אתר אחסון קבצים: 5 אתרים לשיתוף קבצים בענן

מחפשים אתר אחסון קבצים? קבלו רשימה של 10 אתרים שתוכלו לאחסן בהם את הקבצים שלכם בענן בחינם! רוב שירותי שיתוף הקבצים התפתחו לפלטפורמות שיתוף פעולה במלוא מובן המילה. אנו מסתכלים על 10 שירותים אחסן בענן החל מבסיסי עד לרמה ארגונית.

בימים שלפני הענן, שיתוף קבצים המעורבים בשימוש ביישומי פרוטוקול העברת קבצים או העתקת קבצים לדיסק אחר ולאחר מכן שליחתם או העברתם לעמית (המכונה בחיבה 'סניקרטנט'). ניתן גם לשלוח הודעות דוא"ל (ואנשים רבים עדיין משתמשים בדוא"ל כאפשרות "שיתוף הקבצים" העיקרית שלהם), אך מגבלות הגודל על קבצים מצורפים וחששות אבטחה הרתיעו פרקטיקה זו.

העולם של שיתוף קבצים של היום מציע אפשרויות כמעט אינסופיות. ענקיות כמו אתר אחסון קבצים: דרופבוקס, בוקס, גוגל, מיקרוסופט ואפל, כמו גם חברות קטנות יותר כמו MediaFire ו-Tresorit, כולן מציעות אפשרויות אחסון קבצים בענן הכוללות שיתוף קבצים, סנכרון בין מכשירים מרובים ותכונות שיתוף פעולה. לאחר שהעלית קובץ לאחד משירותים אלה, שיתוף קבצים הוא קל כמו לחיצה על כפתור "שתף" ולאחר מכן שליחת הקישור לעמית באמצעות דואר אלקטרוני. בעוד שרובם מציעים יישומים למחשבים שולחניים וניידים, משתמשים יכולים גם להעלות, לאחסן, לסנכרן ולשתף קבצים באמצעות דפדפן אינטרנט.

השירותים שבחרנו מפורטים כאן בסדר אלפביתי ומכסה מגוון אפשרויות, החל משירותים בסיסיים לצרכנים וכלה בשירותים ברמת הארגון. זו לא רשימה ממצה של כל השירותים, אלא דגימה של השחקנים הגדולים וכמה ספקים פחות ידועים.

כדי לבדוק את זמני העברת הקבצים באתר אחסון קבצים, העלינו קובץ ZIP של 245MB באמצעות חיבור לאינטרנט עם מהירות העלאה ממוצעת של 86 מגה-ביט לשנייה.

BOX

זה כמעט בלתי אפשרי לדבר על Box מבלי להזכיר דרופבוקס (ולהיפך), כמו השניים לעתים קרובות מגולענים אחד נגד השני. Box תמיד הייתה מכוונת לעסקים ולמפעלים, בעוד דרופבוקס הייתה ממוקדת בעיקר בצרכנים ובעסקים קטנים ובינוניים. אך שני השירותים כוללים כעת תכונות של שיתוף פעולה ארגוני וניהול תוכן בענן באמצעות אינטגרציות עם Google Workspace, Microsoft 365/Office 365 ורבים אחרים, יחד עם אפשרויות אבטחה וניהול ברמה ארגונית.

יש תוכנית חינמית עבור individudals המאפשר לך לבעוט בצמיגים – הוא מציע 10GB של אחסון, מגבלת העלאת קבצים 250MB, ואת היכולת לשתף קבצים אלה עם הרשאות מוגבלות. מגבלת גודל העלאת הקובץ היא קצת קפדנית אם אתה מנסה לשתף קבצי וידאו, אבל מגבלת האחסון של 10GB עדיין די נדיבה. בנוסף, כל התוכניות העסקיות של Box מציעות תקופת ניסיון ללא תשלום למשך 14 יום.

שטח אחסון חשבון פנוי: 10GB[

גודל קובץ מרבי של חשבון חינם: 250MB

חשבונות בתשלום: מקצוען אישי, אחסון בנפח 100GB, $10 לחודש; Business Starter, אחסון של 100GB, $5/משתמש/חודש; עסקים, אחסון ללא הגבלה, $15/משתמש/חודש; עסק פלוס, אחסון ללא הגבלה, $25/משתמש/חודש; ארגון, אחסון ללא הגבלה, $35/משתמש/חודש; אנטרפרייז פלוס, אחסון ללא הגבלה, תמחור מותאם אישית. (כל התוכניות העסקיות דורשות לפחות 3 משתמשים. המחירים המוצגים הם עבור תשלומים שנתיים.)

