איך ניתן להבהיר את השיער עם חומרים טבעיים

אם הבהרת שיער באמצעות חומרים כימיים מרתיעה אותך ואת מעוניינת בהבהרה בעזרת חומרים טבעיים, חשוב שתדעי: אפשר להבהיר שיער באופן טבעי!

אופציה עדכנית להבהרת שיער ללא שימוש בחומרים כימיים, היא שימוש בתוספות שיער בהירות המשולבות בשיער ומעניקות לו מראה בהיר.

איך להבהיר את השיער

הבהרה באמצעות תוספות שיער חוסכת את הליך ההבהרה הקלאסי, שמלבד היותו מבוסס על שימוש בחומרים כימיים, הוא עלול לגרום ליובש בשיער.

מעבר לכך, במקרים שנעשה שימוש ארוך טווח בהבהרה רגילה, התהליך אף עלול לגרום לשיער לאבד את גמישותו.

האלטרנטיבה של תוספות שיער כאמצעי הבהרה מאפשר לבצע הבהרה גם לאחר ביצוע טיפולי שיער שונים, כמו החלקות למיניהן, אשר לאחריהן אסור לבצע הליך הבהרה רגיל לפרק זמן מסוים.

אז אם את בראש טבעי – לכי על הבהרה טבעית!

טיפים לטיפוח באמצעות תכשירים טבעיים

1.עור הפנים עדיין ורגיש לנזקי הסביבה. חשוב לשמור על ניקיון מאפור, אבק, עשן וזיהום אוויר. אם העור הפנים יבש נסי להשתמש בסבונים עדינים, יש להשתמש במים קרים וחמים וגם להסיר היטב את הלכלוך

2. פילינג. להסרת תאי עור מתים יש חשיבות גדולה בשגרת הטיפוח שלך. השתמשי היטב במוצרי פילינג גרגרים . ההמלצה שלנו, חפשי בבתי המרקחת את המועדפים עליך.

טיפוח לעור הפנים בלילה

6 טיפים לשגרת טיפוח לעור הפנים בלילה – בעזרת שגרת טיפוח בסיסית יומיומית תוכלו לשמור על עור הפנים שלכם מפני חטטים ופצעונים.

הנה 6 טיפים חשובים:

  1. נקו את הפנים עם סבון פנים לפני השינה והסירו את הלכלוך והזיהום שנדבק אליהם במהלך כל היום
  2. הסירו את שאריות האיפור עם מסיר איפור/ חלב פנים
  3. השלימו את הניקוי עם מי פנים לפי סוג העור שלכם (עדין/ יבש/ רגיל/ מעורב/ שמן). אם העור שלכם לא רגיש מדי, רכשו מי פנים עם חומצה סליצילית. חומצה סליצילית מסייעת בקילוף תאי עור מתים ותורמת לתחושת רעננות
  4. מרחו קרם לחות. אם יש לכם עור שמנוני דאגו לרכוש קרם לחות על בסיס מים, אבל אל תוותרו על הקרם ומרחו ממנו גם באזור הצוואר, המרפקים ואזורים נוספים שנוטים להתייבש
  5. דאגו להחליף כל שבוע את הציפית של הכרית מכיוון שבמהלך הלילה היא סופגת את כל הזיעה והלכלוך מהפנים שלנו, כך שאם לא נחליף אותה בתדירות גבוהה, אנחנו עלולים לגרום נזק לפנים שלנו
  6. אל תשכחו את השפתיים שלכם, מרחו שפתון מזין ועשיר בלחות כדי למנוע סדקים

מאמרים קשורים

One Comment

  1. הבהרת השיער באמצעות חומרים טבעיים ניתן להשתמש בשמפנים, שמן שומן, אבקת שמן ובגלים מהדקים כגון הדרך הטבעית לקבל את התוצאות המעודכנות ביותר.

כתיבת תגובה

Back to top button