8 אתרי אחסון תמונות לאחסון ושיתוף תמונות באינטרנט

מחפשים אתרי אחסון תמונות ? קבלו רשימה של אתרים שמאפשרים לעלות ולשמור תמונות באינטרנט בחינם! אתרי האחסון והשיתוף הטובים ביותר של תמונות הם חלק חיוני מהקיטבג הדיגיטלי של כל צלם.

זה נכון בין אם אתה משתמש במצלמה או שאתה מצלם עם הטלפון שלך; כך או כך, הם ישמרו על התמונות שלך נחמדות ובטוחות בענן.

אתה לא חושב שהתמונות שלך בסכנה? תחשוב שוב. כוננים קשיחים וטלפונים יכולים ללכת לאיבוד באש, גניבה או כישלון, בין דברים רבים אחרים, וייתכן שלעולם לא תקבל את התמונות האלה שוב.

זו רק סיבה אחת להשתמש באחד מתוך אתרי אחסון תמונות הטובים ביותר. לרבים יש גם מערכות תיוג מצוינות שהופכות אותם נהדרים למציאת תמונה במהירות – לעתים קרובות רק על ידי חיפוש מילת מפתח כגון "כלב" או "חוף". בנוסף, מכיוון שהם מבוססי ענן, באפשרותך להשתמש בהם בכל מקום שבו יש לך חיבור לאינטרנט. הם גם נהדרים לשיתוף תמונות עם בני משפחה וחברים, ולרבים מהם יש כלי עריכה מלאים מובנים.

לחלקם יש רמות שירות בחינם, בעוד שאחרים מכוונים לאנשי מקצוע שרוצים לשווק ולמכור את התמונות שלהם באינטרנט. לא משנה מה הצרכים שלך, יש בטוח להיות אתר אחסון חינמי לתמונות בשבילך; אספנו את המועדפים שלנו למטה.

3 שירותי האחסון הטובים ביותר בענן לתמונות כרגע

אם אינך מעוניין כל כך בהיבטי השיתוף, העריכה והארגון של אחסון התמונות, ופשוט רוצה בית בטוח לתמונות הדיגיטליות שלך, ייתכן שתסתכל טוב יותר על אחסון כללי בענן.

 

1. IDrive – אחסון ענן התמונות הטוב ביותר כרגע IDrive סוקר גבוה באופן עקבי בשל התכונות הנהדרות שלו ומבנה התמחור ההוגן שלו. הוא זמין ב- Windows, macOS, כמו גם בסמארטפונים ובטאבלטים שבהם פועל Android או iOS (ו- iPadOS), ומציע דרך חסכונית ויעילה לאחסון התמונות שלך, עם תוכנית שנתית החל מ- $79.50. יתרה מכך, ל- IDrive יש כרגע הצעה המעניקה לך את השנה הראשונה עבור $3.98 בלבד עבור שטח אחסון של 10 טרה-בתים. זה מדהים 95% הנחה! https://www.idrive.com/

2. Dropbox – תכונות מצוינות על פני תוכניות חינם ובתשלום Dropbox היא אחת הפלטפורמות הגדולות ביותר לאחסון קבצים בסביבה, המציעה העלאה פשוטה, אפליקציות לנייד, העברה אוטומטית של קבצים, ותכונות סיוע לתיקיות. תכונות מתקדמות יותר כוללות מציג היסטוריית גרסאות קבצים ל-30 יום, פונקציונליות שחזור, עם חשבון חינמי של 2GB ותוכניות בתשלום המציעות טרה-בתים של שטח. https://www.dropbox.com/plans?tab=personal

 

3. Google Photos – השירות החינמי המוביל, והתכונות המובילות בתשלום Google Photos הוא שירות קל לשימוש וידידותי למתחילים, עם אחסון מעולה של 15GB בחינם (תמונות של עד 16 מגה פיקסל וסרטונים עד 1080p). תשלום עבור חברות ב-Google One מרחיב את שטח האחסון ומסיר את מגבלות גודל הקובץ, בעוד שתכונות מונחות תמונה כוללות סיווג תאריך ושעה וזיהוי פנים. Google Photos כולל גם ברשימה שלנו "אתרי אחסון תמונות" לאחסון ושיתוף תמונות להלן. https://one.google.com/about/plans

מהם אתרי אחסון תמונות ושיתוף התמונות הטובים ביותר?

