איך לבחור שירותי אחסון אתרים ? 4 שלבים שחובה לבדוק!

מחפשים שירותי אחסון אתרים ? המשיכו לקראו וגלו 4 שלבים שיש לבדוק לפני שמזמנים שירותי אחסון אתרים! כל אתר אינטרנט זקוק למארח אינטרנט – חברה המספקת את השרתים המאחסנים ומפעילים אתר אינטרנט. להלן ארבעה שלבים פשוטים שיכולים לעזור לך למצוא את מארח האינטרנט המתאים לך:

1. להבין את צרכי האתר שלך

מה תעשה עם האתר שלך? שירותי אחסון אתרים הנכון יתמוך בפלטפורמות או בכלי הבנייה הדרושים לך כדי ליצור את אתר האינטרנט הרצוי, וכן יספק לאתר שלך אחסון, מהירות ואמינות נאותים. לדוגמה, האם עליך לעבד תשלומים מקוונים? האם אתה כותב בלוג או יוצר גלריה חזותית?

שירותי אחסון אתרים מסוימים מציעים כלים ותשתית המתמחים בסוגים מסוימים של אתרי אינטרנט או פונקציונליות. אחד שעובד עבור מישהו אחר לא יכול להיות מתאים לך, אז הקפד למצוא מארח אינטרנט שבאמת עונה על הצרכים הספציפיים שלך.

שירותי אחסון אתרים הוא לעתים קרובות מכיע כחלק מהחבילה עם בוני אתרים.

2. שקול את אפשרויות בניית האתרים והאיגודים שלך

האם אתם בונים אתר משלכם, או מחפשים להשתמש בבונה אתרים של "עשה זאת בעצמך" כמו Wix או Squarespace? שקול אם אתה רוצה את השירותים שלך ארוזים או לא.

אחסון אתרים ובונה אתרים משולבים: שירותי בניית אתרים רבים מציעים גם אחסון. זה מאפשר לך לבנות את האתר שלך ולקבל אירוח כחלק מהחבילה. דוגמאות לבוני אתרים שמציעים גם אחסון אתרים כוללות את Wix, Weebly, Squarespace, Shopify ו- 500mb Blogger. Google Domains משתפת פעולה עם כל מארחי האינטרנט והבנאים המשולבים האלה.

שירותי אחסון אתרים בנפרד מבונה אתרים: אתה יכול לבחור מארח אינטרנט שאינו כולל בניית אתרים אם אתה בונה אתר מותאם אישית לחלוטין או באמצעות בונה אתרים ספציפי שאינו כולל אחסון, כגון וורדפרס. (אתה יכול להשתמש בכלי וורדפרס כדי לפרסם את האתר שלך למארח שלך, או להשתמש בשירותי אחסון אתרים של Bluehost.) גוגל דומיין מאפשרת לך לעבוד עם וורדפרס על ידי Bluehost או לבחור ספק אחסון אתרים של צד שלישי.

3. לעשות קצת מחקר

ברגע שתדע מה אתה צריך עבור האתר שלך ואילו שירותי אחסון אתרים תזדקק להם, הגיע הזמן לחקור את אפשרויות מארח האתר ובונה האתרים שלך. אתה יכול לעשות קצת חיפוש בעצמך. הכינו רשימה קצרה של האפשרויות המובילות שלכם.

חשוב על צרכי האתר הנוכחיים והעתידיים שלך.

4. השוואת שירותי אחסון אתרים

דברים ספציפיים שיש לחפש במארח אינטרנט ובונה אתרים ישתנו בהתאם לצרכים שלך, לכן השתמש ברשימה שלהלן כדי להבין מה הכי חשוב לך.

  • מחיר ההרשמה והחידוש: בנוסף לעלות ההרשמה, הקפידו לבדוק את תעריפי החידוש ורפרוף את האותיות הקטנות עבור כל עמלות או התחייבויות נסתרות.
  • צרכים טכניים: ודא שמארח האתר ובונה האתרים שתבחרו עונה על כל דרישות האתר שלך, וכן בדוק אם יש דברים שייתכן שתרצה או תזדקק להם בעתיד, כגון:
  • הגדרות ניהול וקלות שימוש: האם חשוב מי יבצע את רוב ניהול האתר – כגון עדכון תוכן אתר – אתה או מומחה אינטרנט?
  • שירותי תמיכה: עד כמה חשוב שמישהו יהיה זמין 24/7? האם נוח לך עם תמיכה בדואר אלקטרוני, בטלפון ו/או בצ'אט?
  • התאמה אישית: האם תוכל ליצור התאמה אישית ולעדכן את האתר כרצונך?
  • קלות ההתקנה: כמה מהר אתה יכול לקבל את האתר החדש שלך באינטרנט?
  • מדיניות הביטולים: האם יש בירוקרטיה או אותיות קטנות שנראות מפוקפקות?

 

לאחר שתמצא שירותי אחסון אתרים ובונה אתרים העונה על הצרכים שלך, תהיה צעד אחד קרוב יותר ליצירת אתר האינטרנט שלך.

1 תגובות על “איך לבחור שירותי אחסון אתרים ? 4 שלבים שחובה לבדוק!”

  1. אלמה

    1. בדוק את הרשת – וודא שהשירות מציע את המחשבים הנדרשים, גבולות של מספר עמודי האינטרנט והגבלות של מהירות התעבורה.
    2. בדוק את התמיכה – חפש שירותי אחסון אשר מציעים תמיכה מקצועית ומהירה, כמו שירותי אחסון ברשת שרתים מרוחקים.
    3. בדוק את החוקים – וודא שהשירות שאתה בוחר מתאים לחוקי הגבלת התקשורת המתוכנתת שלך.
    4. בדק את העלות – בדוק את המחירים שהשירות מציע והשווה אותם לשירותי אחסון אחרים באותו שורה של שרות ומערכת.

כתיבת תגובה

Scroll to Top