בוטוקס בין הגבות: הכל על הרמת גבות בוטוקס

הפנים שלך מאפשרות לך להביע את עצמך, אך למרבה הצער, הבעות חוזרות ונשנות אלו עלולות להוביל לקמטים עדינים ולקמטים לאורך השנים. אחד החששות הנפוצים הוא קמטי הזעף בין הגבות גם כשהפנים רפויות. זה יכול לגרום למראה כועס או עייף.

בוטוקס היא אחת הדרכים הטובות ביותר לעקוף את הבעיה הזו. זהו תהליך מהיר וקל להפתיע בהשוואה למידת התועלת שתראה מההליך. הבוטוקס לא יעבוד רק על הקמטים הקיימים האלה. הליך זה יכול גם לעזור להאריך את המראה של קמטים עדינים אחרים. לפני שתבחר בטיפול הבוטוקס שלך לקמטים, הנה כמה שאלות ותשובות נפוצות שכדאי לדעת.

מה זה הרמת גבות בוטוקס?

הרמת גבות בוטוקס היא סוג של הליך המטפל בקמטי הזעף בין הגבות שלך. זה גם מעלה את גובה הגבות שלך עם הזרקות Botox Cosmetic (בוטולינום טוקסין מסוג A). זריקות אלו פועלות על ידי הרפיית השרירים הבסיסיים כדי להחליק את העור מבחוץ והרגעת השרירים בין הגבות. זה מאפשר לשרירי המצח למשוך את השרירים הרפויים כעת בין הגבות, ובכך להרים את הגבות ולפתוח את העיניים.

ניתן להכניס זריקות בוטוקס נוספות בקצוות הגבות כדי לעזור להרפות גם את השרירים הללו. זה מאפשר לשרירי המצח כעת למשוך גם את האזור הזה. כמות ההרמה שתקבל תשתנה, בהתאם לגילך ולטונוס השרירים שנותרו פעילים כדי למשוך את השרירים שנרגעו כעת.

עבור קמטי זעף עיקשים בין הגבות, הליך זה יכול לעזור להחליק קמטים עמוקים ללא ניתוח. סוגים אלה של קמטים נקראים גם קווי קמטים גלבלריים.

בוטוקס הוא הליך לא ניתוחי. זה שונה מהרמת גבות מסורתית, שהיא סוג של ניתוח קוסמטי הכולל חתכים והסרה של העור שלך

למי מתאים בוטוקס בין הגבות?

בוטוקס מומלץ רק למבוגרים מגיל 18 ומעלה. גם גברים וגם נשים עם קמטים בינוניים עד קשים עשויים להפיק תועלת מהרמת גבות בוטוקס.

אנשים שמחפשים הזרקת בוטוקס לקמטים בזעף סביר להניח שכבר ניסו טיפולים ללא מרשם ללא הועיל. סוג זה של הרמת גבות הוא הטוב ביותר עבור עור נפול באופן משמעותי שניתן לתקן עם סוג זה של הרמת שרירים. חלק מהמועמדים עשויים גם לשקול ניתוח באותו זמן לתוצאות מקסימליות סביב אזור העיניים.

לפני שתעבור הליך זה, תחילה עליך לפנות לרופא שלך להתייעצות. בשלב זה, הם גם יעריכו גורמי סיכון בודדים.

ייתכן שאינך מועמדת טובה לזריקות בוטוקס אם את בהריון או מניקה. הרעלים המשמשים בזריקות עלולים להזיק לתינוקות ולעוברים שטרם נולדו.

כמה עולה בוטוקס בין הגבות?

הזרקת בוטוקס נטענת בשתי דרכים: או לפי מספר היחידות בשימוש, או לפי אזור. להרמת גבות, הרופא שלך עשוי להשתמש מעט יותר בזריקות. זאת בהשוואה להליך קטן יותר, כגון קמטים סביב העיניים, המכונה רגל עורב . את יכול להוציא עד 1,600 ש"ח בביקור אחד.

כמו כן, זכור כי ביטוח רפואי אישי אינו מכסה בוטוקס המשמש מסיבות קוסמטיות.

