בוטוקס לשיער: הכל על טיפול שיער בוטוקס

אני יודע מה אתה בטח חושב, שבוטוקס שיער כולל הדבקת מחטים לתוך הקרקפת. כשאתה חושב בדרך כלל על המילה בוטוקס, אתה חושב לעתים קרובות על הליך רפואי נפוץ להיפטר מקמטים. תהיו בטוחים, אין מחטים מעורבות!

טיפולי בוטוקס לשיער וקרטין הם שניים מהליכי הטיפול הנפוצים ביותר המשמשים בסלונים ובכמה מכוני ספא עבור אלו המחפשים לקבל שיער חלק, מבריק ובריא יותר. כאן בג'קסון מקסימוס, מומחי תעשיית הסלונים שלנו הרכיבו את המדריך המועיל הזה כדי להסביר את כל מה שאתה צריך לדעת על בוטוקס לשיער.

מה זה בוטוקס לשיער?

חשבו על בוטוקס לשיער בצורה דומה שהייתם חושבים על בוטוקס לעור שלכם. בוטוקס, הידוע גם בשם Botulinum Toxin או BTX, הוא זריקה שהוכנה מהרעלן החיידקי בוטולין. הזרקת בוטוקס משמשת אך ורק בטיפולים רפואיים וקוסמטיים להסרת קמטים עדינים ובמקרים מסוימים משמשות כטיפול במיגרנות.

למרות שלא מדובר בהזרקה כמו בוטוקס בפועל, המטרה העיקרית של הבוטוקס לשיער היא להפחית את הקרזול של השיער שלך תוך הפיכתו לחלק ומלא יותר. חשבו על בוטוקס שיער כעל טיפול מיזוג עמוק האולטימטיבי לשיער שלכם.

אם השיער שלך מיובש, יש לך שיער מתולתל באופן טבעי, צובע את השיער לעתים קרובות, סובל מקורזול או חי באקלים לח, טיפול בבוטוקס לשיער יכול להיות מציל חיים עבורך.

בוטוקס לשיער הוא טיפול מיזוג לא כימי שמחדיר לשיער שלך סרמידים המופקים מקצף של Meadow's המספקים מחסום הגנה לכל סוגי השיער. כלומר, זה יפחית מקורזל ויתקן כל נזק לשיער שלך. זוהי אפשרות מצוינת עבור גברים ונשים כאחד אם אתם מחפשים טיפול שאינו כרוך בכימיקלים קשים.

איך עובד בוטוקס לשיער?

בוטוקס לשיער הוא למעשה טיפול מיזוג עמוק שמצפה את סיבי השיער בחומר מילוי, כמו קרטין. הטיפול ממלא את כל האזורים השבורים או הדקים בכל קווצת שיער כדי לגרום לשיער להיראות מלא ובוהק יותר.

המרכיבים שונים בהתאם למוצר. Fiberceutic של לוריאל פרופסיונל משתמש במרכיב הנקרא Intra-Cylane למילוי קווצות שיער בסיבים גמישים ורכים. זה עוזר ליצור מראה של שיער מלא וחלק יותר. מוצר פופולרי נוסף, Majestic Hair Botox, טוען להשתמש בתערובת פטנט של:

  • שמן קוויאר
  • פפטיד BONT-L
  • ויטמין B-5
  • ויטמינים E
  • קומפלקס קולגן, המרכיב את חלק ה"בוטוקס" בטיפול

מי יכול להשתמש בבוטוקס לשיער?

אתה יכול להשתמש בבוטוקס לשיער אם יש לך:

  • קצוות מפוצלים
  • שיער דק מאוד, חסר נפח או ברק
  • שיער פגום
  • שיער מקורזל
  • שיער שאתה רוצה להחליק

באופן כללי, בוטוקס שיער נחשב בטוח לכל סוג שיער.

האם בוטוקס לשיער עוזר לנשירת שיער?

מקובל לחשוב שהורמון האנדרוגן, DHT, הוא הגורם המוביל לנשירת שיער. במחקר שנערך לאחרונה על ידי חוקרים קנדיים בשנת 2010, הוכח כי בוטוקס הוא טיפול בר-קיימא לנשירת שיער בקרב משתתפיו.