גודל קובץ מרבי של חשבון בתשלום: מקצוען אישי, 5GB; מתנע עסקי, 2GB; עסקים, 5GB; עסק פלוס, 15GB; Enterprise, 50GB, Enterprise Plus, 150GB.

תכונות נוספות עם תוכניות עסקיות: אינטגרציות מובנות עם Slack (כמו גם Microsoft 365 ו- Google Workspace), בתוספת שילוב נוסף של אפליקציות ארגוניות; סימן תיבה (חתימות אלקטרוניות ללא הגבלה באמצעות אפליקציית אינטרנט); ממסר תיבה (אוטומציית זרימת עבודה); הגנה מפני אובדן נתונים; אימות דו-שלבי; SSO; אינטגרציית Active Directory; תכונות אחרות של ניהול משתמשים. תוכניות ברמה גבוהה יותר מציעות שילובים נוספים של אפליקציות ארגוניות; תאימות HIPAA/FedRAMP; סימון מים של מסמכים; זיהוי איומים המופעלים באמצעות בינה מלאכותית; עוד.

זמן להעלאת קובץ 245MB: 35 שניות

Citrix ShareFile

ShareFile, ש-Citrix רכשה ב-2011, יוצר אתר אחסון קבצים מותאם אישית עבור העסק שלך, כך שתוכל לשתף קבצים בקלות עם לקוחות, שותפים, עמיתים לעבודה ואחרים. לדוגמה, רואה החשבון שלך עשוי להשתמש ב- ShareFile כדי לשתף איתך מסמכי מס באופן מאובטח. השירות מציע שפע של תכונות וכלים משכנעים עבור משתמשים עסקיים, כולל ניהול זרימת עבודה, שיתוף פעולה במסמכים, חתימות אלקטרוניות ואינטגרציה עם Outlook ו- Gmail.

גם האבטחה חזקה, עם הצפנה ברמה ארגונית והגדרות הרשאות הניתנות להתאמה אישית. לוח המחוונים של ShareFile מקל על הוספת משתמשים חדשים ומעבר בין תיקיות אישיות ומשותפות. אפליקציות בעלות תכונות מלאות זמינות עבור Android, iOS, macOS ו- Windows. אין תוכנית אחסון חינם, אבל אתה יכול לנסות את גרסת פרימיום בחינם במשך 30 ימים מבלי להזין מספר כרטיס אשראי. החברה מציעה גם חדר נתונים וירטואלי ל-5 משתמשים עובדים, המציע אבטחה, שיתוף ובקרה מתקדמים עבור נתונים רגישים.

שטח אחסון פנוי בחשבון: N/A

גודל קובץ מרבי של חשבון חינם: N/A

חשבונות בתשלום: אתר אחסון קבצים רגיל, אחסון ללא הגבלה, $50/חודש; אחסון מתקדם ללא הגבלה, $77 לחודש; פרימיום, אחסון ללא הגבלה, $122/חודש; חדר נתונים וירטואלי, אחסון 5GB, $338 לחודש. כל התוכניות מיועדות לעד 5 משתמשים עובדים (דמי משתמש נוספים לעובדים הם $10–$24 למשתמש/חודש) ומשתמשים ללא הגבלה בלקוח. (המחירים המוצגים הם עבור תשלומים שנתיים.)

גודל קובץ מרבי של חשבון בתשלום: רגיל, מתקדם ופרימיום, 100GB; חדר נתונים וירטואלי, 5GB.

אפשרויות אחרות בתשלום כוללות: זרימת עבודה של משוב ואישורים; יומני פעילויות; ניהול גירסאות; שילובים של ספקים חיצוניים, כולל שיתוף פעולה של Microsoft 365/Office 365.

זמן להגשת קובץ 245MB: דקה אחת, 38 שניות

דרופבוקס

כאמור, דרופבוקס ו-Box הן שחקניות גדולות בשוק העסקי, ומציעות תכונות אבטחה וניהול ברמה ארגונית וכן מערכת אקולוגית בריאה של אפליקציות צד שלישי משולבות שהופכות את השירותים לחזקים יותר. שניהם התפתחו ללא הרף והשתפרו עד כדי כך שעבור רוב הארגונים, כל אחד מהם הוא אופציה נהדרת.