לאחר בדיקת כל השירותים העיקריים, אנו חושבים אתרי אחסון תמונות הטוב ביותר של תמונות הוא פליקר. בעוד הגרסה החינמית של Flickr יש מכסה של 1,000 תמונות, חשבון Pro עולה $60 בשנה, אשר מקבל אותך מספר בלתי מוגבל של העלאות, כמו גם את היכולת לאחסן קטעי וידאו עד 10 דקות אורך. לפליקר יש כלים מצוינים לגעת בתמונות והרבה תכונות תיוג, כך שקל למצוא את התמונות שלך. בנוסף, פליקר מצטיין בלתת לך לשתף את התמונות שלך עם אחרים.

אתרי אחסון תמונות לבעלי אנדרואיד ואייפון שפשוט רוצים דרך קלה לגבות את התמונות והווידאו שלהם צריכים לבדוק את Google Photos ו- iCloud, בהתאמה. שני שירותי אחסון תמונות אלה הם פחות יקרים, ויכולים לאחסן את כל התמונות שלך בענן באופן אוטומטי. בנוסף, אם יש לך Google Nest Hub Max או צג חכם אחר, תוכל לסנכרן אותו עם חשבון Google Photos שלך.

עם זאת, תמונות Google הוא כבר לא בדיוק העסקה זה היה. בשנה שעברה, היא סיימה את ההצעה שלה של אחסון ללא הגבלה בחינם; כעת, כל תמונה שתעלה תיספר כנגד מגבלת האחסון של Google Drive בנפח 15GB.

בהתחשב בכך שכולל לא רק את Google Photos, אלא גם את ג'ימייל וכל מסמך אחר ששמרתם בשירות הענן של גוגל, תוכלו לשרוף אותו די מהר. ואם הקבצים המשולבים שלך עולים על 15GB, Google עשויה למחוק את אלה שעוברים את הגבול, לאחר אזהרה.

חברי אמזון פריים עשויים לרצות לבדוק את Amazon Photos, המציעה אתרי אחסון תמונות ללא הגבלה עם חברות הפריים שלכם, ויש לה תכונות תיוג ושיתוף די טובות. בנוסף, תוכלו גם להציג את התמונות שלכם במופע אקו של אמזון. אם אתם מתכננים להדפיס משהו, אם כי, אנו ממליצים להשתמש במשהו אחר מאשר אמזון הדפסים.

המשך לקרוא עבור כל הבחירות המובילות שלנו עבור אתרי האחסון והשיתוף הטובים ביותר של תמונות.

אתרי אחסון ושיתוף התמונות נוספים

1. פליקר

שירות אחסון התמונות הטוב ביותר בסך הכל

מפרטים

מנוי חינם: עד 1,000 תמונותמחיר מנוי התחלתי: $72 לשנההמבצעים הטובים ביותר של היום

סיבות לקנות

+מבחר גדול של כלים+תכונות תיוג נרחבות+ממשק נקי

סיבות להימנע

-חשבונות חינמיים מוגבלים ל-1,000 תמונותפרסומת

Flickr הוא הבחירה שלנו של אתרי אחסון תמונות ושיתוף התמונות הטובים ביותר, הודות לכמות האחסון העצומה שלו וממשק פשוט ונקי שהופך אותו לשמח לשימוש. זה נשאר האפשרות הטובה ביותר עבור יורים רציניים. Flickr מציע גם מבחר גדול של כלים, תכונות תיוג נרחבות ותמיכה הן לצפייה והורדה של תמונות במגוון רזולוציות (כולל, באופן יוצא דופן, את האפשרות להציע את הגודל המקורי). יש אפילו מנוע סטטיסטיקה שמאפשר לך לעקוב אחר מי שמסתכל על התמונות שלך, בעוד שמערכת גרירה ושחרור קלה מאוד מאפשרת לך לארגן אלבומים של התמונות שלך ואוספים של תמונות ממך ומצלמים אחרים.

