איך בוחרים מנתח אף? 5 טיפים

בעולם תופס את המקום השני לאחר ניתוח הגדלת חזה. כיום הטכניקות הניתוחיות לביצוע הניתוח נהיו מתקדמות במידה רבה וכאלה שמלוות בחדירה כירורגית מינימלית, וכזאת שמאפשרת לחזור לשגרת חיים רגילה מספר שבועות מועט לאחר הניתוח.

בישראל ישנו מספר גדול של מומחים בעלי ידע מקצועי לביצוע הניתוח, הן עצמאיים והן במסגרת של מרפאות בתי וקופות החולים. באם קיבלתם את ההחלטה הסופית לעבור את הניתוח, חשוב לבצע בחירה מושכלת של מנתח אף, לקבוע פגישות ייעוץ בקרב מספר מנתחים על מנת להכיר אחד את השני, לתאם ציפיות וקבל את מלוא המידע הרלוונטי.

איך בוחרים מנתח אף?

צוות האתר אסף עבורכם מספר נקודות חשובות, שבאם תקפידו עליהן תזכו לבצע את הבחירה הטובה ביותר, ואת המומחה המקצועי ביותר לביצוע ההליך. חשוב להדגיש כי בעוד ההליך נחשב לפופולרי במיוחד, אל תשכחו שמדובר בניתוח שמלווה בהרדמה מלאה, אשפוז אפשרי וכזה שחשוב להגדיש לו תשומת לב מרבית.

עלות

יש רושם שככל שמנתח דורש יותר על הניתוח, כך הדבר מצביע על איכותו ומקצועיותו. זה אמנם נכון במירב המקרים, אך לא תמיד. המחיר מושפע מגורמים כמו מחיר, מוניטין ומיקום, כך שניתן בהחלט למצוא מומחה מקצועי ובעל מוניטין גם בעלות נמוכה מן הממוצע בשוק.

ותק ומוניטין

כמובן שגם ל-"שם" יש משקל בבחירת מנתח אף מומחה, ונעדיף לבחור בכזה בעל מוניטין וותק רבים, וכזה אשר ביצועו לפחות מספר מאות ניתוחים. ותק ומוניטין מלווים בעלות ניתוח גבוהה אך לא תמיד היא הכרחית, ניתן בהחלט למצוא מומחה מקצועי בעל ותק שבצדו עלות הגיונית.

פגישת ייעוץ

נקודה זו הינה הכרחית לביצוע ויכולה לעזור לכם מאוד להגיע לידי ההחלטה המושכלת. קבעו מספר פגישות ייעוץ והכרה עם מספרים מומחים \ מרפאות באזורכם, וכאלה ששמעתם עליהם ביקורות חיוביות. בפגישה תבינו במלואו את מהות הניתוח ותזכו להכיר את המנתח וצוות המרפאה. זו דרך מעולה להתרשם מהצוות, לשמוע על ניסיון וותק המנתח ולהבין נקודות חשובות עבורכם לניתוח.

מיקום גיאוגרפי

רבים לא מייחסים לכך חשיבות אבל יש משמעות גדולה בבחירת מנתח אף שקרוב לאזור מגוריכם, במרחק נסיעה קצר. חשוב להיות בקרבת המרפאה \ סיוע במקרה של תחושה לא טובה או צורך בבדיקה בהולה במהלך תקופת ההחלמה. באם מתפתח דימום, נפיחות או כאב יש צורך להגיע לבדיקה במרפאה ולהבין אם המצב הוא נורמלי למשך ההחלמה, או שיש צורך בטיפול.

אספו כמה שיותר מידע

תלקטו כמה שיותר מידע על המומחה בו אתם מתעניינים לביצוע ההליך. פורומים באינטרנט הם דרך טובה, רק הקפידו לעשות זאת באתרים רפואיים מומלצים בלבד. מכירים אישית חברים את הניתוח (ניתן להניח שכן)? תבקשו המלצות ודעות כנות.

הליך הבחירה במומחה המושלם לביצוע הניתוח אינו פשוט, ומחייב את המחויבות וההתמדה שלכם לעניין. אתם לקראת הניתוח המשמעותי ביותר בחייכם, אל תחסכו במאמץ למצוא את המומחה הטוב ביותר לביצוע המשימה.

כתיבת תגובה

Scroll to Top