איך להימנע מקמטים בקלות? 5 טיפים

7 טיפים שיעזרו לכם להימנע מקמטים בקלות

1. הימנעו מחשיפה מוגזמת לשמש

במיוחד בימי הקיץ החמים, חשיפה מוגזמת לשמש מאיצה את תהליכי ההזדקנות, יוצרת פיגמנטציה וכתמים על העור ואפילו גרוע מכך. גם אם אתם לא רואים עכשיו את התוצאות, עם השנים כל הנזק ישתקף על הפנים.

2. קחו אתכם קרם הגנה

קרם הגנה הוא מצרך חובה באקלים של מדינתנו הקטנה. שימו בתיק קרם הגנה לפנים בעל מקדם הגנה גבוה (15 SPF ומעלה) וודאו כי הוא מכיל הגנה נגד UVA ו-UVB

3. שנו מספיק שעות בלילה

הגוף שלנו זקוק למנוחה ולמרות הדעה הרווחת, לא באמת ניתן לפצות על חוסר בשעות שינה. כאשר לא ישנים מספיק שעות ביום (לפחות 7), הגוף מייצר כמות גדולה יותר של ההורמון קורטיזול שגורם לפירוק תאי העור

4. הרכיבו משקפי שמש

משקפי השמש חשובות כדי להגן על העור העדין מסביב לעיניים מפני קמטוטים. חשוב לרכוש משקפי שמש עם מסנני קרינה, והכי טוב לרכוש משקפי שמש מקוטבות החוסמות כמעט 100% מקרני השמש

5. נסו להפחית מתחים

אחד הדברים הקשים ביותר הוא להצליח להירגע מהחיים המטורפים הללו ולהפחית את כמויות הסטרס שאנחנו נמצאים בהם. העצה הטובה ביותר שיש לי לתת לכם היא פשוט לעשות יותר דברים שעושים לכם טוב על הלב ושגורמים לכם להתנתק קצת מהשגרה השוחקת.

6. הפסיקו מעישון

או לפחות נסו לצמצם את כמות הסיגריות שאתם מעשנים. העישון לוקח מהגוף את החמצן ומגדיל את כמות הרדיקלים החופשיים בתאי הגוף, מה שגורם להזדקנות מהירה של העור.

7. עשו פעילות גופנית

לפעילות גופנית יש כל כך הרבה יתרונות: היא מחזקת את השרירים, משחררת אנדורפינים למוח שעושים לנו מצב רוח ומונעת דיכאון, משמנת את המפרקים שלנו ותורמת לשמירה על משקל תקין. כדי שלא ישעמם לכם להתעמל העצה הכי טובה שיש לי אליכם היא פשוט למצוא את סוג הספורט שעושה לכם כי,: בין אם זה משחק טניס, כדור נוצה או אפילו משחק כדורגל.

יש כל כך הרבה טיפים חשובים לשמירה על עור הפנים מפני קמטים ולא רק, אבל אפילו אם תתחילו משבעת הטיפים הללו כבר תרגישו יותר בריאים וחיוניים.

שיטות לטיפול בקמטים בפנים

הקמטים התלבשו עליך? קבלי המלצות לשיטות הנפוצות ביותר להעלמת קמטים שיאפשרו לך לחייך מחדש אל עצמך במראה!

בוטוקס: זריקות בוטוקס חודרות אל עור הפנים ומורידות את רמת פעילותם של שרירים ספציפיים המייצרים את הקמטים באזורים מסוימים. הפעולה מיועדת להעלמת קמטים קיימים ולמניעת היווצרותם של קמטים חדשים.

קולגן: מילוי קמטים בעזרת קולגן – חלבון טבעי האחראי על גמישות העור. החדרת החלבון אל העור תורמת להגברת גמישותו, תוך העלמת קמטים קיימים ומניעת היווצרות קמטים נוספים. כיום טיפול זה מקובל פחות.

חומצה היאלורונית: פולימר שאיננו רעיל, אשר מעניק לרקמות העור לחות ונפח, וחשוב למראה צעיר וחיוני שלו. עם השנים, ריכוז החומצה הקיים בגוף באופן טבעי יורד, וכתוצאה מכך, נוצרים קמטים. שימוש בחומצה זו מאפשר העלמת קמטים קיימים ומניעת קמטים חדשים.

הזרקות שומן: מילוי קמטים באמצעות שומן עצמי הנשאב מאזורים אחרים בגוף הוא שיטה פופולארית להעלמת קמטים ומניעת היווצרות קמטים.

1 תגובות על “איך להימנע מקמטים בקלות? 5 טיפים”

  1. דני

    1. החלף את קמטים באוכל מזון מעובד בריא.
    2. מנע את השיפוט של מזון מהיר או שתייה של שתיית משקאות.
    3. מנע את התשובה הקלילה של הוספת אפילו קמט קטן לאוכל.
    4. הפחת את האפשרויות לקבל מזון מהיר בעת הצורך.
    5. התעסק בתחרויות או משימות שיעזרו לך להימנע מהקמטות.

כתיבת תגובה

Scroll to Top