 

2. 500px

אחסון תמונות לצלמים מקצועיים

מפרטים

מנוי חינם: עד 2,000 תמונותמחיר מנוי התחלתי: $41.92 לשנההמבצעים הטובים ביותר של היום

סיבות לקנות

+יכול למכור את התמונות שלך כיצירות אמנות ללא תמלוגים דרך האתר+מנויים במחירים נוחים

סיבות להימנע

-אינו מציע שירותי הדפסת תמונותפרסומת

500px, המיועד לצלמים רציניים, מציע עיצוב ממוקד תמונה שמציב את התמונות שלך בחזית ובמרכז, ומספק דרך נקייה ואלגנטית להציג את התמונות הטובות ביותר שלך. ניתן לארגן את התמונות שלכם בסטים (תמונות בערכת נושא מסוימת) ובסטוריז (תמונות של אירוע) המציגים את התמונות בצורה דרמטית להפליא.

אתרי אחסון תמונות בגרסה החינמית של השירות מאפשרת לך להעלות עד שבע תמונות בשבוע, אבל אתה יכול לשדרג לאחת משתי רמות בתשלום סביר: Awesome בדרך כלל עולה $4.99 לחודש, ו Pro $9.99 לחודש, אם כי האתר מציע כרגע הנחה בשנה הראשונה. שניהם מציעים העלאות ללא הגבלה, בתוספת אפשרויות התאמה אישית ורישומים נוספים בספריית המקצוענים של האתרים. לא משנה באיזו אפשרות תבחר, 500px נשאר אחד מאתרי אחסון תמונות הטובים ביותר.

3. תמונות גוגל

האפשרות הטובה ביותר לאחסון תמונות לגיבוי תמונות מהסמארטפון

מפרטים

מנוי חינם: אחסון ללא הגבלה לתמונות עד 16 מגה פיקסל וסרטונים עד 1080pמחיר מנוי התחלתי: $2 לחודש (100MB)המבצעים הטובים ביותר של היום

סיבות לקנות

+אחסון ללא הגבלה לבעלי פיקסלים+הרבה תכונות תיוג ושיתוף+כלי עריכה בסיסיים

סיבות להימנע

-תמונות מוגבלות לגודל של 16MP אלא אם כן אתה משלם עבור מנוי ל- Google Drive.-תמונות ממכשירים שאינם פיקסלים ייספרו לקראת מגבלת האחסון הקיימת בענן.

שירות שיתוף התמונות של גוגל תוכנן בעיקר כדרך לגבות תמונות ווידאו שצולמו בסמארטפונים, אך הוא התפתח לאחת מפיסות התוכנה החכמות ביותר בכל המערכת האקולוגית של גוגל.פרסומת

Google Photos משתמש בבינה מלאכותית כדי לסווג את התמונות שלך, מה שהופך את מציאת התמונות שאתה מחפש לקלה במיוחד. הקלד "חתול" למשל וזה יחפש בכולם וימצא כל תמונה רלוונטית (זה יכול להיות הרבה עבור אנשים מסוימים). היא גם תזהה אנשים ותקבץ אותם יחד; לאחר שתעניק לקבוצה שם, תוכל לחפש את כל התמונות הכוללות בן משפחה או חבר מסוים.

זה גם עכשיו שירות עריכת ושיתוף תמונות הגון. לאחר שהעלית תמונה, תוכל לערוך אותה על-ידי חיתוך ושינוי צבעים. לאחר סיום העריכה, תוכל ליצור אלבומים של תמונות ווידאו שניתן לשתף בפומבי או עם משתמשי Google ספציפיים. באיסוף שלנו של התוכנה הטובה ביותר לעריכת תמונות, קראנו ל-Google Photos בצורה הטובה ביותר לשיתוף. בנוסף, הוא זמין הן למשתמשי אנדרואיד והן למשתמשי אייפון.

