אחסון אתרים ריסלר: מה זה אחסון ריסלר? ואיך זה עובד?

מה זה אחסון אתרים ריסלר? כאשר אנשים שומעים את המונח "אירוח ריסלר" זה בדרך כלל מכעים עם מבטים של בלבול. כדי להקל על ההבנה, מאמר זה עונה על השאלות הנפוצות ביותר בנוגע לסוג זה של אחסון אתרים. מתן שירות אחסון אתרים ללקוחות שלך הוא בדרך כלל המוקד של חברת אחסון אתרים, אבל עם אחסון ריסלר, אתה הופך למארח ואתה קובע איך תחייב ותתמוך בלקוחות שלך.

מה זה אחסון ריסלר?

אחסון אתרים ריסלר הוא שירות המסופק על ידי ספק אחסון אתרים המאפשר לאדם או לעסק למכור שירותי אחסון אתרים כשלהם. רוב חבילותאחסון אתרים ריסלר פועלות על בסיס סיטונאי סטנדרטי. אתה נרשם למארח אמין, מגדיר חשבון ריסלר כדי לגשת למחירים סיטונאיים, אתה מוסיף מיתוג משלך במידת הצורך ולאחר מכן מוכר מחדש את אחסון האתרים בסימון. לעתים קרובות באפשרותך להגדיר תמחור ותנאים משלך וכל עוד אתה עובד בתנאים של המארח עצמו. לאחר מכן תוכל לפעול כראות עיניך.

זה אולי נשמע מסובך אבל זה לא. היתרון בשימוש אחסון אתרים ריסלר הוא שאתם לא צריכים לתחזק את החומרה או את תוכנת האחסון בעצמכם. מארחי אינטרנט טובים יש את התוכנה כבר להגדיר עם חבילות משווק ספציפיים שיכולים לעשות עבודה קצרה של הגדרת הכל, ו InMotion אירוח מגיע עם cPanel ו WHM כבר להגדיר. יהיה עליך ליצור חשבון רק עבור כל לקוח חדש שתרכוש.

זה אז רק עניין של רישום חשבון חדש, בחירת כמות שטח הדיסק או רוחב הפס שאתה רוצה להקצות ולאחר מכן הולך משם.

מארחי אינטרנט מסוימים יחויבו בתשלום חודשי קבוע, כמו גם תשלום עבור השירותים. חלקם לא יגבו תשלום קבוע ובמקום זאת יגבו תשלום על בסיס תשלום תוך כדי תנועה.

בין אם אתה מפתח אתרים, מעצב, או פשוט מישהו עם חלומות להיות בעלים של עסק אחסון אתרים משלך, אחסון ריסלר נותן לך הזדמנות להרוויח כסף בעסק של אירוח אתרים.

מהם היתרונות של אחסון אתרים ריסלר?

קל לנהל חשבונות אחסון

בעת ההרשמה לאחסון אתרים ריסלר, בדרך כלל תקבל גישה למסוף ניהול ב- cPanel או בחבילת ניהול אחרת. בתוך זה יהיה שטח הדיסק המוקצה שלך ואת הקצבה רוחב פס לחודש. הלוח יכיל את הכלים הדרושים כדי להיות מסוגל להגדיר חשבונות חדשים, להקצות שטח דיסק, כתובות דוא"ל, תחומים ואת התכונות האופייניות של אירוח אתרים.

אתה יכול גם ליצור תוכניות אירוח משלך כדי למכור מחדש ללקוחות, לספק זכויות ניהול למשתמשים, לנהל תנועה, פרסום וכל היבט של אחסון אתרים. כל זאת תוך שימוש בחומרה ובתוכנה של מישהו אחר.

אם אי פעם הגדרת אחסון משותף משלך עבור אתר אינטרנט, הגדרת אחסון אתרים ריסלר דומה מאוד. ההבדלים העיקריים הם שבמקום פשוט להגדיר דומיין, דוא"ל ואתר משלך, אתה מגדיר את המסגרת שבה הלקוחות שלך יעשו את כל זה.

יתרון משמעותי של אחסון ריסלר הוא שללקוחות שלך יהיה cPanel משלהם או לוח מחוונים אחר שבו הם יכולים לנהל חשבון משלהם. זה חוסך לך הרבה ניהול ומשמעותו אחסון הופך להיות יותר כמו תוכנית הכנסה שיורית מאשר עבודה במשרה מלאה.

