ארין קפי, בת 16 ששכנעה את החבר לרצוח את המשפחתה

ארין קפי, בת 16 ששכנעה את החבר שלה לרצוח את כל משפחתה, לאחר שהוריה של ארין קפי אמרו לה שהיא לא יכולה לראות את החבר שלה יותר, היא חיפשה נקמה – בכך שכולם נרצחו באכזריות בשנתם.

-1 במרץ 2008, שני גברים פרצו לבית קפי באלבה, טקסס, ויצאו למסע הרג מחריד שהותיר שני ילדים קטנים ואמם מתים. הניצולים היחידים היו ארין קפי בת ה-16 ואביה, טרי קפי, שנורה מספר פעמים לפני ששני הפולשים הציתו את הבית.

הרציחות זעזעו את האומה – במיוחד כשהמשטרה חשפה כי ארין קפי הייתה המוח מאחורי הטבח כולו.

מערכת היחסים המסוכנת של ארין קפי וצ'רלי וילקינסון

ארין קפי וצ'רלי ווילקינסון

באדיבות טרי קפיארין קפי עם החבר שלה, צ'רלי ווילקינסון.

גורלה הטראגי של משפחת קפי יצא לדרך חמישה חודשים לפני שנהרגו, כאשר ארין קפי החלה לצאת עם צ'רלי ווילקינסון בן ה-18.

הזוג נפגש בזמן שקפי עבד במשרה חלקית כמלצרית במזון מהיר של סוניק, והקשר נהיה רציני די מהר. ווילקינסון אפילו נתן לה טבעת הבטחה שהייתה שייכת לסבתו והיה גלוי לגבי רצונו להינשא לה.

עם זאת, מערכת היחסים לא בישרה טוב עם הוריה, כאשר טרי קפי ציין כי היו לו הסתייגויות מווילקינסון מההתחלה. "היו בו רק דברים שלא התאימו לי", אמר מאוחר יותר. הבטן שלו צדקה.

משפחת קפי

Murderpediaמשפחת קפי, עם ארין בקצה הימני.

בני הקפה היו מעורבים מאוד בכנסייה המקומית שלהם, וזה התמזג עם התשוקה שלהם למוזיקה. אחיה של ארין קאפי – טיילר בן השמונה ומתיו בן ה-13 – ניגנו בגיטרה ובמפוחית, בהתאמה. אמם, פני קארי, ניגנה בפסנתר בכנסייה. ארין קפי הייתה הזמרת של המשפחה – עד שפגשה את ווילקינסון.

בשלב זה, הנער שהולך לכנסייה החל להחליק בבית הספר. הוריה החליטו להיכנס לאינטרנט כדי ללמוד עוד על החבר החדשות הרעות הזה. מה שהם מצאו שכנע אותם שהם צריכים להפריד בינו לבין בתם.

עמוד Myspace של וילקינסון היה עמוס בהתייחסויות מיניות ודיבורים על שתיית אלכוהול. כשקאפי הפרה את "עוצר הטלפון" שלה בפברואר 2008, בני הזוג קפה התעקשו שהיא תסיים את הקשר.

באותו חודש, ארין קפי התחילה לדבר על הריגת הוריה מול חברים. האמונה שלה הייתה שזו הדרך היחידה שבה תוכל להיות עם ווילקינסון.

טבח משפחת קפי

בית קפה שרוף

Murderpediaחוקרים בבית קפה לאחר השריפה.

כתוצאה מכך, ארין קפי רקמה מזימה רצחנית עם צ'ארלי ווילקינסון וחברו צ'ארלס ווייד.

החשבונות חלוקים לגבי מי בדיוק היה המוח מאחורי זה, אבל טרי קפי דוחה את הרעיון שזה היה הרעיון של בתו. בינתיים, ווילקינסון טען שהוא הציע לו ולקאפי פשוט לברוח ביחד, אבל קפי התעקש על הרציחות במקום.

ביום הטבח, ווילקינסון ווייד נכנסו לחניה של בית קפי. בחוץ, חברתם של ארין קפי ווויד המתינה במכונית.

לפני שנכנס לנכס הזהיר ווילקינסון את קפי שעליו להרוג את אחיה הצעירים כדי שלא יישארו עדים. "לא אכפת לי," היא אמרה, "פשוט תעשה מה שאתה צריך לעשות."