 

4. תמונות אמזון פריים

אחסון תמונות ללא הגבלה לחברי אמזון פריים

מפרטים

מנוי חינם: n/aמחיר מנוי התחלתי: $120 לשנה (ללא הגבלה)המבצעים הטובים ביותר של היום

סיבות לקנות

+אחסון ללא הגבלה+תיוג אוטומטי של תמונות וסרטוני וידאו+אפשרויות שיתוף הגונות

סיבות להימנע

-אין רובד חופשי-אמזון הדפסים לא כל כך טובפרסומת

אמזון פריים תמונות הוא אתרי אחסון תמונות של אמזון לחברי פריים. (חברות פריים עולה $119/ £79 שנה.) השירות מאפשר לך לאחסן ולשתף תמונות ללא הגבלה במחשב השולחני, בטלפון החכם או בטאבלט, ומתייג באופן אוטומטי תמונות וסרטונים, כגון לפי סוג בעלי חיים, אדם ומיקום. ניתן גם להזמין הדפסות תמונות, כרטיסים, לוחות שנה ועוד – והכל במשלוח חינם.

משתמשים יכולים להזמין עד חמישה חברים או בני משפחה לקבל אחסון תמונות ללא הגבלה ולאסוף תמונות בכספת משפחתית, ותוכלו להציג תמונות ב-Echo Show או ב-Fire TV. זו יכולה להיות דרך טובה לחלוק את התמונות המשפחתיות האחרונות עם הסבים והסבתות. אמזון הוסיפה תכונה בשם קבוצות המאפשרת לך לשתף תמונות עם קבוצה גדולה יותר, וזה שימושי אם אתה מעורב במועדון או בחברה.

5. אפל iCloud

אפשרות גיבוי לאחסון תמונות עבור בעלי iPhone

מפרטים

מנוי חינם: 5GBמחיר מנוי התחלתי: $12 לשנה (50GB)המבצעים הטובים ביותר של היום

סיבות לקנות

+קל להוסיף תמונות ממשתמשים מרובים+כלי שיתוף פשוטים+תיוג של אנשים / מקומות / דברים

סיבות להימנע

-אין גרסת Android

שירות iCloud של Apple משתלב עם תוכנת Apple Photos משלו במחשבי Mac ובמכשירי iOS, אם כי ניתן להשתמש בתכונות הבסיסיות במחשב Windows. ניתן להעלות תמונות לשטח של 5GB בחינם ולשתף אותן בזרם תמונות מקוון שניתן לצפות בו ב-Apple Photos או כדף אינטרנט. ניתן לתייג תמונות בשמות ובמיקומים, ומשתמשים אחרים ב-iCloud יכולים גם להוסיף את התמונות שלהם. זהו טריק מסודר ליצירת תיעוד תמונות של צלמים מרובים – למשל, של מסיבה או קונצרט שכולם השתתפו בו. Apple Photos גם יזהה ויקבץ תמונות עם פרצופים דומים, אותם תוכל/י לתייג באמצעות שם אדם ופרטי יצירת קשר.פרסומת

אם נגמר לכם המקום, אפל מציעה שלוש רמות נוספות: 50GB ב-99 סנט לחודש, 200GB ב-2.99 דולר לחודש ו-2 טרה-בתים ב-9.99 דולר לחודש. שתי התוכניות האחרונות יכולות להיות משותפות עם בני משפחה אחרים. שימו לב גם שאפל השיקה לאחרונה פיצ'ר שמאפשר למשתמשי iCloud להעביר בקלות תמונות ווידאו ל-Google Photos – מה שאולי כדאי לבדוק אם חסר לכם שטח האחסון בגוגל ועדיין לא ניצלתם עד תום את שטח האחסון שלכם בגוגל.

