איך להוריד סרטונים מיוטיוב YouTube – עובד ב100%

איך להוריד סרטונים מיוטיוב YouTube – עובד ב100% – ישנן עשרות דרכים שונות להוריד סרטוני YouTube כך שתוכל לצפות בהם במצב לא מקוון. הנה כמה מהשיטות הקלות והיעילות ביותר

יש מיליארדי שעות של וידאו ביוטיוב, תרתי משמע. וזה כמעט לא הנתון המדהים ביותר על האתר, שהיה היעד הרצוי להעלאה וצפייה בסרטונים מקוונים מאז 2005. עם זאת, לפעמים אתה באמת רוצה או צריך שיהיה לך אחד מהסרטונים האלה במחשב או בטלפון שלך. אבל כשהנושא של הורדת סרטוני יוטיוב עולה, יש נושא צדדי שחייבים לעלות עליו: האם זה חוקי?

בחזית זכויות היוצרים, כל עוד אתה מוריד סרטון  לשימוש אישי אופליין משלך , כנראה שאתה בסדר. זה יותר שחור ולבן כשאתה מחשיב את  התנאים וההגבלות של Google עבור YouTube , שבהם נכתב: "אינך רשאי… לגשת, לשכפל, להוריד, להפיץ, לשדר, לשדר, להציג, למכור, לתת רישיון, לשנות, לשנות או בכל דרך אחרת להשתמש בכל חלק מהשירות או כל תוכן למעט: (א) כפי שהוסמך במפורש על ידי השירות; או (ב) עם אישור מראש ובכתב מ-YouTube ואם רלוונטי, מבעלי הזכויות בהתאמה."

צפייה בסרטוני YouTube במצב לא מקוון דרך ערוצים לא רשמיים גוזלת כסף מגוגל ומיוצרי וידאו. יש סיבה ש-YouTube מפעיל מודעות: אנשים מתפרנסים כך.

 

ברור שגניבת סרטונים מיוטיוב היא עניין גדול. אם אתה רוצה לשתף סרטון, יוטיוב ורוב אתרי הווידאו האחרים מקלים על זה, מהטמעה ועד שליחת אימייל ועד שיתוף דרך רשתות חברתיות. אתה פשוט לא צריך להוריד סרטון רוב הזמן.

אבל יש לך את הסיבות שלך. אם אתה חייב להוריד סרטון יוטיוב – בהחלט צריך, רק בשביל עצמך, ולא להפצה, ולא כדי להיות אידיוט – הנה איך.


הערה: הסיפור הזה מתעדכן לעתים קרובות, מכיוון שהכלים המעורבים משתנים באופן קבוע. חלק מהשינויים האלה לא תמיד נעימים, כמו תוכנות כל כך מלאות ב"תוספות", שהיא מסומנת כתוכנה זדונית על ידי  כלי אנטי-וירוס . אותו דבר לגבי אתרי העזר – שינוי ברשת המודעות של אתר יכול גם ליצור בעיות עם  תוכנות זדוניות .

כדי למנוע את זה להפוך לרשימת כביסה של תוכניות ואתרים שיכולים להוריד סרטוני YouTube, המצאנו כמה כללים להכללה. השירותים חייבים:

  • עבוד עם שלושת אתרי הסרטונים המובילים:  YouTube, Facebook ו- Vimeo .
  • הורד פלייליסטים או ערוצים שלמים באצווה (ביוטיוב), לפחות עם גרסה בתשלום.
  • פלט ל-MP3 עבור שמע (או הצע תוכנה נלווית שעושה זאת).
  • יש ממשק  לא מבאס .
  • אל תאסוף את הנתונים האישיים שלך  מעבר לכתובת הדוא"ל שלך.
  • לא מכיל תוכנות זדוניות . אם יש אפילו ריח מזה, אפילו  גור , זה בחוץ.

התוכניות, השירותים והאתרים בסיפור הזה כולם נקיים מבעיות ספאם ווירוסים נכון לכתיבת שורות אלו , אך שים לב לסייג – תן לקונה להיזהר. (במיוחד אם אתה לא באמת קונה.)


הורדות YouTube Premium

זמינות כעת למנויים של YouTube Premium – הגרסה בתשלום של YouTube המאפשרת לך לצפות ללא פרסומות – הן סוג של הורדות וידאו. יש מגבלה אחת לאיכות: כל הסרטון שאתה מוריד מוגבל לאיכות 1080p מקסימום ומטה. אין 4K.

