כל השיטות הנפוצות לשאיבת שומן

חולמת על ניתוח שאיבת שומן שיאפשר לך לחזור לגזרה? קבלי סקירה קצרה על השיטות המקובלות לשאיבת שומן. בהצלחה!

בניתוח שאיבת שומן מוחדרות לתוך חתכים זעירים באזור המורדם צינוריות מתכת דקיקות, בעזרתן נשאב השומן ומצטבר בתוך כלי איסוף עליו סימוני מדידה המאפשרים למנתח לעקוב אחר כמויות השומן הנשאבות. ניתוח שאיבת שומן קלאסי דורש מהמנתח עיסוי מסיבי של האזור הנשאב לאורך התהליך, במטרה להאיץ את פירוק רקמת השומן. לחילופין, ניתן להיעזר במים פיזיולוגיים, אך התהליך מתארך במספר שעות בשיטת שאיבה זו.

המסת שומנים בעזרת גלי אולטרה – סאונד הייתה מקובלת בעבר אך איבדה פופולאריות לאחרונה, בין היתר בעקבות יעילות מופחתת של השאיבה, אשר גורמת להישארותם של רכיבים שונים באזור השאוב, כולל רדיקלים חופשיים אשר עלולים להגביר את הסיכוי לסרטן בטווח הרחוק.

כל המיתוסים על שאיבת שומן

חולמת על שאיבת שומן שתספק לך פתרון בשיטת "זבנג וגמרנו" להשמנה? זה הזמן לנפץ את כל המיתוסים מאחורי שאיבות השומן!

המיתוסים:

  • תחליף לדיאטה
  • אפשר לאכול הכול ולהיראות מדהים
  • הקץ להשמנה

והאמת?

אם חלמת על ניתוח שיאפשר לך לזלול חופשי ולהתפרע כאוות נפשך, ובמקביל – להיראות רזה ומרשימה, לא הגעת למקום הנכון. למרות העובדה שהאזורים השאובים לא יכולים לייצר תאי שומן חדשים, הרי שאורח חיים שאיננו כולל דיאטה מאוזנת, יוביל אותך, במוקדם או במאוחר, להתמודדות עם תאי שומן חדשים אשר יצוצו באזורים שמעולם לא היו קיימים.

קחי בחשבון שמספר תאי השומן בגופך קבוע מלידה, והם צוברים נפח או מתדלדלים בהתאמה לצריכה הקלורית שלך. לכן, למרות שתאי שומן שאובים אינם נוצרים שוב, עודפי הקלוריות נספגות בתאי שומן באזורים אחרים. ובקיצור – אם לא תיקחי את עצמך בידיים, תיכנסי למעגל קסמים של שאיבה – השמנה, שהופכת את ההליך כולו ללא כדאי.

לאחר ניתוח שאיבת שומן

טיפים שחשוב ליישם לאחר ניתוח שאיבת שומן – מתכננת ניתוח שאיבת שומן בקרוב? קבלי רשימת טיפים חשובים ליישום לאחר ניתוח שאיבת שומן!

אם שאבת שומן מגפיים תחתונות, מומלץ לחבוש גרביים אלסטיות למשך שבועיים לפחות, במטרה להפעיל לחץ על האזור המנותח. המטרה היא עיצוב האזור המנותח.

אם שאבת שומן באזור הבטן או הירכיים, יהיה עליך להשתמש במחוך דק ליצירת לחץ על האזור המנותח, למשך שבועיים לאחר הניתוח. המטרה – כנ"ל.

כאבים באזור המנותח יהיו בדרך כלל סבילים בהחלט. תוכלי להתגבר עליהם בעזרת משככי כאבים קלאסיים כמו אקמול או אופטלגין. אסור לעשות שימוש בתכשירים המכילים אספירין, בסטרואידים, או בנוגדי דלקות למיניהם.

את עשויה לחוש באזור המנותח אי נוחות, נפיחות או כבדות מסוימת. התופעות נורמטיביות לחלוטין. אי הנוחות והכבדות עתידות לחלוף בתוך חודש. הנפיחות, לעומת זאת, עשויה להישאר כחצי שנה. לכן, יתכן ויארך זמן עד שתראי את התוצאה הסופית של שאיבת השומן.

מאמרים קשורים

One Comment

  1. 1. שימוש באופן התנהגותי: להתעסק בפעילות גופנית רבה כמו ריצה, שחייה, או אימוני חיזוק, יכול להיות דרך מעולה לשאב שומן ולצמצם את משקלך.

    2. שימוש בדיאטה: התעסוקה בתזונה נכונה עם התזונה הנכונה יכולה לעזור לך לשאב שומן בצורה מתאימה ובריאה.

    3. שימוש בתוספים: חלק מתוספים מסוימים יכולים לעזור לך לשאב שומן בצורה מהירה ובריאה. עליך תמיד לוודא שאתה משתמש בתוספים מסורתיים בריאים ובטוחים.

כתיבת תגובה

Back to top button