6. תיק ההשקעות של Adobe

אפשרות טובה לאחסון תמונות למנויי Adobe CC

מפרטים

מנוי חינם: אין מחיר מנוי התחלתי: $120 לשנה (20GB)המבצעים הטובים ביותר של היום

סיבות לקנות

+אפשרויות אחסון מרובות+מגיע עם מנוי לתוכניות Adobe

סיבות להימנע

-יקר למשתמשים מזדמנים

Adobe מציעה את יוצר אתר הפורטפוליו שלה ושירות אחסון תמונות למשתמשים בשירות מנויי התוכנה Creative Cloud שלה, המספק גישה לתוכניות כמו Photoshop ו- Lightroom.

החבילה ההתחלתית עולה $9.99 לחודש וכוללת שטח אחסון של 20GB, כמו גם גופני Adobe, Photoshop ו-Lightroom. תוכנית Photoshop בלבד מגיעה עם שטח אחסון של 100GB במחיר של $20.99 לחודש, בעוד שתוכנית Lightroom בלבד עם שטח אחסון של 1 טרה-בתים עולה $9.99 לחודש.

אם אתם באמת רוצים להתיז החוצה, החבילה מהשורה הראשונה עולה $52.99 לחודש, וכוללת שטח אחסון בענן של 100GB, בנוסף לכל האפליקציות של Adobe, כולל Illustrator, InDesign, Photoshop, Premiere Pro, After Effects ועוד.פרסומת

כדאי לנסות את זה, במיוחד אם אתה כבר משלם עבור מנוי Creative Cloud. ניתן לתייג ולתייג תמונות ואירועים בודדים עם כיתובים והמצגת נקייה וקלה לשימוש – לא מפתיע, בהתחשב בכך שהיא מכוונת לצלמים מקצועיים המשווקים את שירותיהם באתר Behance של Adobe. ובכל זאת, זה גם יעבוד טוב עבור חובבנים המחפשים דרך נקייה ופשוטה להשוויץ בעבודתם.

7. ImageShack

imagesack הוא גם אתרי אחסון תמונות שמאפשר אחסון תמונות ללא הגבלה במחיר טוב

מפרטים

מנוי חינם: אין מחיר מנוי התחלתי: $3.99 לחודש, $37.99 לשנה (ללא הגבלה)המבצעים הטובים ביותר של היום

סיבות לקנות

+אין רובד חופשי

סיבות להימנע

-זמין באנדרואיד, iOS, ווינדוס, MacOS

למרות שאין לו רובד חינמי, המנוי ההתחלתי של ImageShack – 3.99 דולר לחודש, או 37.99 דולר לשנה לתמונות ללא הגבלה – הוא די נדיב. עם זאת, אתה מקבל גם את היכולת לסמן תמונות, להטביע תמונות ולשתף אותן. רמות ה-Pro ($29.99 לחודש) ו-Premium ($99.99 לחודש) מוסיפות רוחב פס נוסף למשתמשים כדי להציג ולהוריד את התמונות שלך, בנוסף לתמיכה ייעודית, משנה גודל תמונה דינמי וגישה ל-API. ללא קשר לתוכנית, התמונות מוגבלות לגודל של 25MB, מה שעלול להוות מכשול לצלמים מקצועיים.

ImageShack גם מאפשר לך לתייג תמונות, ולעקוב אחר צלמים אחרים באתר שלו. ותוספת נחמדה נוספת היא שיש אפליקציות לאנדרואיד, iOS, Mac ו- Windows שמאפשרות לך להעלות ולגבות תמונות באופן אוטומטי לחשבון ImageShack שלך.פרסומת

8. פוטובאקט Photobucket

שפע של כלי עריכה ומסחר אלקטרוני למקצוענים

מפרטים

מנוי חינם: 250 תמונות מחיר מנוי התחלתי: $72 לשנההמבצעים הטובים ביותר של היום

סיבות לקנות

+הרבה כלי עריכה+קל למכור הדפסות

סיבות להימנע

-מודעות פולשניות בגרסה חינמית

הגרסה החינמית של Photobucket מציעה אחסון תמונות עבור 250 תמונות, אם כי היא מגיעה עם מודעות פולשניות מאוד, כולל חלונות קופצים שמטשטשים את התמונות שלך. ישנן שלוש רמות של שירות בתשלום, ללא פרסומות: למתחילים (25GB של אחסון עבור $6 לחודש), ביניים (250GB עבור $8 לחודש) ומומחה (אחסון ללא הגבלה עבור $13/חודש). אם אתה משלם עבור מנוי שנתי, העלות יורדת ל- $5.39 לחודש למתחילים, $7.19 עבור ביניים, ו- $11.69 עבור Expert.

