עבודה לקיץ סטודנטים: 17 משרות קיץ לסטודנטים

הקיץ הוא הזמן המושלם למצוא עבודה זמנית ולהרוויח קצת כסף לקראת שנת הלימודים החדשה. כדי לעזור לך להתחיל, הנה רשימה של משרות הקיץ הטובות ביותר לסטודנטים.

מחפשים עבודה בקיץ? אנו יודעים על המון שיכולים להגביר את קורות החיים שלך ולהרוויח לך כסף הגון.

התחנה הראשונה שלך צריכה להיות בדף חיפוש העבודה במשרה חלקית שלנו . תמצא מגוון עצום של משרות המושלמות לסטודנטים באזור שלך.

ואם אתם מקווים לקצת השראה, אנו עוברים למטה על רשימה של משרות הקיץ המובילות. חלקם, אולי כבר חשבתם עליהם. אחרים קצת יותר מפתיעים – אבל יכולים להיות אידיאליים.

17 משרות קיץ מובילות

להלן משרות הקיץ הטובות ביותר לסטודנטים:

עבודה קמעונאית

אם אתה מצליח למצוא עבודה בחנות, זו דרך מצוינת להרוויח כסף במהלך הקיץ.אולי אפילו תוכל לשמור על העבודה כשתתחיל ללמוד שוב, רק עם פחות שעות.כשמדובר בעבודה קמעונאית, יש מגוון רחב של אפשרויות. אתה יכול לשקול סופרמרקטים, רשתות גבוהות או חנויות עצמאיות.חשבו אילו חנויות מתאימות ביותר לתחומי העניין ולמטרות הקריירה שלכם.

לדוגמה, אם אתה רוצה לעבוד בהוצאה לאור, בדוק אם יש חנויות ספרים מקומיות שיש להן משרות פנויות. לחלופין, אם אתה מעוניין להיכנס לתעשיית המזון, תוכל לנסות למצוא עבודה במעדניה.בדרך זו, תוכל לצבור ניסיון רלוונטי עבור קורות החיים שלך , תוך כדי רווחים. מצא משרות קמעונאיות בקרבתי »

עבודה בחו"ל

רוצים לטייל  ולהרוויח  כסף? בדוק אם אתה יכול למצוא עבודה בקיץ בחו"ל.אנחנו עוברים על כמה עבודות שונות שיש לשקול במדריך המלא שלנו לעבודה בחו"ל . כמה דוגמאות הן:להפוך לאו-פיר למשפחה, הוראת אנגלית כשפה זרה (TEFL), עובד כנציג חג.אתה יכול גם לבחון עבודה עבור מחנה קיץ אמריקאי. אלו הן דרכים נהדרות ללמד את התחביבים האהובים עליך בזמן שאתה רואה את ארה"ב (והרוויח כסף תוך כדי!).

עבודה במסעדה, בית קפה או בר

בין אם עובדים כמלצר/מלצרית, מאחורי הבר או במטבח, עבודות אירוח יכולות להיות מושלמות לקיץ.לחלק מהחברות (בעיקר מסעדות רשת) יש הטבות טובות לעובדים כמו אוכל חינם.חפש עבודה בבתי קפה, ברים ומסעדות באזור שלך. עסקים עצמאיים קטנים עשויים לפרסם משרות פנויות על ידי הצבת שלט בחלון שלהם, אז שימו לב לאלו.ואתה יכול למצוא המון משרות אירוח לסטודנטים על ידי לחיצה על הכפתור למטה.

טלוויזיה או סרט

חשבת פעם לעבוד כניצב עבור סרט או תוכנית טלוויזיה ?זוהי משרה חלקית נהדרת לעשות במהלך התקופה, מכיוון שהיא כרוכה בדרך כלל בשעות גמישות. אבל, מכיוון שאתה יכול להרוויח בסביבות £80+ ליום , היכולת לעבוד יותר שעות במהלך ההפסקה שלך מהאוניברסיטה יכולה להפוך את זה לעבודת קיץ משתלמת מאוד.

פסטיבלים ואירועים

אם אתה מעוניין ללכת לאירועים ופסטיבלים בקיץ הזה , אבל חסר לך מזומנים, יש פתרון די טוב: לעבוד בהם.ייתכן שתוכל למצוא משרות קיץ בתשלום באירועים מסוימים. עיין באתרי עבודה כדי לראות אם אתה יכול למצוא הזדמנויות שמתאימות לך.

עם זאת, בפסטיבלי מוזיקה מקובל שסטודנטים עובדים בהתנדבות ומקבלים כרטיס חינם במקום להרוויח כסף. זו דרך כל כך טובה לחסוך כסף על כרטיסים לפסטיבל שאחרת הייתם משלמים עליהם.התפקידים בהתנדבות יכולים לכלול דברים כמו ניקוי פסולת, חלוקת צמידים ומכירת תוכניות.בדרך כלל אתה יכול להתנדב לפסטיבלים באמצעות ארגוני צדקה.

