4 טעויות נפוצות שאנשים עושים לגבי גבינת עיזים

התפיסות השגויות הללו עלולות לעכב אותך מסיפוק מקסימלי של גבינת עיזים. אם המילה הראשונה שתשתמש בה כדי לתאר גבינת עיזים היא "פטה" או "גאודה", אתה לא לבד. עם זאת, ייתכן שאתה גם משקיף על כל מה שיש לגבינת עיזים להציע. הוא אמנם יכול להתהדר בטעמים וריחות חריפים, אבל הסטריאוטיפ של כל גבינת עיזים כמריחה וטעימה כמו חצר אסם אינו ראוי וזה לא הדבר היחיד שאנשים טועים לגביו . הגבינה.

להלן 4 מיתוסים שיכולים לעכב אותך מסיפוק מקסימלי של גבינת עיזים.

"גבינת עיזים זה תמיד פאנקי."

לא כך, בהתאם לאופן שבו היא מיוצרת, גבינת עיזים יכולה לנוע בין משחקית וחריפה ועד עדינה ואפילו מתוקה קלה. "הרבה אנשים מתארים גבינת עיזים שאולי לא מגיעה מהחלב הנקי ביותר כסוג של עזים וברנז'ה, אז בעצם כל מה שצריך זה חוויה אחת רעה ואז זה מה שאנשים חושבים שיש לגבינת עיזים בטעם", היא אומרת. (עם זאת, יש כאלה שנהנים מהטעם העזים הזה, ולכל אחד מהצ'בר שלו.) "אבל כשמשתמשים בחלב טרי ונקי, זה מעביר גם את הגבינה".

הטריות היא חשובה – ככל שחלב עיזים מבוגר יותר הוא כשהוא מעובד, ככל שהגבינה תטעם יותר עיזים – וכך גם שמירה על הפרדה של עיזים זכרים ונקבות, במהלך עונת הרבייה, הזכרים מייצרים הורמונים בעלי ריח חזק שיכול לגרום לנקבות גם חלב והגבינה המופקת ממנו בטעם עיזים.

"גבינת עיזים היא תמיד רכה."

גבינת עיזים רכה וטרייה היא אולי הסוג הידוע ביותר, אבל, "אתה בהחלט יכול להכין גבינות מוצקות מחלב עיזים,"  כשאנשים חושבים על גבינות עיזים כקרמיות כברירת מחדל, ייתכן שהם חושבים קודם כל על "אחווה" גבינות, של יצרנים שיש להם עיזים משלהם ומייצרים גבינה משלהם, אבל גבינת עיזים היא הרבה מעבר לזה".

גאודה העז הצפופה של סייפרס גרוב, חצות ירח, המיושנת שישה חודשים או יותר ומשובצת גבישי חלבון פריכים שפותחו בתהליך ההזדקנות ("הרבה אנשים טועמים את זה ואפילו לא יודעים שזה עז"). גבינות צ'דר, שוויצריות וג'ק הן כמה אחרות שתוכלו למצוא בצורת עיזים.

"אם גבינת פרה מטרידה את הבטן, אתה צריך להימנע גם מגבינת עיזים."

"אחת מנקודות הבונוס הגדולות ביותר של גבינת עיזים היא שלחלב עיזים יש הרכב חלבון שונה" מחלב פרה, אומר נסר, כאשר החלבונים בחלב עיזים מתעכלים יותר מאלה בחלב פרה. כדוריות שומן מחלב עיזים נוטות גם להיות קטנות יותר מכדוריות שומן מחלב פרה, כלומר אנזימי העיכול שלך יכולים לעשות את העבודה שלהם קצרה יותר.

אם אתה רגיש ללקטוז ואינך יכול לעכל לקטוז, הסוכר שנמצא בחלב, זכור שבחלב עיזים יש כמות נכבדת של החומר; עדיין יש קצת פחות מחלב פרה, אם כי, סיבה נוספת לכך שגבינת עיזים עשויה להיות קלה יותר על הבטן של אנשים מסוימים.

"יין הוא תמיד המשקה הטוב ביותר לשילוב עם גבינת עיזים."

אפשר להניח שהחבר הטוב הטבעי של גבינה נחמדה הוא יין נחמד , ובעוד שסוביניון בלאן הוא בן לוויה קלאסי של גבינת עיזים, יש רעיון אחר. "אנחנו אוהבים להתאים לבירה כי היא לא חומצית כמו יין. גבינת עיזים נוטה להיות חומצית למדי, וחומצה וחומצה מאוד קשות לחיך, כך שלמעשה יכול להיות די מסובך לשלב גבינת עיזים עם הרבה יין ,"

"מה שאני הכי אוהב בזה זה שגבינת עיזים נוטה לכסות את החך שלך, עם כל השומן הממש טעים הזה, ומה שהבועות בבירה עושות זה לחתוך את השומן הזה ולאפשר לך לטעום יותר מהגבינה בירה."

מאמרים קשורים

One Comment

  1. 1. שליחת גבינת עיזים בצורה שאינה מתאימה: עליך להכניס גבינת עיזים ב-4-6 מעלות צלזיוס כדי שתישאר רכה ועוף.

    2. אחסון גבינת עיזים בטמפרטורה שלא מתאימה: עליך לאחסן את גבינת העיזים בטמפרטורת הרגישות, בערך 4-8 מעלות צלזיוס.

    3. לא מספק מים מספיק לגבינת עיזים: עליך להכניס מים מספיק כדי שגבינת העיזים תישאר רכה ועוף.

    4. שימוש בחומרים שאינם מתאימים לגבינת עיזים: עליך להשתמש בחומרים שמתאימים לתעשיית גבינות, כגון מים מנוסחים, מחברים, שמן, גבינה נאפת ושוקולד.

כתיבת תגובה

Back to top button