כל התוכניות האלה מאפשרות לך להציג את התמונות באתר של צד שלישי, וזה שימושי אם אתה רוצה לשים את התמונות באתר רשת חברתית שאין לו תכונת העלאת תמונות משלו.

Photobucket יש אוסף נדיב של כלי עריכה באמצעות ממשק פשוט וקל לשימוש. רשימה זו כוללת כלים יוצאי דופן כגון מברשת הצבע החכמה, המוסיפה באופן סלקטיבי צבע בחזרה לתמונה בשחור-לבן.

לאחר שערכת את התמונות שלך, אתה יכול להוסיף תגים בסיסיים ולארגן אותם לתוך אלבומים או סיפורים, האחרון שבהם הוא מצגת גלילה מסודרת של תמונות וטקסט נלווה. Photobucket מספק גם תמיכה נרחבת למכירת הדפסים: אתה יכול לקנות תמונות בודדות, ספרי תמונות (החל מ -1.99 דולר)

9. SmugMug

אחד מאתרי אחסון תמונות לעסקים בתחום המסחר האלקטרונ

מפרטים

מנוי חינם: אין מחיר מנוי התחלתי: : $55 לשנההמבצעים הטובים ביותר של היום

סיבות לקנות

+הרבה תבניות+כלי מסחר אלקטרוני+אחסון ללא הגבלה

סיבות להימנע

-אין מנוי חינם

SmugMug הוא עוד אתר אחסון תמונות ממוקד עיצוב המציע בית מסוגנן לתמונות שלך, עם דף בית מותאם אישית (כגון richardb.smugmug.com) ותבניות עיצוב רבות עשויות היטב. כנגד זה, זחוח עולה יותר מרוב השירותים ברשימה שלנו. אין גרסה חינמית (אם כי יש תקופת ניסיון חינם ל-14 יום) והרמה הזולה ביותר עולה 7 דולר לחודש (או 55 דולר לשנה). זה עולה ל 360 $ לשנה עבור תוכנית Pro, אשר מציע תכונות מקצועיות כגון כלי מסחר אלקטרוני.

ללא קשר לתוכנית, אתה מקבל הרבה עבור הכסף שלך, עם אחסון בלתי מוגבל של תמונות (כל אחד בגודל של עד 500MB) וסרטוני 1080p, ומגוון טוב של כלי עריכה כי הם פשוטים לשימוש אבל חזק. אלה לא יחליפו את Photoshop בארגז הכלים של צלם מקצועי, אבל הם טובים מספיק כדי לתקן את בעיות הצילום הנפוצות ביותר ולשנות תמונה.

10. דרופבוקס

אחסון תמונות נדיב, אך ללא תכונות תיוג או עריכה

מפרטים

מנוי חינם: 2GBמחיר מנוי התחלתי: : $120 לשנה (2 טרה-בתים)המבצעים הטובים ביותר של היום

סיבות לקנות

+אפשרויות שיתוף טובות+הרבה שטח אחסון

סיבות להימנע

-אין תיוג של תמונות-אין תכונות עריכהAdvertisement

Dropbox מציעה תמיכה באחסון תמונות, כאשר אפליקציות ה-Android וה-iOS שלה מעלות באופן אוטומטי תמונות ממכשירים ניידים. באפשרותך גם להעלות תמונות מהמחשב שלך ל- Dropbox כפי שהיית מעלה עם כל קובץ אחר. לאחר שהתמונות נמצאות בענן, ניתן ליצור ולשתף מצגות בסיסיות שכל אחד יכול לגשת אליהן, או לשתף את הקבצים ישירות עם משתמשי Dropbox אחרים.

