איך לאחסן קבצים באינטרנט בחינם? 7 אתרים

המשיכו לקרא וגלו איך ניתן לאחסן את הקבצים שלי באינטרנט בחינם: שירותי אחסון בענן בחינם חוללו מהפכה באופן שבו אנו עובדים עם קבצים. עכשיו זה די שגרתי לאחסן קבצים יומיומיים חשובים באופן מאובטח באינטרנט במקום על שביר כונן קשיח שנועד להיכשל באופן בלתי צפוי ברגע הגרוע ביותר האפשרי.

אחסון בענן גם מקל על הגישה לקבצים מכל מקום, ולמעשה ביטל את הצורך לשאת מפתחות USB ואחסון נייד אחר. להלן שבעה משירותי האחסון הטובים ביותר בענן ללא תשלום בהם באפשרותך להשתמש כדי לשמור על הקבצים שלך במצב מקוון.

OneDrive

Microsoft OneDrive מספק שטח אחסון פנוי של 5GB למשתמשים חדשים כחלק מתוכנית OneDrive Basic, ואם אתה נרשם כמנוי לכל תוכנית של Microsoft 365 (הכוללת מנוי לאפליקציות Office כולל Word ו- Outlook) אתה מקבל 1TB מסיבי לשימוש כרצונך. OneDrive מוצפן במלואו ויכול לשמור על סינכרון קבצים בין מחשבים מרובים.

דרופבוקס

Dropbox הוא אחד מפתרונות האחסון הידועים ביותר בענן, מה שאומר שאתה יכול להשתמש בו כדי לשתף קבצים עם אחרים עם קושי קטן עד אפסי כי כמעט כל מי שאתה מכיר כנראה כבר יש חשבון משלהם. Dropbox Basic הוא בחינם ומעניק לך שטח אחסון של 2GB, אם כי אתה יכול לקבל שטח פנוי נוסף על ידי השלמת משימות פשוטות כמו הפניית אנשים אחרים והגדרת סנכרון תמונות באמצעות האפליקציה לנייד. התוכנית הבסיסית מאפשרת לך לסנכרן רק שלושה מכשירים, אבל אתה יכול להירשם ל-Dropbox Plus (9.99 דולר לחודש) כדי לקבל שטח אחסון של 2 טרה-בתים ומכשירים ללא הגבלה.

גוגל דרייב

Google Drive משולב באופן מלא בשירותים האחרים של גוגל, כך שכל עוד יש לך חשבון Google (שלם עם Gmail) אתה מקבל 15GB של אחסון בחינם. שלך Google Drive מאחסן נתונים מכל שירותי Google שלך, כולל Gmail, Google Photos ו- Google Docs, לכן שקול אחסון זה כחיוני לחלוטין, גם אם אתה נשען בעיקר על Dropbox או על שירותים אחרים. עם זאת, הגרסאות בתשלום אינן חסכוניות כמו שירותים אחרים. אם אתה צריך להרחיב מעבר 15GB, תוכניות להתחיל ב $19.99 לשנה עבור 100GB ולהעלות עד $99.99 בשנה עבור 2TB.

Sync

Sync אינו ידוע כמו אפשרויות אחסון אחרות בענן, אך אתה מקבל שטח אחסון של 5GB בחינם בעת ההרשמה. זה יותר מסתם אחסון בענן; Sync מדגיש את תכונות השיתוף ושיתוף הפעולה שלו כדי שתוכל ליצור בקלות ערכת אחסון עבור חברי צוות אחרים ולהשתמש בה כדי לפתח זרימות עבודה של פרודוקטיביות. Sync מחלק ג'יגה-בית מלא של שטח אחסון נוסף עבור כל משתמש נוסף שאליו אתה מפנה. זקוק לאחסון נוסף? אתה יכול להגביר את תוכניות קיבולת גבוהה יותר החל עם 2TB עבור $96 בשנה.

pCloud

pCloud נותן למשתמשים חדשים 10GB של אחסון חינם בעת ההרשמה לשירות הבסיסי (אם כי כדי לקבל את 10GB המלא אתה צריך להשלים כמה משימות כמו התקנת האפליקציה לנייד והפנייה חבר), ובניגוד לשירותים אחרים, מציע את האפשרות לקבל מנויים "לכל החיים" אם אתה רוצה לשדרג. אתה יכול לקבל 500GB עבור תשלום חד פעמי של $500 או 2TB עבור $980 – אם כי תעריפים אלה הם כמעט תמיד מוזלים, אז אתה צריך לצפות לשלם באופן משמעותי פחות. בנוסף לסנכרון קבצים מלוטש מאוד בין המכשירים שלכם, pCloud מספק לכם גם כלי שיתוף ושיתוף פעולה והצפנה מקצה לקצה לאבטחה משופרת.

אמזון דרייב

אמזון דרייב הוא כמו גוגל דרייב במובן זה שאתה לא צריך לצאת מגדרך כדי לקבל חשבון; אמזון נותנת באופן אוטומטי לכל הלקוחות 5GB של אחסון חינם. זה עבור כל לקוחות אמזון, אגב, לא רק אמזון פריים. ההבדל הוא כי הכונן הבסיסי אמזון חולק את אותו 5GB עם תמונות אמזון, בעוד משתמשי אמזון פריים לקבל אחסון תמונות ללא הגבלה בנוסף 5GB אמזון דרייב. עם זאת, כלים לסנכרון קבצי שולחן העבודה שלך עם Amazon Drive מוגבלים במקצת. אם אתה זקוק לאחסון נוסף, אתה יכול לשדרג ל 100GB עבור $19.99 בשנה או ללכת כל הדרך עד 2 טרה-בתים עבור $119.98 לשנה.

מגה

Mega כוללת שטח אחסון משמעותי של 20GB בחינם עם חשבונות משתמשים חדשים, מה שהופך אותה לפתרון האחסון הענן הנדיב ביותר בסביבה. וכמו הדרך בה ניתן להרחיב את שטח האחסון של Dropbox על ידי השלמת משימות שונות, מגה מציעה גם תמריצי אחסון נוספים. יש שורה ארוכה של אפשרויות שדרוג החל מ 400GB עבור כ $68 בשנה ומעל 16TB עבור כ $409 בשנה. בין אם אתה משלם עבור מנוי או משתמש בגירסה החינמית, אתה מקבל הצפנה מקצה לקצה, סינכרון קבצים וגיבוי (באפשרותך להשתמש בו כפתרון גיבוי מקוון הכולל ניהול גירסאות קבצים) ותקשורת מאובטחת.

1 תגובות על “איך לאחסן קבצים באינטרנט בחינם? 7 אתרים”

  1. emir

    חינם לאחסון הקבצים הם: Google Drive, Dropbox, OneDrive, Box, MediaFire, MEGA ו pCloud.

כתיבת תגובה

Scroll to Top