לאחר שנכנס, וילקינסון עשה את דרכו לחדרם של טרי ופני וירה לעבר הזוג הישן עם אקדח 22. לאחר שלקח מספר כדורים בעצמו, טרי קפי ראה את אשתו מתה כשהיא שוכבת לידה, ללא יכולת לזוז או לדבר.

אז האקדח של ווילקינסון נתקע, אז ווייד שלף חרב בסגנון סמוראי והשתמש בה על פני, כמעט ערף את ראשה.

לאחר מכן פנו השניים למעלה למקום שבו טיילר ומת'יו הסתתרו. טרי שמע את בנו מתיו זועק, "לא, צ'רלי. לא. למה אתה עושה את זה?"

האב חסר האונים נסחף מההכרה כשטיילר נורה בפניו ומת'יו נהרג באכזריות כשהזוג התחלף עם החרב עליו.

לאחר מכן, ווילקינסון ווייד בזזו את הבית עבור חפצי ערך, שכן ווילקינסון הבטיח לווייד 2,000 דולר עבור עזרתו. לבסוף הם שפכו נוזל מצית על הרהיטים והציתו את הבית באש.

טרי קפי עלה להכרה בנס כשהשריפה אפפה את הבית וזחלה דרך חלון. לקח לו שעה לזחול לבית שכנו הקרוב אליו הוזעקו הרשויות. כשהמשטרה שאלה את השכן מאיפה טרי מדמם, הוא ענה, "מאיפה הוא לא מדמם?"

טרי הובהל לניתוח חירום, שלאחריו הוא היה יציב מספיק כדי לדבר. הוא אמר לסגני השריף שזה היה צ'רלי ווילקינסון.

הרשויות איתרו מיד את וילקינסון והביאו אותו לחקירה. לאחר מכן, הם גילו את ארין קפי בקרוואן שבו הוא גר, ונראה היה שהיא במצב של הלם.

היא אמרה למשטרה שהיא נחטפה.

המשפט וגזר הדין של ארין קפי

ארין קפי בראיון

יוטיובארין קפי מתראיינת על ידי פירס מורגן לתוכניתו Killer Women .

פחות מ-24 שעות לאחר שהרשויות הגיבו לרציחות בבית קפי, כל ארבעת החשודים היו במעצר המשטרה, וכולם דיברו.

לא לקח הרבה זמן עד שסיפור החטיפה של ארין קפי התפרק. ווילקינסון ווייד סיפרו שניהם למשטרה את אותו סיפור: כל הרציחות היו הרעיון שלה. אבל קפי התעקשה בפני סבה וסבתה שאין לה שום קשר לרצח משפחתה.

וילקינסון העיד כי התעקש שהם יברחו יחד. בסופו של דבר, קאפי, ווילקינסון, ווייד וחברתו של ווייד הואשמו כולם בשלושה סעיפי רצח.

וילקינסון ווייד קיבלו מאסרי עולם ללא אפשרות לשחרור על תנאי. קפי נידונה גם למאסר עולם, אם כי היא תהיה זכאית להגיש בקשה לשחרור על תנאי לאחר 40 שנה.

התובעים ביקשו בתחילה עונש מוות נגד וילקינסון ווייד, אך טרי קאפי התערב וביקש אחרת. למרות כל מה שהוא עבר, הוא עדיין האמין בסליחה שאמונתו לימדה אותו.

טרי קפי שמר על מערכת יחסים עם בתו, גם לאחר הטבח. לפי הדיווחים, זה לא היה קל עבורו בהתחלה, וארין קפי עדיין מכחישה את תפקידה בתכנון הרצח.

היא מתעקשת בפני אביה שניסתה לברוח מווילקינסון בליל הרצח, אך נאלצה להמתין במכונית.

אביה מאמין לה.


לאחר שלמדת על ארין קפי, קרא על רוצח נוער אחר, זכרי דייוויס , שהכריח את אמו למוות וניסה להצית את אחיו. לאחר מכן, קרא על הרצח הנתעב של ילדה בת תשע בידי שכנתה בת ה-15, אליסה בוסטמנטה .

1 תגובות על “ארין קפי, בת 16 ששכנעה את החבר לרצוח את המשפחתה”

  1. אוריה

    זה מאוד מצחיק שהגיע לפנייה כזה. הוא מצב מוחלט של התפשטות אחריות והגורל של אחרים הוא מוחלט שלא יכול להיות מספק.

כתיבת תגובה

Scroll to Top