עבודה בטמפ'

כשמחפשים עבודה בקיץ, זה יכול לעזור להירשם לסוכנות זמני. הם אמורים להיות מסוגלים לעזור לך למצוא חוזי עבודה קצרי טווח עם שיעורי שכר טובים.יכול להיות מגוון עצום של תפקידים זמינים כחוזים זמניים. ייתכן שתמצא הזדמנויות הכוללות אדמין, שירות לקוחות, מכירות, משימות מחסן, עבודה בקבלה ועוד.אתה יכול לצבור ניסיון רב ערך באמצעות עבודה זמנית שתיראה נהדר בקורות החיים שלך .מקום טוב למצוא בו תפקידים גמישים וזמניים הוא Indeed Flex (קישור למטה).

תעבוד עבור האוניברסיטה שלך

עבודה עבור האוניברסיטה שלך היא בקלות אחת התפקידים הטובים ביותר עבור סטודנטים – ולא רק במהלך תקופת הקדנציה.במהלך הקיץ, ייתכן שתגלה שיש עבודה זמינה באוניברסיטה שלך בהמון תחומים שונים, כמו לינה, מנהל ואירועים.צ'אט עם צוות הקריירה או עם שירותי הסטודנטים כדי לגלות כיצד להגיש מועמדות לעבודות קיץ באוניברסיטה שלך.ייתכן שתוכל גם למצוא משרות זמניות ב-unis על ידי חיפוש באתרי עבודה כמו CV-Library .

חיות מחמד

בילוי זמן עם בעלי חיים כמו כלבים יכול להיות נהדר לבריאות הנפשית שלך . לכן, כל עוד אתה אוהב בעלי חיים, יהיה קשה למצוא הרבה עבודות קיץ טובות יותר מאשר לשבת לחיות מחמד.יש לנו מדריך שלם שמכסה את המידע המפתח על להרוויח כסף משמירה על חיות מחמד . אם יש משהו שאתה לא בטוח לגביו מבחינת ביטוח, רווחים או איך להתחיל, הדף הזה אמור לענות על שאלותיך.

בייביסיטר

במהלך חופשות הלימודים, הורים רבים יחפשו בייביסיטר שישגיחו על ילדיהם במהלך יום העבודה.מכיוון שיהיה לך כל כך הרבה חופש במהלך הקיץ, שמרטפות כדי לעזור להורים עובדים יכולה להיות עבודת קיץ אידיאלית.כדי למצוא עבודות שמרטפות, תוכל לשאול כל הורים שאתה מכיר אם הם יהיו מעוניינים להעסיק אותך, כמו חברי משפחה ודודות/דודים.סביר להניח שהורים יעדיפו לשכור בייביסיטר שהם כבר מכירים וסומכים עליהם. ובאותה מידה, אם אתם כבר מכירים את הילדים שהייתם מטפלים בהם, זה יהיה קל יותר גם לכם וגם להם.לפני שמתחילים . זה כולל מידע על בדיקות DBS, היכן למצוא עבודה וכמה אתה יכול להרוויח בתור בייביסיטר.אם כבר יש לך המון ניסיון בעבודה בתור בייביסיטר, אולי תוכל למצוא עבודות קיץ מצא משרות בייביסיטר בקרבתי »

מורה פרטי

עבודה כמורה היא נהדרת, הן כמשרה חלקית במהלך הקדנציה והן כעבודת קיץ.שיעורי ההוראה הם בשכר טוב ונראה מרשים בקורות החיים שלך . זה מראה שאתה בקיא בנושא שלך ומיומן בהסבר מידע מורכב בצורה נגישה.עיין במדריך הייעודי שלנו עבור הדברים העיקריים שכדאי לדעת לפני שנהיה מורה פרטי, אנו מפרטים כמה מהאתרים המובילים למציאת עבודת שיעורים, אתה יכול למצוא משרות חונכות.

עבודת מנהל במשרד

מכיוון שכל כך הרבה משרות בוגרים מבוססות על משרד, זו תוספת טובה לקורות החיים שלך אם אתה יכול לצבור ניסיון בעבודה כמנהל משרד.כדי למצוא עבודה מנהלתית, מקום מצוין להתחיל בו הוא הכלי שלנו לחיפוש עבודה במשרה חלקית .זה יכול גם לעזור להשתמש בסוכנות גיוס .וכדי להרחיב את החיפוש שלך עוד יותר, ישנם המון תפקידי מנהל משרד זמניים המפורסמים באתרי דרושים.הרבה מההזדמנויות הללו יהיו במשרה מלאה. אבל, אולי תמצא גם תפקיד חלקי שיתאים ללימודים שלך כשתחזור לאוניברסיטאות.