הורדות YouTube Premium

(קרדיט: PCMag/YouTube)

הבעיה הגדולה ביותר היא שהתכונה הזו לא באמת מורידה סרטון לשמירה במחשב שלך לנצח. זה דומה יותר לתכונת ההורדה שנמצאת באפליקציות לנייד עבור נטפליקס והולו, מה שהופך סרטון וידאו זמין לצפייה מאוחר יותר באמצעות האחסון המקומי שלך באמצעות ממשק האפליקציה בלבד. זו לא שיטה שמאפשרת לך, נניח, לצפות בסרטון באמצעות תוכנות שונות כמו VLC Media Player או Plex.

 

 

אתה ניגש להורדה על ידי מעבר לתפריט ההמבורגרים של YouTube ובחירה בהורדות כדי להציג את הרשימה של מה שחטפת. הדף אומר "ההורדות נשארות זמינות כל עוד למכשיר שלך יש חיבור אינטרנט פעיל לפחות פעם ב-30 יום." זה כנראה לא בדיוק מה שאתה מחפש בהורדה; המשך לקרוא עבור כלים שמתאימים יותר.

YouTube Premium

תוכנת שולחן עבודה

תוכנת צד שלישי היא מה שתיתן לך את השליטה הטובה ביותר בהורדת סרטונים מקוונים. בדרך כלל, אתה מדביק בתוכנית את כתובת האתר של סרטון YouTube שאתה רוצה, והיא מורידה את הגרסה האיכותית ביותר שהיא יכולה למצוא. עבור סרטונים בפורמט 1080p High Definition (HD), זה בדרך כלל קובץ MP4. עבור כל דבר באיכות גבוהה יותר – 4K או 8K – פורמט הקובץ הוא בדרך כלל MKV.

בעבר, סרטוני YouTube היו מבוססי פלאש, כך שההורדה שלך הייתה קובץ FLV, אבל אלה נוטים להיות קשים יותר להשמעה. קבצי MP4 (קיצור של  MPEG-4 Part 14 פורמט מולטימדיה ) יכולים לנגן בכל מקום

שים לב שקובץ ה-MKV, הנקרא גם Matroska , הוא קונטיינר – הקובץ יכול להכיל וידאו תוך שימוש בכל מספר של קודקים בתוכו. הדרך חסינת תקלות לנגן את כולם היא להשתמש ב-VLC Media Player עבור Windows, שמנגן הכל. (קרא עוד על זה להלן.) באשר למורדים, הנה האפשרויות הטובות ביותר.

נגן מדיה VLC היה פעם הדרך החינמית האהובה עלינו לטפל בסרטוני YouTube בחלק זה, אבל כל הניסיונות האחרונים בשיטת VLC נכשלו, אז משכנו אותו לטובת הורדות YouTube הרגילות. משכנו גם את 5KPlayer, מכיוון שניסיונות להוריד אותו מחדש גרמו לשגיאות אנטי-וירוס, בנוסף הוא נמצא כעת תחת מטריית Digiarty Software יחד עם תוכנית נוספת למטה, VideoProc.


הורדת וידאו 4K+

חינם, או $15 עבור שנה של שימוש; $25 עבור רישיון לכל החיים ; Windows, macOS, Ubuntu Linux, Android

הורדת וידאו 4K

(קרדיט: הורדת וידאו 4K)

הורדת וידאו רב לשוני 4K + (4KVD) מתעדכן לעתים קרובות וכולל קישורי הורדה ברורים באתר האינטרנט של התוכנית; אין כאן מלכודות פרסומות. התוכנה עושה את מה שהיא מפרסמת בממשק פשוט: היא תופסת סרטונים באיכות של עד 8K ומורידה להרבה פורמטים. פשוט העתק כתובת אתר של YouTube ולחץ על כפתור הדבק קישור כדי להתחיל. 4KVD אפילו יאסוף כתוביות, רשימות השמעה שלמות וכל הסרטונים בערוץ שאליו אתה נרשם. האתרים הנתמכים מוגבלים לשמות הגדולים, כולל YouTube, Vimeo, Facebook ועוד כמה אחרים, אבל זה אמור לכסות את רוב מה שאתה צריך. הוא אכן מציג מודעת באנר גדולה כדי לשמור על האורות דולקים עם הגרסה החינמית, שגם היא מוגבלת ל-30 הורדות ביום

 

כשניסיתי את זה, הייתי צריך לעבור מפורמט MP4 ל-MKV כדי להוריד את סרטון הבדיקה שלי ב-4K. 4KVD חטף קובץ של 3 דקות ו-229.7MB לטריילר של סרט בדקה אחת ו-20 שניות. עשיתי את אותו המעבר בעת הורדת  רשימת השמעה Ultra High Definition (8K) .