למרבה הצער, אין תיוג, אין הדפסה ואין דרך לערוך תמונות באינטרנט. Dropbox אמנם מציעה כלי עריכה שיתופי בחינם, שנקרא Dropbox Paper, שדומה למדי ל-Google Docs, אבל זה לא מציע תכונות לעריכת תמונות. ככזה, Dropbox היא אפשרות טובה עבור צלמים שרוצים לגבות תמונות, אבל לא עבור אלה שרוצים לקטלג ולאחסן לצמיתות את התמונות שלהם.

דרופבוקס מציעה חבילת 2GB בחינם; תוכנית של 2 טרה-בתים עולה $9.99 לחודש, וכוללת 30 יום של היסטוריית גירסאות ושחזור קבצים. תוכנית Pro ($16.58/חודש) מעניקה לך שטח אחסון של 3 טרה-בתים, אך 180 ימים של שחזור קבצים, כמו גם שורה של תכונות אחרות.

11. פייסבוק

פייסבוק גם משתמש כאחד מאתרי אחסון תמונות שלנו ברשימה בתור אתר לאחסון תמונות בחינם, אך תמונות שנדחסות

מפרטים

מנוי חינם: ללא הגבלהמחיר מנוי התחלתי: : n/aהמבצעים הטובים ביותר של היום

סיבות לקנות

+חופשי לשימוש+זיהוי פנים תיוגים אוטומטיים של אנשים+קל לשתף עם אחרים בפייסבוק

סיבות להימנע

-זה פייסבוק.-תמונות נדחסות, מודעות

אתרי אחסון תמונות לעומת אתרים חברתיים מציעה גם סט טוב להפליא של אתרי אחסון תמונות, שיתוף ועריכה, עם כמה אזהרות. לאחר העלאת תמונות מטלפון סלולרי, דפדפן אינטרנט או לקוח שולחני, אתה יכול ליצור אלבומים, להוסיף כיתובים ולתייג תמונות לפי תאריך, מיקום או האנשים בתמונות. זיהוי פנים נוסף גם הוא; הוא ינסה לזהות את הפרצופים בצילומים שלך ולתייג את האנשים האלה אם הם בפייסבוק. עם זאת, פייסבוק אכן מכווצת את התמונות כך שיתאימו לדף; פייסבוק ממליצה לשנות גודל של תמונות לרוחב של 720 או 960 פיקסלים. באפשרותך להשתמש בתמונות ברוחב 2048 פיקסלים אם תבחר באפשרות ההעלאה באיכות גבוהה, אך אם התמונה גדולה מ- 100 kb, היא תידחס לצפייה.

חיסרון נוסף הוא שאין דרך לשתף את התמונה בגודל המקורי. אבל אם הרבה מבני המשפחה והחברים שלך כבר נמצאים בפייסבוק, זו דרך נהדרת לשתף צילומים מזדמנים או תמונות משפחתיות.

כיצד לבחור אתרי אחסון תמונות הטוב ביותר עבורך

כדי להיחשב לאחד מבין אתרי אחסון תמונות הטובים ביותר, שירות צריך להציע שישה דברים:

  • ערך: זה צריך להיות מספיק אחסון כדי לשמור את כל התמונות שלך במקום אחד לאורך השנים בעלות נמוכה.
  • איכות: התמונות שלך צריכות להישמר במלוא התפארת המקורית שלהן ברזולוציה גבוהה, ולא להידחס לבלי הכר.
  • קלות השימוש: עליך להיות מסוגל להעלות תמונות בקלות ולערוך אותן.
  • קלות גישה: יש להשיג ללא טרחה מציאת תמונות לפי תאריך, תגים או אמצעים אחרים.
  • יכולת שיתוף: אתר תמונות טוב הופך את שיתוף התמונות לקל כמו לצלם אותן, ומאפשר לך לפרסם תמונות באתרים כמו פייסבוק, טוויטר ואחרים.
  • יכולת הדפסה: אתה או מישהו אחר שאוהב את התמונה שלך אמורים להיות מסוגלים לקנות הדפסה או להרכיב ספר תמונות בקלות.