למה לצפות שעושים בוטוקס בין הגבות

ההליך להרמת גבות באמצעות בוטוקס הוא פשוט יחסית. את תיכנס ויוצא מהמרפאה של הרופא שלך בתוך דקות. אבל לפני שתתחיל, תצטרך לנקוט תחילה כמה צעדי הכנה. הרופא שלך עשוי לייעץ לך להפסיק תרופות מדללות דם, כמו גם אלו שגורמות לך לדמם בקלות, כגון אספירין.

לפני הזרקת בוטוקס לאזור הגבות, הרופא עשוי למרוח קרם הרדמה כדי להפחית את הכאב. אי נוחות במהלך ההזרקות היא נדירה. ההליך בפועל נמשך דקות ספורות בלבד

תי תראה תוצאות בין הגבות?

גם התוצאות וגם ההחלמה מטיפולי הבוטוקס מהירים יחסית. התהליך אורך דקות ספורות, ואת יכול להתחיל לראות תוצאות תוך שבוע. עם זאת, מחקר משנת 2017 מצא שתוצאות משמעותיות לא צוינו עד כחודש לאחר ההזרקות הראשוניות.

על פי האקדמיה האמריקאית לדרמטולוגיה (AAD) , זריקות בוטוקס נמשכות כשלושה עד ארבעה חודשים בממוצע. חלק מהטיפולים יכולים להימשך עד חצי שנה.

אחת הסיבות לכך שאנשים רבים בוחרים בבוטוקס על פני ניתוח היא בגלל זמן ההחלמה הקצר. לאחר ההליך, את אמור להיות מסוגל לחזור ללוח הזמנים היומיומי שלך – אפילו לעבודה או בית ספר. ובכל זאת, ה- AAD ממליץ לא להתאמן לפחות שעתיים לאחר ההזרקות

מה הסיכונים של בוטוקס בין הגבות?

בסך הכל, הזרקות בוטוקס נחשבות בטוחות עבור רוב האנשים. עם זאת, קיים גם סיכון לתופעות לוואי. ייתכן שתראה אדמומיות קלה, נפיחות וחבורות במקום ההזרקה. לפי ה- AAD , תסמינים כאלה חולפים תוך שבוע.

תופעות לוואי קלות של קוסמטיקה בוטוקס כוללות:

  • כאבי ראש
  • כְּאֵב
  • חוֹסֶר תְחוּשָׁה

תופעות לוואי חמורות הן נדירות. עם זאת, עליך ליידע את הרופא שלך מיד אם את נתקל באחד מהדברים הבאים:

  • קשיי נשימה
  • גבות או עפעפיים שמוטות
  • בעיות אכילה ובליעה
  • שינויים בדיבור

אם את עובר ניתוח הרמת גבות שנעשה במקביל להזרקת בוטוקס, אז את עלול להיות בסיכון לתופעות לוואי הקשורות לניתוח, כגון זיהום.

לבסוף, לעולם אל תקנה בוטוקס באינטרנט או תחפש זריקות במתקן לא רפואי. זה יכול להוביל לסיבוכים רציניים – אפילו שיתוק.

אם בוטוקס בין הגבות עובד?

התוצאות של הרמת גבות בוטוקס יכולות להתחיל להשפיע תוך מספר ימים בלבד. עם זאת, כדי לשמור על התוצאות שלך, תצטרך לחזור כל כמה חודשים לזריקות נוספות. ככל שתקבל יותר זריקות לאורך זמן, קיימת אפשרות שהשרירים הבסיסיים סביב הגבות יכולים להישחק ולהניב תוצאות אנטי-אייג'ינג טובות אף יותר.

הרופא שלך ייעץ לך מתי את צריך לחזור לטיפול המשך. תדע שהגיע הזמן אם תראה שהקמטים שלך מתחילים לצוץ שוב בין הגבות.

מאמרים קשורים

One Comment

  1. הוא דרך מהירה וקלה להגדיר את הוראות המעבדה, התממשקות ועוד. הם מאפשרים לנהל בקלות את התהליכים והפעולות שבוצעות, ולעשות את העבודה יותר ביצועים ויעילה.

כתיבת תגובה

Back to top button