כאשר אתה מפעיל את המצב החכם וההגדרות המוגדרות מראש שלו, 4KVD יכול לבצע הורדות בלחיצה אחת לפורמט המועדף עליך. אם ברצונך להוריד יותר מ-30 סרטונים ביום או להירשם לערוצי YouTube כדי להוריד באופן מיידי את הגרסה האחרונה, תזדקק לגרסה בתשלום. ההפעלה של קבצי ה-MKV המתקבלים באמצעות נגן המדיה VLC ללא רבב.

לתוכנית יש אפשרות לחלץ אודיו לפורמט MP3, כך שאתה אפילו לא צריך את  התוכנה 4K YouTube ל-MP3 הנלווית. אבל אם זה הקטע שלך, זה 10 דולר לשנה או 15 דולר לכל החיים.


ממיר VideoProc

חינם עם שימוש מוגבל או 25.95 $ לשנה/3 מחשבים; 45.95 דולר לכל החיים עבור מחשב אחד; $57.95 משפחה על 3-5 מחשבים ; Windows, macOS

VideoProc מ- Digiarty

(קרדיט: VideoProc)

ה- VideoProc החזק מבית Digiarty מגיע במהדורת עורך ובממיר הזה , המספק גם עריכה ואפקטים וכמובן מטפל בהורדות רבות, תומך ב-4K ממעל 1,000 אתרי אינטרנט, כולל TikTok. עם האצת חומרה , זה מבטיח מהירות מסוימת. למרבה המזל, Digiarty מציעה לעתים קרובות הנחות במחיר: למעשה, המחיר ירד מאוד ברישיון לשנה; כרגע זה רק $25.95.

 

כדי להשתמש בו, תן לתוכנה לזהות את החומרה שלך כדי לראות מה יעזור בהאצה (אם בכלל). לחץ על כפתור ההורדה , לחץ על הוסף וידאו כדי למקם כמה כתובות אתרים שתרצה באצווה, ולאחר מכן לחץ על הורד עכשיו . או קח פלייליסט שלם של YouTube או שידור חי.

VideoProc תפסה את בדיקת הווידאו של 697MB שלנו 4K לפורמט WEBM תוך כ-2 דקות ו-15 שניות, וזה לא רע. נראה שגרסת הניסיון של VideoProc Converter, המגבילה את ההמרות ל-5 דקות, אינה מגבילה הורדות.


FlixGrab

חינם (כלי תרומה); חלונות

קרדיט: FlixGrab

(קרדיט: FlixGrab)

FlixGrab מציע מספר תוכניות שונות, רבות עם תכונות חופפות. לדוגמה, FlixGrabMS זמין ב- Microsoft Store עבור מכונות Windows 10 ו-11, אבל זה לא נותן לי לתפוס וידאו מיוטיוב. ההורדה הישירה של תוכנית FlixGrab מ-freegrabapp.com אכן עבדה עם YouTube ועוד כמה אתרים אחרים. הוא מציע גם הורדת YouTube בחינם הספציפית ל-YouTube אך עם אותו ממשק קל לשימוש.

 

מחירי המנויים לשדרוג נעלמו. לאתר יש כעת דף תרומות שבו כתוב "בינתיים, האפליקציות שלנו לגמרי בחינם". אם תוכל לתרום מעט דרך PayPal או כרטיס אשראי, המפתחים יהיו אסירי תודה.


