18 טיפים להגברת הביטחון העצמי, קרא ברגע זה!

קבל 18 טיפים להגברת הביטחון העצמי – בשלב זה או אחר, כולם זקוקים לחיזוק ביטחון עצמי.

וזה לא רק כי פוגע בנו ברמה האישית ( חרדה, דיכאון , חברות במועדון הלבבות הבודדים), אלא זה גם יכול לעכב את ההצלחה המקצועית שלנו . זו הסיבה שעשינו את המשימה שלנו למצוא קיצורי דרך לביטחון עצמי.

שקול את הטיפים האלה למאיצי הטילים שלך כדי להמריא מעל המצבים הקשים ביותר עם סוויצ'ר, בין אם זה דייט ראשון או ביצוע ראיון.

חיפשנו גבוה ונמוך את 19 הדרכים הטובות ביותר להגביר את הביטחון, ואנחנו חייבים לומר: הן די מדהימות.

טיפים לחיזוק הביטחון

הנה איך לתת לעצמך מכה בביטחון.

1. שפריץ על ריח

הניחוח האהוב עליך עושה יותר מאשר לגרום לך להריח כל כך נחמד. כפי שמתברר, זה באמת יכול לגרום לך גם בטוח.

מחקר אחד מצביע על כך שלא רק ניחוח יכול לעורר אמון בגברים, אלא שככל שגבר אוהב יותר את הניחוח, כך הוא עשוי להרגיש בטוח יותר..

מחקר אחר מצא ש -90 אחוז מהנשים מרגישות בטוחות יותר כשהן לובשות ריח מאשר אלו שהולכות נטולות ריח.

2. יישר כח

אמא צדקה: בפעם הבאה שאתם מוצאים את עצמכם צונחים בכיסא או משפילים את הכתפיים, שב זקוף!

על פי מחקר משנת 2014 , ישיבה ביציבה טובה יכולה לשמור על ההערכה העצמית שלך ועל מצב הרוח.

נסה זאת. מומחים ממליצים לפתוח את החזה ולשמור את הראש בגובה כדי להיראות – ולהרגיש – בטוחים וזקופים. יש לנו עצות נוספות על הקשרים בין יציבה והערכה עצמית כאן .

3. תן לי "V"!

למרות שבדרך כלל חלק מהרפרטואר של מעודדות, להרים ידיים באוויר היא תנוחת כוח די מרהיבה .

אמנם אינך יכול לפרוץ את המהלך הזה בכל עת בשום מקום, אבל רק 2 דקות בעמידה רחבה עם הידיים באוויר יעניקו לך חיזוק ביטחון מיידי .

אין הרבה מחקרים שמגבים את זה. אבל תנסה – הדבר הגרוע ביותר שתפסיד הוא 2 דקות. ויש לך סיכוי טוב להרגיש מדהים אחרי.

אולי אפילו תרצו להמציא את עידוד העצרת שלכם. (אנחנו אפילו לא צוחקים. ראה מספר 10.)

4. הנהן יחד

הנהנת ראש אינה טובה רק לאותת "כן" או להתחמם בשיעור כושר קבוצתי .

  • מתכון סקוצרו

מחקר מוקדם מצביע על כך שהתנועה למעלה ולמטה עשויה למעשה לשפר את הביטחון במחשבות שלך, אז אל תהסס להנהן בכל פעם שאתה צריך דחיפה נוספת.

5. ג'אם אאוט

הגברת המנגינות יכולה לעשות דברים נהדרים לנפש ולגוף שלך. (ספור אותם! יש לפחות 20 יתרונות בריאותיים הקשורים לזה.)

ועכשיו, מחקר תומך ברעיון שהאזנה למוזיקה מסוימת עשויה להוביל לתחושת עוצמה רבה יותר.אם אתם לא מאמינים לנו, ברור שמעולם לא חבטתם בהמנוני קייטי פרי בווליום חוסם אוזניים לאחר פרידה.

בפרפראזה של Meghan Trainor , הכל קשור לבאס הזה (ללא טרבל): האזנה לשירי בס כבד מקדמת יותר תחושות של כוח מאשר לשירי בס נמוך.

