מה זה בוטוקס BOTOX – ולמה זה טוב?

מה זה בוטוקס? הכל על בוטוקס (בוטולינום טוקסין) מידע על טיפול בבוטוקס וחומרי מילוי נוספים. מדריך עבור הזרקת בוטוקס לגברים ונשים ולמה צריך הזרקת בוטוקס?

אחד החומרים שהובילו למהפכה בתחום הרפואה האסתטית הוא הבוטוקס. במאמר זה נסביר אודות חומר זה, היתרונות שלו וכיצד נעשה השימוש בו. הבה נתחיל.

בוטוקס – בוחרים להיראות טוב

כל אחד מאיתנו מעוניין להיראות במיטבו, דבר שנראה לעין מבחינת הבגדים בהם אנו בוחרים, התספורת בה אנו בוחרים, האיפור ופעמים רבות גם הבחירות שלנו בכל הקשור אל שיפור מראה הפנים שלנו, אם על ידי ניתוחים קוסמטיים שונים, כמו ניתוח אף ואם מבחינת הצערת עור הפנים או החלקת קמטוטים בחלקים שונים של בפנים. אלו ניתן לבצע על ידי חומר מיוחד שנקרא טוקסין הבוטוליניום, הרי זה הבוטוקס הידוע.

אם בעבר, אנשים רבים רצו לעבור ניתוחים פלסטיים וזאת על מנת לשפר את מראה הפנים שלהם אך נרתעו מכך וזאת משום שהתחום היה חדש ולרופאים לא היה ניסיון רב, כיום רבים מחכים לגיל בו הם יוכלו לעבור ניתוחי אף אסתטיים והניתוח נחשב לאחד מהניתוחים הנפוצים ביותר בעולם. אם בעבר, אנשים היו צריכים להתמודד עם הזיקנה וכל מיני צלקות, קמטים וחלקים מסוימים בפנים אותם הם לא אהבו, כיום הם לא צריכים להתמודד אלא רק לבחור את הרופא המתאים להם.

טיפולי הבוטוקס

אחד מסוגי הטיפולים האסתטיים הנפוצים ביותר בעשור האחרון הם טיפולי בוטוקס על כל צורותיהם. כאן מדובר על טיפולים אסתטיים קצרים ביותר שנמשכים עד עשר דקות ומערבים חומר בטוח לשימוש, הבוטוקס. בניגוד לכל מיני פרוצדורות אסתטיות, כאן לא נדרש תהליך כירורגי של ניתוח או חיתוך וכן תהליך החלמה, שכן הטיפול נעשה בהזרקה ישירות אל אותו אזור בפנים בו מעוניינים לטפל.

לאחר ההזרקה המטופל יכול להמשיך בשגרת חייו. יש לקחת בחשבון שהתוצאה הסופית תתקבל לאחר יום עד שלושה ימים וההשפעה של הבוטוקס היא למשך כמה חודשים. טיפולים אלו חייבים להיעשות על ידי רופא בעל ניסיון ומומחיות בתחום האסתטיקה הרפואית.

טיפולי בוטוקס יעזרו לכל מי שמעוניין לטפל בקמטוטים בפניו (קמטי הבעה), דבר שכולל קמטים בין הגבות, קמטי מצח רוחביים ואת אותם קמטים שמופיעים כאשר אתם צוחקים. בנוסף, כיום יש גם אפשרות לטיפולים מתקדמים יותר, כמו למשל עיצוב קו הלסת, עידון הפנים, החלקת צוואר ולאנשים שמעוניינים לטפל בהזעת יתר.

הזרקות בוטוקס 

הבוטוקס הוא אחד ההמצאות הגדולות ביותר בעולם האסתטיקה וכיום כל אחד יוכל לזכות באותה מראה בו הוא מעוניין וזאת על ידי ניתוחים פלסטיים קצרים ופשוטים, כמו למשל ניתוח אף וטיפולים לא פולשניים על ידי הזרקת חומר הבוטוקס.

בוטוקס או בשמו המדעי "בוטולינום טוקסין ( BoNT )" או פשוט בוטוקס , הוא סוג של חלבון נוירוטוקסי שנוצר ע"י חיידקים. הזרקת בוטוקס ידועה בעיקר ביכולת להפחית את המראה של קמטים בפנים . הם משמשים גם לטיפול במצבים כגון עוויתות צוואר (דיסטוניה צווארית), הזעת יתר (הזעת יתר), פעילות יתר של שלפוחית ​​השתן ועין עצלה. הזרקת בוטוקס עשויה גם לסייע במניעת מיגרנות כרוניות. בוטוקס מונע את שחרור הנוירוטרנסמיטר אצטילכולין מקצות האקסונים בצומת העצב – שרירי , ובכך גורם לשיתוק רפוי .

BOTOX בוטוקס מוזרק עם מיקרו-מחט לתוך השרירים או האזורים שהצרכים האישיים שלך דורשים. אזורי הטיפול והתלונה המבוקשים ביותר הם המצח ואזור העיניים החיצוניות . בדרך כלל ניתנות אחת עד שלוש זריקות לכל שריר

אם את רוצה למנוע מהקמטוטים המוקדמים ביותר להפוך לקמטים מלאים, בוטוקס יכול להיות הפתרון. בוטוקס מאושר למטופלים בני 18 ומעלה ורוב המומחים מסכימים כי מטופלים באמצע שנות ה-20 עד סוף שנות ה-30 לחייהם נמצאים בגיל טוב לטיפול מונע בבוטוקס

באופן כללי, בוטוקס מחזיק 3-4 חודשים . בהחלט יהיו מטופלים שבהם נמשך זמן רב יותר, בטווח של 4-6 חודשים, או קצר יותר, בטווח של חודשיים זה. זה גם נפוץ שמשתמשים ראשונים שמים לב שזה עשוי לא להימשך זמן רב בהתחלה, אך עשוי להימשך זמן רב יותר לאחר הטיפול השני

בוטוקס מחירים

כמה עולה הזרקת בוטוקס ? מידע מקיף על מחירים של הזרקת בוטוקס בשפתיים, במצח, בגבות .ועוד…

  • מחיר הזרקת בוטוקס לשפתיים1,500 – 1000 ₪
  • מחיר הזרקת בוטוקס במצח1,500 – 1000 ₪
  • מחיר הזרקת בבית השחי1,500 – 1000 ₪
  • מחיר הזרקת סביב העיניים1,500 – 1000 ₪
  • מחיר הזרקת בצוואר1,500 – 1000 ₪
  • מחיר הרמת גבות באמצעות בוטוקס1,500 – 1000 ₪
  • מחיר טיפול בוטוקס לפנים6,500 – 4,000 ₪
  • בוטוקס הזעת יתר מחיר2,500 – 1,500 ₪

בוטוקס לפני ואחרי

למי אסור לעשות בוטוקס

מה אסור לעשות אחרי בוטוקס

בוטוקס אזורים

בוטוקס לא משפיע

בוטוקס בצידי העיניים תופעות לוואי

הזרקת בוטוקס

מאמרים קשורים

One Comment

  1. בוטוקס הוא תרופה המשמשת לחלוטין או חלקית להפחתת יתר העור. התרופה ניתנת באמצעות מים כדי להפחית את החוזק של העור ולהפחית גם את הייצור של הקמטים.

כתיבת תגובה

Back to top button