החוקר הקנדי הראשי, פרופסור פרוינד, גילה שכשהתחיל להזריק לקרקפת שלו אזורי בוטוקס של שיער, הוא החל לצמוח בחזרה. מתוך 40 המשתתפים בסוף המחקר, התברר שספירת השיער שלהם עלתה ב-18% במהלך 60 שבועות. זה אותו דבר לגבי התרופה פינסטריד דרך הפה אך ללא כל תופעות הלוואי של התרופה.

בסוף מחקר זה, הוכח שנשירת שיער פחתה משמעותית בממוצע של 39% עם שיעור תגובה כולל של 75%.

בוטוקס לשיער פועל באופן דומה לעור בוטולינום טוקסין מבלי לקבל זריקות לקרקפת שלך. בוטוקס לשיער מכיל קוקטייל של רכיבים פעילים מזינים כמו ויטמינים B5, ויטמין E, חומצת אמינו, חומצה גליאוקסילית, קומפלקס קולגן, BONT-L פפטיד ועוד. בנוסף ליתרונות הנוספים על השיער, מרכיבים אלו בבוטוקס שיער הוכחו כמסייעים בהפחתת נשירת שיער.

תכונות האנטי אייג'ינג של בוטוקס שיער פועלות כמו מסנן לשיער שלך. הם עוזרים למלא כל אחד מהפערים בסיבים הטבעיים של השיער שלך, ומשאירים אותו במראה צעיר יותר.

כמה זמן מחזיק בוטוקס לשיער?

כשאתה הולך לפגישה שלך, זה ייקח בערך בין שעה לשעה וחצי תלוי באורך השיער שלך. בדרך כלל המעצב שלך ישטוף את השיער שלך כדי להסיר שאריות עודפות. לאחר מכן, הם ישימו את הבוטוקס לשיער במשך כ-30-45 דקות לפני שטיפתו ויישמו כל שירות נוסף שתרצו.

טיפולי בוטוקס לשיער יציעו תוצאות חצי קבועות שנמשכות בדרך כלל בין 2-4 חודשים, בהתבסס על מידת גדילת השיער ותדירות השטיפה. אנו ממליצים לבצע את הטיפול שלך כל 3 חודשים כדי להבטיח שיש לך שיער חזק ובריא.

מה ההבדל בין בוטוקס לשיער לקרטין?

טיפול קראטין (המכונה בפי רוב גם Blowout ברזילאי) הוא טיפול כימי הפועל כחומר החלקה והחלקה כימית לשיער שלך. טיפולי קראטין רבים מכילים את הכימיקל פורמלדהיד, שיכול להיות די מעצבן לבעלי קרקפת רגישה.

טיפולי קראטין עובדים בצורה הטובה ביותר עם אלו שיש להם שיער מתולתל עבה מאוד הנוטה להתקרז. טיפול בקרטין יכול לעזור להפוך את הסטיילינג היומיומי לקל וניתן יותר לניהול.

לשם השוואה, בוטוקס שיער אינו מכיל כימיקלים. זהו סוג של טיפול מיזוג עמוק שיעזור לשיער שלך להרגיש חלק יותר ולחות יותר. זה לא יחליק את השיער שלך כמו טיפול קרטין. עם זאת, יהיה קל יותר לסגנן ולתחזק את המראה שלך.

בוטוקס לשיער עובד היטב עם כל סוג שיער. אלה עם שיער דק ועדין יותר יתאימו יותר להשתמש בטיפול בוטוקס לשיער על פני קרטין מכיוון שהוא יכביד על השיער.

האם בוטוקס שיער בטוח?

המוצר נחשב בטוח לשימוש, אם כי כמו בכל טיפול שיער, קיים סיכון לגירוי בעור או לתגובה אלרגית. כדי להפחית את הסיכון לתופעות לוואי מזיקות, הטיפול לא אמור לבוא במגע עם העור שלך.

1 תגובות על “בוטוקס לשיער: הכל על טיפול שיער בוטוקס”

  1. לני

    מציע מבחר מוצרים מקצועיים, המותאמים במיוחד לצרכי שיער שלך. המוצרים מספקים חם או חם מפנה, כמו גם שימוש ארוך טווח בגליון של מספר פתרונות טיפול שיער.

כתיבת תגובה

Scroll to Top