כמה אחסון תמונות אתה צריך?

במובן מסוים, אי אפשר לענות על שאלה זו: ברור שזה תלוי בכמה תמונות יש לך, כמו גם בגורמים אחרים כגון באילו מכשירים אתה משתמש ובאילו הגדרות איכות אתה יורה.

עם זאת, אנחנו יכולים לתת לך כמה חישובים פשוטים, בהתבסס על גדלים ממוצעים שונים של תמונות.

אם אתה עושה את רוב הצילום שלך בטלפון חכם, התמונות שלך הן כנראה בגודל 4-10MB. מצלמות מודרניות ללא מראה בדרך כלל יפעלו יותר כמו 15-20MB וקבצי RAW יכולים להיות גדולים כמו 30-50MB. אז, כהערכה גסה (מאוד), זה נותן לך:

מכשיר 5 ג'יגה-בתים 10 ג'יגה-בתים 100 ג'יגה-בתים 250 ג'יגה-בתים
טלפון חכם (10MB) 500 1,000 10,000 25,000
ללא מראה (20MB) 250 500 5,000 12,500
RAW (40MB) 125 250 2,500 6,250

אפילו הערכה (גסה מאוד) כמו הנ"ל נותנת לכם מושג על ההבדל העצום בין שטח האחסון החינמי של 5GB שאתם מקבלים ב-iCloud של אפל לעומת משהו כמו ה-250GB שאתם מקבלים עם מנוי הביניים של Photobucket.פרסומת

אבל קחו בחשבון גם ששירותים מסוימים מבוססים על מספר התמונות ולא על גודלן – ואם אתם מצלמים בעיקר עם מכשירים רעבים יותר לחלל כמו מצלמות ללא מראה עם חיישנים גדולים ומכשירי DSLRs, לכן ייתכן שעדיף שתבחרו אחת מהתמונות האלה (או משהו שמציע אחסון ללא הגבלה)

כמובן וידאו הוא עניין אחר עדיין, והוא אפילו קשה יותר לחשב בשל אורך להיות גורם נוסף. ההצעה שלנו כאן היא לחלק את גודל הקובץ לפי אורך וידאו עבור מכשיר נתון כדי לקבל הערכה עבור MB / דקה, ולאחר מכן להבין בערך כמה דקות ' מדה תרצה לאחסן, ולאחר מכן ללכת משם. ייתכן שתצטרך מחשבון בשביל זה.

כיצד אנו בודקים אתרי אחסון תמונות

כדי לגלות אילו אתרי תמונות מציעים את המפץ הטוב ביותר עבור הכסף שלך, בדקנו כמה מהם על ידי העלאת מגוון של תמונות מביקורות המצלמה שלנו, תיוג וארגון אותם כפי שהאתר המליץ. בדקנו גם עד כמה תכונת התיוג האוטומטי של אתר פועלת, אם היא זמינה, ובדקנו אם אתר מאחסן את התמונות שלנו ברזולוציה המלאה שלהן.

לאחר מכן בדקנו את הדרכים השונות שבהן נוכל לשתף ולהדפיס תמונות, כדי לקבוע איזה אתר מציע את מגוון התכונות הטוב והקלות ביותר לשימוש.

כמו כן חלק מההערכה שלנו היה עלות האחסון, הן בחינם והן בתשלום. אמנם זה לא היה הגורם הקובע – תכונות ארגוניות ושיתוף קיבלו עדיפות גבוהה יותר – אבל זה נחשב בדירוג הכולל שלנו. עם כל הגורמים האלה נחשב, הצלחנו להרכיב את הרשימה שלנו של אתרי אחסון תמונות הטובים ביותר.

1 תגובות על “8 אתרי אחסון תמונות לאחסון ושיתוף תמונות באינטרנט”

  1. ריי

    1. Flickr
    2. Imgur
    3. Google Photos
    4. Photobucket
    5. 500px
    6. SmugMug
    7. Dropbox
    8. OneDrive

כתיבת תגובה

Scroll to Top