מנקה

אם אתה מצליח לנקות במהירות וברמה גבוהה, זו יכולה להיות עבודת קיץ מבריקה עבורך.עבודה כמנקה תכלול ככל הנראה ניקיון בתים, בתי מלון, משרדים וכן הלאה.זוהי אחת מעבודות המשרה החלקיות המשתכרות ביותר עבור סטודנטים . לכן, אם אתה יכול לשמור על המשרה במשרה חלקית במהלך התקופה, זה יכול לעשות הבדל גדול לכלכלתך לאורך השנה. מצא עבודות ניקיון »

עבודה באטרקציות תיירותיות

הקיץ עשוי להיות אחת התקופות השקטות ביותר בשנה עבורכם, אבל זו התקופה העמוסה ביותר עבור הרבה אטרקציות תיירותיות. לכן, אין זה מפתיע שעבודות קיץ באטרקציות תיירותיות פופולריות בקרב סטודנטים.סוגי התפקידים הזמינים ישתנו בהתאם לאטרקציה. אבל, ככלל, אתה יכול לצפות למשימות הכרוכות בעבודה עם הציבור. אתה צריך להיות מסוגל להישאר רגוע, מנומס ובעל רמת ראש תוך כדי עבודה בסביבה עמוסה.אם זה נשמע לך, זו יכולה להיות העבודה המושלמת לקיץ.

פועל

עבודה כפועל היא עוד עבודת קיץ בשכר טוב.זה יכול להיות כרוך בעבודה פיזית קשה. אבל, אם אתה אוהב להישאר פעיל ולעבוד בחוץ, שווה לבדוק את זה.תפקידי פועל יכולים לכלול מגוון משימות. אתה יכול לעבוד בבנייה, אירועים, קירוי, התקנת חלונות – בעצם כל דבר שדורש עבודת כפיים.אם אתה מצליח למצוא עבודה בקיץ בחברה עם תחום מיקוד מרכזי (כמו קירוי, למשל), תוכל לקבל הכשרה כמומחה. כתוצאה מכך, השכר שלך אמור לעלות.זה יעזור מאוד, במיוחד אם אתה מתכנן להשאיר את המשרה במשרה חלקית במהלך הקדנציה, או לחזור אליה במשרה מלאה במהלך חופשת החגים הבאה.

התמחות קיץ בתשלום

להתמחות סטודנטים בתשלום קשה, למרבה הצער, להשיג. אבל, אם אתה מצליח להגיש בקשה לאחד, זה יכול לספק לך ניסיון עבודה שלא יסולא בפז.התמקד בחברות שתרצה לעבוד בהן לאחר האוניברסיטה. עיין באתרי האינטרנט שלהם כדי לראות אם הם מפרסמים התמחות בקיץ. אם כן, בדוק אם יש עדיין זמן להגיש בקשה.היישומים לרוב נסגרים די מוקדם.

אם החמצת את המועד האחרון לשנה זו, שים אותו בלוח השנה שלך כדי שתוכל להיות אחד הראשונים להגיש מועמדות בשנה הבאה כאשר הבקשות ייפתחו שוב.לא מצליחים למצוא מידע על התמחות באתר החברה? פנה אליהם ישירות. חפש באינטרנט כדי למצוא את האדם הטוב ביותר לפנות אליו, ושאל אם תהיה אפשרות שתעבוד עבורו במהלך הקיץ כמתמחה או עבודה באוסטרליה קטיף. אם אתה מצליח להגיש מועמדות, עקוב אחר הטיפים הבאים להפקת המרב מההתמחות . יש סיכוי שזה יוביל לעבודה בוגרת, אז עשה כל שביכולתך כדי להרשים אותם.

להרוויח כסף באינטרנט

אם אתה מחפש גמישות רבה יותר מאשר כל אחת מעבודות הקיץ הנ"ל מציעות. יש המון דברים שאתה יכול לנסות. הנה כמה דוגמאות:

נסה שיווק שותפים (למשל באתר האינטרנט שלך, במדיה חברתית או בניוזלטרים)

הפוך לבלוגר

ענה על סקרים בתשלום

להרוויח כסף בצפייה בסרטונים

התחל ערוץ יוטיוב

להרוויח כסף כפרילנסר דרך Fiverr

להקים עסק

יש לכם רעיון עסקי ? הקיץ הוא הזמן האידיאלי לעבוד עליו.נצלו את כל כך הרבה זמן פנוי, ועבדו על פיתוח הרעיון שלכם ועריכת תוכנית עסקית.יש לנו המון טיפים כיצד למצוא מימון לסטארט-אפים .שנות האוניברסיטה שלך באמת יכולות להיות זמן מצוין להקים עסק, כפי שאנו יודעים ממקור ראשון.

1 תגובות על “עבודה לקיץ סטודנטים: 17 משרות קיץ לסטודנטים”

  1. Micah

    שוות הזדמנות מצוינת להקנות ניסיון וכדי לחקור את התחום שלך.

    תודה על את ההזדמנות, זה מביא הרבה יכולות לסטודנטים להתפתח ולקבל ניסיון בתחום שלהם.

כתיבת תגובה

Scroll to Top