אתרי מסייעים

האם אתה רוצה להימנע מהתקנת תוכנה? אתרי מסייעים להורדת וידאו נועדו לעשות עבורך את עבודת ההורדה. כולם עושים דבר בסיסי אחד: אתה נותן להם כתובת URL של YouTube (או אתר וידאו אחר, אם נתמך), והם מנתחים אותה, נותנים לך בחירה באיזה גודל הורדה אתה רוצה, ומספקים קישור להורדה האמורה. האתרים עובדים בכל פלטפורמה, לפעמים אפילו במכשירים ניידים. אתה לא צריך להתקין שום דבר במחשב האישי שלך. זה יכול לקחת הרבה יותר זמן כדי להוריד, תלוי בגודל ובאיכות של הסרטון שאתה רוצה, אבל אתה לא יכול לנצח את הנוחות.

הבעיה היא שלא תמיד אפשר לסמוך עליהם. קיימים מאות מסוגים אלה של אתרים – נראה שכל אחד עם יכולת קידוד קטנה הקים אחד כזה. אתרים כאלה יכולים בקלות להפוך משימושיים לחשודים, במיוחד כשהם הופכים פופולריים, והבעלים נמכר כדי להרוויח כסף מהביקורים שלך.

מאז שהסיפור הזה פורסם לראשונה, כל אתרי העזר שהמלצנו עליהם הוסרו מסיבות כמו הוספת מודעות מיניות מפורשות, לא עובד יותר ומעבר לדחיפת כלי הורדה בלבד. אחד יצא מעסק מרצונו בשנת 2020 כדי להימנע מתביעה .

מסיבות אלו, איננו ממליצים על אף אתרי עוזרים כרגע. אם תחליט לנסות אחד, והדפדפן, האנטי-וירוס או האינסטינקטים שלך מעלים אזהרות על דגל אדום, הימנעו מכך והמשיכו הלאה.

 


הרחבות לדפדפן

הרחבה לדפדפן יכולה לחסוך לך שלב. אבל אתה עומד להיתקל בכמה בעיות בהורדת סרטונים מיוטיוב, במיוחד אם אתה משתמש ב-Chrome בתור הדפדפן הראשי שלך.

חנות האינטרנט של Chrome — שבה אתה מקבל הרחבות לדפדפן Chrome — נשלטת על ידי הבעלים של YouTube, Alphabet/Google. אפילו תוסף שנוצר לכאורה למטרה זו לא יאפשר הורדות ישירות של YouTube בגלל הגבלות של חנות Chrome. באופן כללי, עם הרחבות של Chrome, הורדה של כל סרטון פרוטוקול RTMP (וידאו מוגן) או וידאו זורם אינה אפשרית. אתה יכול להשתמש בהם באתרים אחרים עם וידאו, כמובן – רק לא ביוטיוב.

רוצה לעקוף את זה? קבל תוסף שלא מגיע מחנות האינטרנט של גוגל. חלק מהתוכניות ואתרי העזר מציעים רכיב הרחבה ויפרטו  כיצד לבצע את ההתקנה  ללא הסיוע שחנות האינטרנט של Chrome מספקת בדרך כלל. הנה זוג.


הורדת סרטוני YouTube

חינם ; Brave, Chrome, Firefox, Opera, Edge, Safari, Vivaldi

הורדת סרטוני YouTube

(קרדיט: Addoncrop)

YouTube Video Downloader מ- Addoncrop  זמין עבור דפדפנים מרובים אך עם יכולות טעינה צדדיות מצוינות באמצעות סקריפטים של משתמש או הרחבות של צד שלישי כגון Foxified (המאפשרת למשתמשי Chrome/Edge גישה לתוספי Firefox). זה שם כפתור מתחת לאיזה סרטון שאתה משחק ביוטיוב, אפילו סרטון YouTube מוטבע, מה שהופך את הסרטון לקל לתפוס. עד 8K נתמך בווידאו. אתה יכול גם להמיר אודיו מהווידאו ל-MP3, וזה אפילו יעזור לך לצלם צילומי מסך וידאו.

 

 


וידאו הורדת עוזר

חינם; Firefox, Chrome, Edge

Video DownloadHelper תומך במספר עצום של אתרים – אפילו כאלה למבוגרים. אתה תדע שניתן להוריד סרטון כאשר הסמל של התוסף מונפש כשאתה בדף האינטרנט. Video DownloadHelper עבור Chrome הפסיק לעבוד עם YouTube; כך, הוא קיבל מיקום בחנות האינטרנט של Chrome. לעקוף זאת על ידי שימוש בתוסף Video DownloadHelper ב-Firefox או ב-Edge במקום זאת.


