הכל על טיפול בוטוקס לעיבוי השפתיים

שוקלת לעשות טיפולי בוטוקס? להלן כל מה שחשוב לדעת לפני שתסגרי על טיפולי בוטוקס:

בוטוקס הוא למעשה רעלן – חלבון אשר נוצר על ידי חיידקים. פעילות הבוטוקס אמורה להחזיק מעמד כארבעה עד שישה חודשים.

זריקות בוטוקס אינן משפיעות על אחוז קטן מתוך האוכלוסייה, שגופם מפתח נוגדנים לרעלן, בשל העובדה שהינו חלבון זר. דחייה של הבוטוקס עשויה גם לנבוע ממינון עודף של החלבון או מהזרקות לעתים קרובות יתר על המידה.

מומלץ להתחיל בטיפולי בוטוקס, רק אם עברת את גיל 35. עם זאת, אם התחלת להתקמט בגיל צעיר יחסית ואת מרגישה החמרה בשטח, מומלץ להיוועץ באיש מקצוע מומחה בתחום על מנת לבדוק את האופציה של הקדמת הטיפול.

הטיפול מתאים, בגדול, לכולן. אם את צורכת על בסיס קבוע תרופות המכילות סטרואידים או סובלת ממחלת עור, יהיה עליך לבדוק את ההתוויה הרפואית בנידון.

עיבוי שפתיים

דרכים לעיבוי השפתיים באמצעות הרפואה האסתטית – חולמת על שפתיים מלאות? קבלי את רשימת אמצעי עיבוי השפתיים המקובלים כיום בשוק הרפואה האסתטית:

חומצה היאלורונית: פולימר בלתי רעיל הקיים בגוף באופן טבעי. השפעת החומר נותרת, במרבית המקרים, למשך מחצית השנה עד שנה.

תרומה עצמית: מילוי שפתיים באמצעות רקמות חיבור, תאי שומן או חלקי עור אחרים הנלקחים מאזורים אחרים בגוף. התועלת מוגבלת למספר חודשים בלבד משום שחומרי ההזרקה נספגים בגוף. חיסרון נוסף של השיטה נעוץ בעובדה שעיצוב השפתיים בעזרת חלקים שנלקחו מהגוף מורכב יחסית. זאת ועוד, שאיבת השומן מאזור כלשהוא בגוף עשויה לגרום לפצע ברמה כזו או אחרת, ויש שיעדיפו להימנע מכך.

סיליקון: חומר פופולארי לעיבוי ועיצוב שפתיים. בטווח הקצר, השימוש בסיליקון מספק תוצאות מעולות לטווח ארוך, אך השימוש בסיליקון עלול לייצר בעיות בריאותיות לטווח הרחוק.

ביו-אלקמיד: חומר מלאכותי פופולארי נוסף לעיבוי שפתיים. גם חומר זה מספק תוצאה מרשימה ועמידה בטווח הקרוב ולא מומלץ לבריאות לטווח הרחוק.

שתל: אופציה נוספת היא החדרה של שתל שפתיים, בתוספת הזרקה של "ארטקול" – חומר סינטטי המעורב בקולגן.

התאוששות מטיפול לעיבוי השפתיים (בוטוקס)

כל מה שחשוב לדעת על התאוששות מטיפול לעיבוי השפתיים – מתכננת טיפול לעיבוי שפתיים ורוצה לדעת איך ייראה היום שאחרי? גלי את כל מה שחשוב לדעת על התאוששות מטיפול לעיבוי השפתיים:

השפעת הטיפול בטווח המידי: לאחר טיפול לעיבוי שפתיים יתכן וייווצר שטף דם תת עורי באזור השפתיים. כמו כן, ייתכן וייוצרו גושים ונפיחות במקום. תופעות אלו הינן זמניות בהחלט, ויעברו לאחר מספר ימים לכל המאוחר. הנפיחות באזור השפתיים עלולה ליצור חוסר נוחות באכילה למשך שעות ספורות לאחר ביצוע ההליך.

אם את מבצעת מילוי שפתיים באמצעות חומרים טבעיים, סביר להניח שתתאוששי באופן מידי, מיד עם ירידת הנפיחות המקומית. עם זאת, ייתכן בהחלט שיהיה עליך לחזור על התהליך לאחר מספר שבועות, שכן החומרים נספגים במהירות.

לאחר מילוי שפתיים בסיליקון סביר להניח שתידרשי לחזור על הטיפול שוב, פעם אחת לפחות, עד שתראי את התוצאות המקוות. כמו כן, את התוצאה הסופית תוכלי לראות רק לאחר 3 חדשים.

סיבוכים אפשריים בעיבוי השפתיים

החלטת לעבות את השפתיים שלך? המון הצלחה! אז מה בעצם חשוב לדעת לפני טיפול לעיבוי שפתיים?

אם את מתכננת לעצב את השפתיים בעזרת סיליקון או ביו אלקמיד – שתי האופציות המספקות תוצאות מרשימות לטווח ארוך, חשוב שתהיי מודעת לסיבוכים האופציונליים שעשויים להיות כרוכים בהן.

סיליקון: שימוש בסיליקון עלול ליצור "סיליקונומה" – התפתחות של גושים קשים בשפתיים, המתרחשת בקרב כעשרה אחוזים מתוך המטופלים בסיליקון. נדידת סיליקון בגוף או תגובה אלרגית עשויות גם הן להתרחש כתוצאה משימוש בסיליקון. במקביל, שמירה על מינוני סיליקון נמוכים ועל פסקי זמן גדולים בין הזרקת סיליקון אחת לאחרת, יקטינו את הסיכונים לסיבוכי הסיליקון שהוזכרו.

ביו אלקמיד: שימוש בביו אלקמיד לעיבוי שפתיים עלול ליצור זיהום בשפתיים. עם זאת, ניתן למנוע זיהום אפשרי באמצעות אנטיביוטיקה. תזוזה של השתל במהלך הזמן היא תופעת לוואי אפשרית נוספת, בה ניתן לטפל באמצעות תיקון מקומי. ככלל, במרבית המקרים בהם נצפית תזוזת שתל, אין צורך בתיקון.

 

1 תגובות על “הכל על טיפול בוטוקס לעיבוי השפתיים”

  1. אדם

    תגובה קצרה: טיפול בוטוקס לעיבוי השפתיים הוא פתרון מעולה למניעת שיפוע השפתיים ולשחרור הכאבים שנובעים מזה. זה גם יכול לעזור לשפר את השירות של הדיאטטיסט ולאפשר לו לעבוד בקלות יותר.

כתיבת תגובה

Scroll to Top