הסיפור הטרגי של בנג'מין קיאו, נכדו של אלביס פרסלי

נכדו של אלביס פרסלי, בנג'מין קיו, דמה דמיון מדהים למלך, אבל הוא מעולם לא הצליח להימלט מהצל שלו לפני שמת בהתאבדות בגיל 27 בלבד.

כנכדו של אלביס פרסלי , בנג'מין קיו גדל בעושר ובמותרות. הוא חלק את המראה הטוב של כוכב הרוק של סבו האייקוני ונראה שנועד לתהילה

לרוע המזל, הוא גם חש לחץ גובר להשתוות להצלחה המטאורית של סבו. בסופו של דבר, זה תרם לדיכאון עמוק שיוביל בסופו של דבר למותו של בנג'מין קיאו בהתאבדות ביולי 2020 בגיל 27 בלבד.

רק פרטים בודדים מאותו לילה טרגי פורסמו מאז. אמו של קאו, ליסה מארי פרסלי, חיה כעת בבידוד יחסי כשהיא מגדלת את ילדיה שנותרו בחיים. אבל הסיפור של אותו לילה הרסני והאירועים שהובילו אליו בוודאי יפיל על המשפחה בעשרות שנים קדימה.

החיים כנכדו של אלביס פרסלי היו קשים לבנג'מין קאו

בנג'מין קיו ואלביס פרסלי

משמאל: RB/Redferns/Getty Images. מימין: פייסבוקליסה מארי כינתה את הדמיון של בנה לאביה "פשוט מוזר".

בנג'מין סטורם פרסלי קאו נולד ב-21 באוקטובר 1992 בטמפה, פלורידה. בניגוד לסבו, שנולד בעיצומו של השפל בדרום העמוק, הוריו של קאו היו עשירים.

אמו, ובתו היחידה של אלביס, ליסה מארי פרסלי, הייתה גם זמרת בפני עצמה וגם היורשת היחידה להון של 100 מיליון דולר של פרסלי. אביו של קאו, דני קאו, היה בינתיים מוזיקאי סיבוב הופעות של אגדת הג'אז צ'יק קוריאה והיה לו קריירה מכובדת משלו. יליד שיקגו עבר לקליפורניה ב-1984 ופגש את ליסה מארי במרכז הסלבריטאים של ארגון הסיינטולוגיה בלוס אנג'לס.

פרסלי וקאו שמרו על מערכת היחסים שלהם מחוץ לעיני הציבור עד שחתונתם באוקטובר 1988 עלתה לכותרות בכל העולם.

הילד הראשון של בני הזוג, דניאל ריילי קאו, המוכרת מבחינה מקצועית כשחקנית ריילי קיו, נולד במאי הבא. אבל בנימין, יהיה זה שיעלה לכותרות, במיוחד בגלל הדמיון שלו למלך.

ליסה מארי פרסלי בן בנג'מין קאו

פייסבוקלליסה מארי פרסלי ולבנה בנג'מין קאו היו קעקועים סלטיים תואמים.

נראה שליסה מארי פרסלי מטפחת זיקה חזקה במיוחד לבנה, בעוד שדניאלה בילתה חלק ניכר מילדותה עם אביה.

"היא העריצה את הילד הזה," אמרה פעם המנהלת של ליסה מארי פרסלי. "הוא היה אהבת חייה".

ילדי קיו קיבלו את ההלם הראשון בחייהם כאשר אמם עזבה את אביהם עבור מייקל ג'קסון ב-1994. אבל הנישואים האלה הסתיימו ב-1996 וקאו הצעיר צפה באמו עזבה במהירות את מלך הפופ עבור בן זוגו ההוליוודי ניקולס קייג'. נישואיהם נמשכו רק 100 ימים.

כשאמו קשרה את הקשר עם הגיטריסט מייקל לוקווד ב-2006, נראה היה שילדי קאו סוף סוף מצאו קצת יציבות. אמם תמשיך ללדת זוג בנות תאומות עם אביהם החורג החדש.

בן קאו נותן את סימן השלום

פייסבוקקיו קעקוע את "כולנו יפים" על צווארו.

בינתיים, כשמלאו לו 17, קאו הביע רצון ללכת בדרכו של סבו. במאמץ שלו להפוך לזמר, יוניברסל הציעה לו חוזה תקליטים של 5 מיליון דולר ב-2009.

למרות העסקה המתארת ​​את האפשרות של עד חמישה אלבומים ולמרות שנכנסו למעשה לאולפן כדי להקליט כמה שירים, מעולם לא שוחררה מוזיקה מהזמר הצעיר.

מותו הטרגי של בנג'מין קיאו בגיל 27

בית קלבסאס של ליסה פרסלי

זילוהבית של קלבסאס, קליפורניה, שבו קאו ירה בעצמו.

לאן שלא הלך, בנג'מין קיו משך תשומת לב על כך שהוא נראה כמעט בדיוק כמו סבו האגדי. אפילו ליסה מארי פרסלי שמה לב עד כמה אביה ובנה דומים זה לזה.