בשנים האחרונות, Dropbox מוסיפה תכונות שמטרתן לשפר את הפרודוקטיביות ושיתוף הפעולה, כגון היכולת ליצור קבצי Microsoft Office או Google Docs/Sheets/Slides מתוך Dropbox וממשק Spaces משותף חדש לשיתוף פעולה

כדי לנסות לפני שאתם קונים, החבילה הבסיסית החינמית של Dropbox לאנשים פרטיים מציעה שטח אחסון של 2GB. תקופת ניסיון ללא תשלום למשך 30 יום זמינה עבור כל התוכניות העסקיות.

שטח אחסון חשבון פנוי: 2GB

גודל קובץ מרבי של חשבון פנוי: ללא הגבלה, אך חייב להיות קטן יותר ממיכסת שטח האחסון שלך.

חשבונות בתשלום: תוכניות אישיות כוללות את Plus (משתמש אחד, שטח אחסון של 2 טרה-בתים, 10 דולר לחודש) ומשפחה (עד 6 משתמשים, אחסון משותף של 2 טרה-בתים, 17 דולר לחודש). תוכניות העבודה כוללות מקצועי (משתמש אחד, אחסון 3TB, $16.60/חודש); סטנדרטי (3+ משתמשים, שטח אחסון של 5 טרה-בתים, $12.50 למשתמש/חודש); מתקדם (3+ משתמשים, אחסון ללא הגבלה, $20/משתמש/חודש). לקבלת תוכניות ארגוניות, פנה אל Dropbox Sales. (המחירים המוצגים הם עבור תשלומים שנתיים.)

תכונות נוספות עם תוכניות עסקיות: 180 ימים של שחזור קבצים והיסטוריית גירסאות, היסטוריה של 180 יום עבור Dropbox Rewind (התאוששות מתאונות/תוכנות כופר על ידי היפוך שינויים ברמת התיקיה או החשבון), מחיקת מכשיר מרחוק, אימות דו-שלבי, סימון מסמכים, פקדי קישור משותפים, נעילת קבצים, שיתוף ממותג, תמיכה מועדפת בדואר אלקטרוני ותמיכה בצ'אט חי. תוכניות ברמה גבוהה יותר מציעות תאימות HIPAA, מסוף ניהול, שילוב SSO, יומני ביקורת ועוד.

זמן להעלאת קובץ 245MB: 56 שניות

גוגל דרייב

אם אתם כבר מושקעים באקוסיסטם של גוגל, Google Drive הוא ללא מחשבה, שכן הוא משתלב עם אפליקציות הפרודוקטיביות של גוגל, כגון Google Docs. גם אם אתה לא משתמש בשירותים אחרים של גוגל, כדאי לשקול את Google Drive, מכיוון שהוא נותן למשתמשים 15GB של אחסון חינם (משותף עם שירותים אחרים של גוגל). המחירים שלה הם גם תחרותיים – 200GB עולה ליחידים רק $30/שנה.

באמצעות לקוח שולחן העבודה 'גיבוי וסינכרון', ניתן לבחור אילו מתיקיות המחשב של Windows או macOS יסתנכרנו ללא הרף עם Google Drive – אין צורך לשמור קבצים בתיקיה ייעודית, כפי שאתה עושה עם שירותים מסוימים. הרשאות בקבצים משותפים עלולות להסתבך – לעתים קרובות שיתפנו קישור עם עמיתים רק כדי לקבל תגובה המציינת שאין באפשרותם לגשת לקובץ. אבל ברגע שאתה יכול לגשת לקובץ, שיתוף פעולה על מסמכים בזמן אמת באמצעות אפליקציות הפרודוקטיביות האחרות של גוגל הוא טוב כמו שהוא מקבל.

מעבר לתוכנית החינמית של 15GB, Drive זמין לאנשים באמצעות תוכנית Google One. עסקים יכולים לבחור בתוכנית סביבת העבודה של Google, הכוללת את Drive, Gmail, Calendar, Docs ואפליקציות פרודוקטיביות/שיתוף פעולה אחרות, או את Workspace Essentials, הכוללת את כל האמור לעיל למעט Gmail ו-Calendar. תוכנית ניסיון ללא תשלום למשך 14 יום זמינה עבור תוכניות עסקיות.