יכולת לתווית לבנה

תיוג לבן לוקח מוצר או שירות של מישהו אחר, במקרה זה אחסון אתרים, ומאפשר לך להוסיף מיתוג משלך ולמכור אותו כשלך. זה מאפשר לך לספק אירוח ללקוחות כאילו זה היה המוצר שלך.

צרו חבילות אחסון משלכם

בהתאם לפרופיל הלקוח הטיפוסי שלכם, תוכלו להגדיר אחסון גמיש, אחסון וורדפרס, אחסון SSD או כל סוג חבילה שלדעתך מתאים ביותר לצרכים שלהם. לאחר מכן תוכל לגבות כל מה שהשוק יכול לקיים ולכיס את הרווח.

ניהול cPanel

cPanel הוא לא לוח המחוונים הניהולי היחיד אבל הוא אחד הפופולריים ביותר. לא משנה באיזה לוח בקרה המחשב המארח שלכם משתמש, הוא אמור להציע ניהול קל ושליטה סופית בחבילות האחסון שאתם מוכרים מחדש. הוא צריך גם להציע מדדים ומדידות כדי שתוכל לשמור על רמות השירות ולנהל בעיות לפני שהן מתעוררות.

מחסום כניסה נמוך

יש עקומת למידה מוגדרת למשווק אחסון אם לא השתמשתם באחסון אתרים בעבר. אם הצלחתם אחסון שיתופי או משהו דומה, זה צעד קטן משם עם קצת ניהול נוסף. אם השתמשת cPanel כדי להגדיר אתר משלך, התהליך הוא דומה מאוד. רק שהפעם, אתה מגדיר חשבונות אירוח מרובים מהחשבון הראשי שלך.

התמחור של חבילות כאלה בדרך כלל נמוך עוד יותר מהמחיר של VPS סטנדרטי, עם חבילות ב-InMotion שמתחילות ב-$15.39 בלבד לחודש, זו רק קפיצה קלה מאירוח משותף.

גישה נוחה לאתרי אינטרנט של לקוחות

אם אתה מציע שירותי אינטרנט ללקוחות שגם מארחים איתך, אין המתנה שהם ישלחו כניסות או עיכובים בזמן שהם מאפסים את הסיסמאות שלהם. יש לך גישה מהירה ובלתי מוגבלת לחשבונות שלהם. משמעות הדבר היא שבאפשרותך להגיב במהירות לבעיות או לספק שירות לקוחות מהיר מהרגיל. הכל יכול להיפרע בנאמנות ואולי הפניות.

מדרגיות

רוב חשבונות אירוח ריסלרים ניתנים להרחבה, כך שתוכלו להתחיל בקטן ולהתרחב ככל שרשימת הלקוחות שלכם גדלה. מכיוון שהאירוח הוא וירטואלי, שינוי קנה המידה נעשה במהירות ובדרך כלל ללא עלויות ניהול נוספות.

איך אתה מרוויח כסף מאחסון אתרי ריסלר?

אף אחד לא יעמיד פנים שתתעשר מאירוח אתרים, אבל אתה יכול להרוויח מזה הכנסה נוספת. אתה גם מרוויח הכנסה מאותם לקוחות שנמשכים על ידי החבילות המלאות שמעצב אתרים יכול להציע הכולל הגדרת אתר ואירוח באחת.

בעיקרו של דבר, אם אתה מציע אחסון מנוהל מלא ללקוחות שלך, אתה יכול לגבות פרמיה בהשוואה לאחסון רגיל, שבו היית גובה נניח $50 לחודש לכל לקוח, אבל להתמודד עם כל הצרכים הטכניים שלהם ותחזוקה, כגון שדרוגים של CMS הליבה, תוספים, גיבויים, אבטחה, וכו '.

ההכנסה שלך לאירוח תלויה במחיר הסיטונאי שאתה משלם למארח ובמקסימום שהשוק שלך יכול לקיים. כאמור, חלק מהמארחים גובים דמי אחזקה חודשיים עבור חשבונות אחסון ריסלר, אך רבים לא. משתלם לחקור את השוק, מה מוצע ובאיזה מחיר לפני שאתה מתפשר על ספק אחד, ניתן גם להשתמש בשירותי אחסון אתרים חינם.

