מועמדות למשרות במקדונלד'ס כנער? זכיינים עצמאיים אינם נשלטים על ידי מקדונלד'ס. אלה העובדים במסעדות בזכיינות אינם מועסקים על ידי מקדונלד'ס. לכן לא כל מסעדות מקדונלד'ס משתתפות בתהליך הגשת מועמדות לעבודה מקוונת.

שאלות ראיון עבודה של מקדונלדס

  • מה עשית בעבודה הקודמת שלך?
  • מתי תהיו זמינים להתחיל?
  • למה אתה רוצה לעבוד במקדונלד'ס?
  • למה אתה חושב שמקדונלד'ס תתאים?
  • האם אתה דובר שפות אחרות?

הטבות וחסרונות של עבודה של מקדונלדס

  • תקבל העלאות לאחר 3 חודשים, לאחר 6 חודשים, לאחר שנה אחת
  • יש לך שעות עבודה גמישות להתאמה עם לוח הזמנים של בית הספר
  • יש הכשרה לעובדים חדשים
  • תקבלו ארוחות חינם ומדים

מאמרים קשורים

One Comment

  1. מקדונלדס הוא חוויה מעניינת שישום עליך את ההתנסות שלך בעבודה בעולם העסקי. זוהי הזדמנות טובה ללמוד על תהליכי עבודה ולהתפתח כמנהל בעתיד.

כתיבת תגובה

Back to top button