בוטוקס בבית השחי (נגד הזעה) האם זה עובד?

אם נמאס לך ממוצרים שלא עוצרים את ההזעה הרצינית שלך, בוטוקס בבית השחי יכול לשנות את החיים. הזעה כשחם לך או בלחץ היא נורמלית. עצבני לגבי ראיון עבודה? בית השחי שלך הופך לח ודביק. מחזיקים בתנוחת קרש בשיעור יוגה לוהטת? הזיעה יורדת על פניך.

אבל אם אתה מזיע ללא סיבה ושום תרופות אנטי-פרספירטיביות ללא מרשם או מרשם עזר, אולי כדאי לך לשקול זריקות בוטוקס להזעה בבית השחי.

האם בוטוקס טוב להזעה בבית השחי?

בוטוקס, שם המותג של בוטולינום טוקסין, הוא תרופה להזרקה הידועה ביותר בכוחה להחליק קמטים . אבל זה גם מצוין בעצירת הזיעה בבית השחי. זה מפחית את הלחות בבית השחי ב-82% עד 87%. יובש נמשך בדרך כלל בין שלושה ל-12 חודשים.

גם ריח הגוף יורד. הריח הפאנקי מבורות זיעה נוצר על ידי חיידקים המשגשגים במקומות חמים ולחים. הסר את הלחות והריח נעלם גם כן.

אבל נטילת בוטוקס בבית השחי לא אומר שאתה לגמרי מופרך כשזה מגיע ללבוש דאודורנט או אנטי-פרספירנט, אומר ד"ר יו. "המטרה של הזרקות בוטוקס היא להפחית הזעה מרובה לכמות נורמלית או מעט פחות מהרגילה. לרוב האנשים עדיין יש מעט הזעה ועשויים לגלות שהם צריכים דאודורנט או אנטי-פרספירנט. אבל זה משתנה מאדם לאדם".

הבוטוקס מאושר על ידי מינהל המזון והתרופות האמריקאי (FDA) לטיפול בהזעת יתר ( הזעת יתר ) של בית השחי. רופאים משתמשים בו גם לאזורים אחרים מיוזעים בצורה חריגה בגוף.

עם זאת, זה יכול להיות כואב יותר, ויש סיכון גבוה יותר לתופעות לוואי, אם אתה מטפל באזורים הבאים עם בוטוקס:

  • ידיים.
  • רגליים.
  • מתחת לשדיים.
  • רֹאשׁ.
  • פָּנִים.

איך עובד בוטוקס להזעה

הבוטוקס פועל על ידי חסימה זמנית של הכימיקלים המאותתים שהגיע הזמן לבלוטות שלך לייצר זיעה. זה לא משפיע על מגע או תחושה באזור בית השחי.

אתה צריך רק ביקור אחד במשרד כדי להשלים טיפול בוטוקס להזעה בבית השחי. ההליך כולל בדרך כלל 25 זריקות בכל בית שחי. בכל פעם, ספק שירותי הבריאות שלך מזריק כמות קטנה של בוטוקס ממש מתחת לפני העור עם מחט קטנה במיוחד.

"יש אנשים שאפילו לא מרגישים את הזריקות", אומר ד"ר יו. "אבל אם כן, הם אומרים שזה יותר לא נוח מאשר כואב באמת. זה דומה להצמדת גומייה."

אתה אמור לראות שיפור בהזעה תוך כשלושה עד ארבעה ימים. ההשפעות המלאות של מניעת הלחות מתרחשות בערך בשבועיים.

האם יש תופעות לוואי מהזרקת בוטוקס?

זיעה נחוצה כדי לקרר את הגוף שלך. אז אם אתה מקבל זריקות בוטוקס כדי לעצור זיעה בבית השחי, האם זה מונע מהגוף שלך להתקרר? לא – כי בכל אזור בגוף שלך שמזיע יש רק חלק קטן מכלל בלוטות הזיעה שלך. בית השחי שלך מכיל 2% מהם. הפחתת הזעה בכמה אזורים קטנים לא תשפיע על יכולת הגוף להתקרר.

דאגה נוספת שיש לאנשים היא שהזעה פחות בחלק אחד של הגוף שלך תגביר את הזיעה בחלקים אחרים. אבל גם זה לא קורה.

לזריקות בוטוקס בבתי השחי אין כמעט תופעות לוואי מלבד אי הנוחות המיידית של ההזרקות, מדווח ד"ר יו. תופעת הלוואי השכיחה ביותר היא חולשת שרירים, אבל זה יותר מדאיג לאזורים כמו כפות הידיים.

היכן ניתן לקבל את הזריקות בבטחה?

רופא עור מוסמך יכול לבצע בבטחה הזרקות בוטוקס. חפש רופא שמשתמש לעתים קרובות בבוטוקס להזעת יתר, לא רק לקמטים. "אתה רוצה מישהו שמכיר את הטיפול וכל תופעות הלוואי האפשריות", אומר ד"ר יו.

בנוסף, רופא עור מוסמך יודע למי לא צריך לקבל בוטוקס: "אנשים הנוטלים תרופות מסוימות או כאלה שיש להם מצבים כמו מיאסטניה גרביס בדרך כלל אינם מועמדים", מציין ד"ר יו.

כמה עולה בוטוקס להזעה בבית השחי?

בוטוקס בדרך כלל מתומחר ליחידה, והעלות עשויה להשתנות. אבל בדרך כלל, זה עולה בערך 1,000 דולר לעשות את שני בתי השחי. במקרים מסוימים, אתה יכול לקבל אישור ביטוח, אומר ד"ר יו, אבל זה לא מתאים לכל מטופל בכל סוג של ביטוח.

עבור אלה עם הזעת יתר, הזרקת בוטוקס לרוב שווה את זה. לאחר הטיפול ניתן להרים ידיים ללא חשש, וכבר לא צריך יותר מחולצה אחת ביום. אין יותר מכסה טבעות זיעה עם שכבות נוספות.

התוצאה? אתה יכול להמשיך את היום שלך בהרגשה קרירה, נוחה ובטוחה בעצמך.

1 תגובות על “בוטוקס בבית השחי (נגד הזעה) האם זה עובד?”

  1. דניאל

    בוטוקס בבית השחי יכול להיות פתרון מועדף לפני הזעה. הוא יסייע לך לבטל את הזעה על ידי הגדלת את ההגבלות שלך על איזו תצוגה אתה מסתכל עליה. עם הכשרון הנכון, הוא עשוי לבצע בהצלחה.

כתיבת תגובה

Scroll to Top