"בן באמת דומה לאלביס", היא אמרה פעם ל- CMT . "הוא היה באופרי והיה הסערה השקטה מאחורי הבמה. כולם הסתובבו והסתכלו כשהוא שם. כולם תפסו אותו לצילום כי זה פשוט מוזר. לפעמים אני המום כשאני מסתכל עליו".

עם זאת, הדיווחים שקיאו נעשה יותר ויותר עצבני, נכתבו בתעלולים טיפוסיים של מתבגרים.

"הוא ילד טיפוסי בן 17 שאוהב מוזיקה", אמר פעם נציגו. "הוא לא קם לפני הצהריים ואז נוהם עליך."

רק לאחר מותו אנשים ילמדו את האמת המזעזעת.

דיאנה פינטו ובנג'מין קיו

פייסבוקדיאנה פינטו ובנג'מין קיו.

בשנים האחרונות לחייו, נכדו של אלביס פרסלי צפה בחוסר אונים איך אמו עוברת כמה סערות פיננסיות אכזריות. בשנת 2018, ליסה מארי פרסלי תבעה את המנהלת הפיננסית שלה בגלל שדילדל את נאמנות אלביס פרסלי במיליוני דולרים לסכום עלוב של 14,000 דולר והותיר לה מאות אלפי דולרים של חוב שלא שולם.

סבתה של קאו, פריסילה פרסלי, נאלצה בסופו של דבר למכור את אחוזתה בבוורלי הילס בשווי 8 מיליון דולר כדי לעזור לבתה המתקשה.

כשאמו התקרבה גם לגירושים הרביעיים שלה, נכדו של אלביס פרסלי נאבק בסמים ואלכוהול . הוא האשים את גידולו בכנסיית הסיינטולוגיה ברבות מהבעיות שלו וטען שהכנסייה השנויה במחלוקת "מבלבלת אותך".

הוא השלים ללא הצלחה שלב בגמילה לפני הלילה שהביא לסוף טרגי לסיפורו.

ב-12 ביולי 2020, קאו ירה בעצמו בזמן שהיה במסיבה משותפת של חברתו, דיאנה פינטו, וגיס בן סמית'-פיטרסון. השכנים טענו כי שמעו מישהו צורח "אל תעשה את זה" לפני ששמעו פיצוץ של רובה ציד.

בעוד שדיווח ראשוני העלה שקוף מת בהפניית אקדח על חזהו, חוקר מקרי המוות בלוס אנג'לס אישר מאוחר יותר כי הוא מת על ידי הכנסת רובה ציד לפיו ולחיצה על ההדק.

מורשתו של נכדו של אלביס פרסלי

חדשות CBS מדווחות על מותו של בנג'מין קיו.

דוח הנתיחה של קיו חשף שיש לו קוקאין ואלכוהול במערכת שלו והציע שהוא עשה ניסיונות קודמים למות בהתאבדות.

הצער של משפחת היי היה מורגש.

"היא שבורת לב לחלוטין, חסרת נחמה ומעבר להרוס", אמר נציגה של ליסה מארי, רוג'ר וידינובסקי, "אבל מנסה להישאר חזקה עבור התאומים בנות ה-11 שלה ובתה הבכורה ריילי".

אחותו המפורסמת, בינתיים, ספדה לו על ידי פרסום תמונה שתיארה אותו כ: "רגיש מדי עבור העולם הקשה הזה". אחד מחבריו של קאו, בינתיים, תיאר את התקרית כ"חדשות מזעזעות אבל זו גם לא הפתעה ענקית שכן הוא נאבק".

ליסה מארי פרסלי עברה מביתה מכיוון שמותו של קאו הותיר אותה בהרס.

מוות בנג'מין קיו

טוויטרבנג'מין קיו נקבר בגרייסלנד לצד אלביס פרסלי וסבתו.

"המציאות העצובה היא שהיא חיה את חייה בימים אלה בערפל סמיך ואומלל", אמר חבר. "מותו של בנימין, שאותו העריצה, יחמיר את המצב הרבה יותר."

קיו נקבר בגן המדיטציה בגרייסלנד לצד סבו.

למרות ההתחלה המקסימה שלו, נכדו של אלביס פרסלי היה לוקה בדיכאון – וזה יעקוב אחריו עד סוף חייו הקצרים. בסופו של דבר, שום סכום כסף, תהילה או אילן יוחסין לא יכלו להציל אותו מהשדים שלו.


לאחר שלמדת על חיי נכדו של אלביס פרסלי ועל התאבדותו בגיל 27, למד כיצד אלביס מת . לאחר מכן, קרא על הסיפור הטרגי של מותה של ג'ניס ג'ופלין .

מאמרים קשורים

One Comment

  1. הסיפור של בנג מייצג את ההתמודדות הקשה של חיים של האנושות עם התמותה. הוא מראה כיצד יש לכם שני אפשרויות – להתחבר עם המוות או לנסות להתנצל ממנו. הסיפור מציג את הערך של החיים ואת החשיבות של החיים שלנו וכמו כן את הקשיים הפנימיים שנוגעים בעת התמותה.

כתיבת תגובה

Back to top button