שטח אחסון חשבון פנוי: 15GB

גודל קובץ מרבי של חשבון חינם: 5 טרה-בתים

חשבונות בתשלום: תוכניות Google One ליחידים: 100GB, $2/חודש; 200GB, $3/חודש; 2 טרה-בתים, 10 דולר לחודש; 10 טרה-בתים, 50 דולר לחודש; 20 טרה-בתים, 100 דולר לחודש; 30 טרה-בתים, 150 דולר לחודש. תוכניות Google Workspace Essentials לעסקים: שטח אחסון בענן בנפח 100GB למשתמש/2 טרה-בתים, 8 דולר למשתמש/חודש. תוכניות סביבת העבודה של Google לעסקים: Business Starter: אחסון בנפח 30GB למשתמש, $6/משתמש/חודש; תקן עסקי: שטח אחסון של 2 טרה-בתים לכל משתמש, $12/משתמש/חודש; עסק פלוס: שטח אחסון של 5 טרה-בתים לכל משתמש, $18/משתמש/חודש; ארגון (300+ משתמשים): אחסון ללא הגבלה, צור קשר עם מכירות לתמחור.

תכונות נוספות עם תוכניות עסקיות: בקרות אבטחה וניהול, תמיכה טלפונית ודואר אלקטרוני 24/7, מסוף ניהול מרכזי, ביקורת ודיווח. תוכניות ברמה גבוהה יותר מציעות ניהול נקודות קצה מתקדם, מניעת אובדן נתונים, גישה מודעת להקשר, ועוד.

זמן להעלאת קובץ 245MB: 48 שניות

iCloud Drive

כל מי שבבעלותו Mac, iPhone או iPad סביר להניח כבר יש 5GB חינם של אחסון מקוון באמצעות iCloud שמגיע עם יצירת AppleID, ומשתמשים אלה יכולים לשתף תיקיות ומסמכים עם משתמשי iCloud אחרים. למרות שאפל מציעה אפליקציית iCloud עבור Windows, סביר להניח שזה מועיל בעיקר למשתמשי אפל שמשתמשים גם במחשב Windows; אנחנו לא באמת רואים אנשים שהם בעיקר משתמשי Windows שנרשמים לחשבון iCloud כדי להשתמש בשירות, במיוחד מכיוון של-iCloud אין אפליקציית Android. משתמשי מכשירי אנדרואיד יכולים לגשת ל-iCloud דרך אפליקציית האינטרנט, אך סביר להניח שהם ישתמשו באחסון הענן המקוון של גוגל כדי לגבות את התמונות והסרטונים שלהם בכל מקרה.

בדומה לאתר אחסון קבצים אחר, משתמשים יכולים להגדיר את iCloud לגיבוי וסינכרון אוטומטי של תיקיות ספציפיות מהמחשב שלהם לחשבון iCloud שלהם, כגון התיקיה 'מסמכים', התיקיה 'שולחן עבודה' או אחרים. ניתן גם לסנכרן באופן אוטומטי תמונות וסרטוני וידאו מ-iPhone או מ-iPad. שימוש בתכונה זו יכול לאכול במהירות את שטח פנוי של 5GB, כך שסביר להניח שכל מי שמשתמש ב-iCloud למטרות כאלה ישדרג לחשבון בתשלום. במחיר של 3 דולר לחודש עבור 200GB, זה עדיין מציאה טובה יחסית עבור נאמני אפל.

בעוד שמשתמשי iCloud יכולים להשתמש בחשבונות האישיים שלהם כדי לשתף קבצים עם עמיתים (וקבצים אלה מוצפנים במעבר ובמנוחה), זהו למעשה שירות לצרכן.

שטח אחסון חשבון פנוי: 5GB

גודל קובץ מרבי של חשבון חינם: 5GB בתיאוריה, כל עוד הוא אינו חורג ממגבלות האחסון.

חשבונות בתשלום: 50GB, $1 לחודש; 200GB, $3/חודש; 2 טרה-בתים, 10 דולר לחודש. Apple מאפשרת לשתף תוכניות אלה עם בני משפחה (עד חמישה חברים אחרים).

גודל קובץ מרבי של חשבון בתשלום 50GB, כל עוד הוא אינו חורג ממגבלות האחסון.

תכונות נוספות עם תוכניות בתשלום: שדרוג כמות האחסון שלך אינו מעניק לך תכונות נוספות, בניגוד לשירותי אחסון מקוונים אחרים.

זמן להגשת קובץ 245MB: דקה אחת, 1 שניות

כתיבת תגובה

Scroll to Top