אפליקציות להורדת וידאו לנייד

הורדה מ-YouTube באמצעות אפליקציית אנדרואיד מחנות Google Play היא אתגר, בהתחשב בכך שלגוגל יש אחיזה באתר שבבעלותה (גם אם לעתים רחוקות נראה שהיא בודקת תוכנות זדוניות ); הוא מציע את  שירות YouTube Premium בתשלום  שהוזכר לעיל כדי להקל על צפייה לא מקוונת.

תוכנת הורדת InsTube

(קרדיט: PCMag)

עם זאת, עם אנדרואיד, אפשר להתקין אפליקציות מבלי לעבור דרך גוגל. לדוגמה,  InsTube – הורדת וידאו ומוזיקה בחינם  לאנדרואיד ניתן למצוא רק באתר האינטרנט של InsTube. הורד את קובץ ה-APK (חבילת יישומי אנדרואיד) לטעינה צדדית במכשיר אנדרואיד. מצא אותו בהורדות של המכשיר שלך ולחץ כדי להתקין . (ייתכן שתצטרך להיכנס להגדרות האבטחה שלך ולהפעיל את "מקורות לא ידועים").

insTube

אפשר לחשוב שלא תהיה הגבלה כזו על מכשירי אייפון ואייפד, מכיוון שאפל וגוגל אינן החברים הטובים ביותר (או אולי הם כן ). אבל עם אפליקציות ה-iOS שניסיתי, לא רק שהם לא היו מורידים מיוטיוב, אלא שהם גם בדרך כלל לא זמינים לאורך זמן. אחת מאותן אפליקציות אמרה בתיאור שלה, "הורדה מיוטיוב אסורה בשל התנאים וההגבלות שלה." אפל מבטיחה שיצרניות האפליקציות ישחקו לפי הכללים – אפילו הכללים של גוגל.

 

רוב הסיכויים הם שברגע שתמצא אפליקציית iOS שיכולה להוריד סרטוני יוטיוב, היא "תוקן" או תיאסר. האפשרות האמיתית היחידה היא לפרוץ את האייפון שלך ב-Jailbreak ולהשתמש באפליקציות נטענות שמורידות את מה שאתה רוצה.

יש דרכים לעקיפת הבעיה. האחת היא להירשם ל-YouTube Premium, המאפשרת לך להוריד סרטונים באייפון או אייפד לצפייה מאוחר יותר, בדיוק כמו Netflix והולו. אבל זה לא מאפשר לך את החופש לערוך קליפ.

אחר הוא שימוש באפליקציית מנהל קבצים חינמית של iOS, כגון  Documents by Readdle . השתמש בדפדפן Safari כדי לבקר בסרטון YouTube, והשתמש באפשרות שתף כדי למצוא העתק קישור. לאחר מכן חזרו למסמכים, והשתמשו בדפדפן המובנה באפליקציה כדי לגלוש לאתר מסייע להורדת סרטונים (אתם יודעים, מהסוג שאנחנו לא ממליצים).

הדבק את הקישור בטופס (החזק את האצבע כלפי מטה עד שיופיע תפריט "הדבק"). האתר ייתן לכם את הקישורים להורדה, ותוכלו לשמור את הקובץ במסמכים. החזק וגרור את הקובץ למעלה עד שתחזור למסך הראשי, ואז גרור אותו לתיקיית התמונות. תצטרך לתת למסמכים הרשאה לגשת לתמונות בפעם הראשונה. לאחר מכן, תוכל לגשת לסרטון כמו כל סרטון שצולם בטלפון או בטאבלט, באפליקציית התמונות.

מסמכים מאת ראדל

דרך נוספת לעקיפת הבעיה: חזור לשולחן העבודה ונסה את  AnyTrans ($39.99 למחשב בודד לשנה, Windows או macOS; $59.99 לתוכנית לכל החיים). זהו מנהל קבצים שולחני עבור מכשירי iOS הכולל הורדה משולב התומך ב-900 אתרים, כולל YouTube ו-Facebook. זה יעביר עבורך את הסרטונים לאייפון דרך כבל ה-USB. גם אם אתה לא משלם עבור AnyTrans, אפשרות ההורדה נשארת והיא בחינם לנצח.

מאמרים קשורים

כתיבת תגובה

Back to top button