רוב חשבונות הריסלר ניתנים להרחבה, כך שתוכל להתחיל בקטן כאשר אתה משיק לראשונה את ההצעה שלך ולהגדיל את קנה המידה רק כאשר אתה צריך. זוהי דרך חסכונית לעשות עסקים ושומר על העלויות שלך למטה ככל האפשר.

כיצד ניתן להתחיל למכור מחדש אחסון אתרים?

ראשית, אתה צריך לשבת ולכתוב תוכנית עסקית מוצקה. אם אתה הולך לחייב אנשים כסף ולעבוד כדי להרוויח, אתה צריך תוכנית שתעזור לך לא רק לתכנן איך העסק שלך עובד, אלא גם איך זה יגדל.

לאחר מכן עליך לחקור את השוק עבור אחסון הריסלר המתאים ביותר לצרכים שלך. ודא שמה שתבחר עונה על הצרכים של קהל הלקוחות הממוקד שלך.

לאחר שבחרתם את פתרון אחסון ריסלר שלכם והרשמתם כמנוי, תוכלו להתחיל לתייג אותו כך שיתאים לזהות העסקית שלכם. אתה צריך גם להשקיע זמן להכיר את התכונות שאתה תיתן למנויים שלך.

ייתכן שתצטרך גם להגדיר את תוכנת הניהול שלך כך שתהיה מוכן לטפל בלקוחות שלך. כאשר אתה מוכן עם ההכנות שלך, אז אתה מוכן להתחיל למכור מחדש את שטח האירוח שלך.

זה בהחלט קל פשוט פשוט להירשם לתוכנית אחסון ריסלר ולאחר מכן פשוט להתחיל שטח המוכר לבעלי אתרים פוטנציאליים. עם זאת, לא להיות מוכן להסביר מה העסק שלך מציע ולתכנן את השירותים שתספק היא דרך טובה לאבד את הלקוחות שלך במהירות ואולי לסיים את העסק שלך.

כיצד לבחור את אחסון אתרים ריסלר הטוב ביותר?

אם יש לך את התוכנית העסקית שלך כדי אז המשימה העיקרית שנותרה לך היא לבחור את אחסון הריסלר הטוב ביותר לצרכים שלך. כאשר אתה שוקל שירות אחסון אתרים הכולל תוכניות ריסלר, הקפד לבדוק אם קיימים הפריטים הבאים:

  • האם לחברה יש מוניטין של אחסון ריסלר?
  • האם לשירות האחסון יש תוכנית העונה על צרכי התקציב והאירוח שלכם?
  • האם יש להם ממשק תוכנה טוב לניהול חשבון הריסלר שלך?
  • אם אתה לא מרוצה, יש להם ערובה להחזר כספי?
  • האם יש לך גישה לתמיכה טכנית? אילו סוגים של שירותי תמיכה? טלפון/דוא"ל/צ'אט?
  • אם העסק שלך גדל ודורש שדרוג, האם הוא יספק נתיב שדרוג לשירות האירוח שלך?

בחירת שירות היא לעתים קרובות עניין של העדפה אישית ופרספקטיבה, אך רשימת פעולות לביצוע זו אמורה לעזור להוביל אותך למשווק שיספק את הפתרון הדרוש לך.

אחסון אתרים ריסלר היא קלה והזדמנות נהדרת עבור אלה מכם שמשתדלים להפוך את אירוח האתרים לעסק שלכם. ודאו שאתם מבינים איך עובד אחסון ריסלר, תכננו כראוי ובחרו את פתרון האחסון הטוב ביותר לצרכים העסקיים שלכם. אם אתה מסוגל לעשות זאת, תוכל ליצור עסק נהדר למכור מחדש אחסון, לספק פתרון לצרכים של הלקוחות שלך, ולהרוויח קצת כסף בתהליך.

מאמרים קשורים

One Comment

  1. אחסון ריסלר הוא שירות אחסון אתרים שמשמש להצבת אתרים ברשת. הוא עושה זאת על ידי מתן גישה לשרתי אחסון מרובים הפועלים ביחד, כך שאתר האינטרנט שלך יפעל בצורה קבועה ובזמן שקצר יותר לאחרים. אחסון ריסלר גם מספק חומרה מתקדמת, עדכונים אוטומטיים וגוף תמיכה לעזרה בנושאים שונים שקשורים לאתר האינטרנט שלך.

כתיבת תגובה

Back to top button