6. להתמודד עם כישלון

מייקל ג'ורדן הגדול אמר פעם, "נכשלתי שוב ושוב ושוב בחיי. ובגלל זה אני מצליח". והוא זכה לשחק כדורסל עם באגס באני , אז הוא יודע את החרא שלו.

וזו הסוג הזה של מנטליות (היכולת לחיות עם כישלון וללמוד מכישלונות ) שעוזרת לך לבנות ביטחון עצמי, אומר המאמן המנהל מרשל גולדסמית' , PhD, מחבר הספרמה שהביא אותך לכאן לא יביא אותך לשם .

7. תהיה חבר

עובדה: החיים יהיו הרבה פחות מהנים בלי חברים.

לא רק שהבסטים מספקים מסיבות ריקוד מאולתרות, לחיצות ידיים סודיות וצחקוקים בשפע, אלא שהם גם משפרים את הביטחון העצמי והערך העצמי .

בדוק את 16 הטיפים האלה כיצד להכיר חברים חדשים ולשמור על הישן . ובפעם הבאה שאת צריכה חיזוק, פנה אל המעגל הפנימי שלך כדי לאשר שיש לך יום שיער טוב.

8. אמץ את האמונות הטפלות שלך

קדימה, נדנד את חולצת המזל שלך או צמיד הצ'ארם האהוב עליך.

מחקר משנת 2023 מצביע על כך שקיימים בסוגים אלה של אסימונים מובילים לשיפור הביצועים ולהגדרת יעדים גבוהים יותר – הכל על ידי חיזוק הביטחון העצמי שלך.

  1. מתכון גוואקמולי

וקשר הביטחון לא קיים רק עם אובייקטים פיזיים. ביצוע טקסים , כמו להסתובב עם לד זפלין לפני היציאה למסלול המירוץ, למשל, מאמינים שגם מגבירים את הביטחון וגם מפחיתים את החרדה.

אז כן, מר וונדר . מאוד אמונות טפלות , והכתובת היא, אכן, על הקיר.

9. להזיע

לא, לעולם לא נמאס להגיד את זה: פעילות גופנית עושה לך טוב!

מלבד היתרונות הפיזיים הרבים והרבים, זה גם עושה טוב לנפש. מקרה לדוגמא: מחקר אחד מצא קשרים ישירים ועקיפים בין פעילות גופנית להערכה עצמית.

הממצאים של מחקר משנת 2019 על ההשפעות של אכילה בלתי מבוקרת של הערכה עצמית אצל עובדי בריאות מצביעים על כך שפעילות גופנית הייתה דרך יעילה לדחוף את ההערכה העצמית שלהם בכיוון הנכון.

אז פעילות גופנית טובה לא רק לשמירה על ביטחון עצמי – היא גם נהדרת למשוך אותך בחזרה לתנופה הרגילה שלך כאשר הביטחון שלך קורס.

אם אתה עובד למען מטרות הבריאות שלך, זה בא לידי ביטוי בביטחון הליבה שלך. אז לך לדפוק על המדרכה או להוריד כמה תלתלים חולים. ללא קשר ליתרונות הגוף, אתה תרגיש מצוין עם עצמך לאחר מכן.

10. שחק את הפלירט

תביאו את הפלירטוט שלכם משחק, כולם. מלבד היותו מהנה, פלירטוט עשוי לעזור לנו להרגיש טוב יותר עם עצמנו. אחרי הכל, מה זה פלירטוט חוץ מאינטראקציה סופר חיובית עם מישהו שאנחנו חושבים שנעים לנו להסתכל עליו?

יש לנו כאן מדריך מלא על פלירטוטים תמימים .

11. דמיינו

גייס את הדמיון שלך כדי להגביר את הביטחון העצמי שלך. שיטות מנטליות מוצקות, כמו לדמיין את עצמך מבקיע את שער הניצחון או אפילו עובר אימון קשה, יכולות לשפר את הדימוי העצמי, על פי מחקר משנת 2023 .

  • מתכון חביתה

נסה להגדיר יעד סופר ספציפי בפירוט רב ככל האפשר ( מחקר אחד מצביע על כך שככל שהחזון שלך לגבי הצלחה עתידית מפורט יותר, כך תרגיש בטוח יותר). לאחר מכן, דמיינו שהשגתם את זה.

זרקו אישור חיובי, ותעברו את התרגול הזה ממש לפני או מיד אחרי שאתם מכים על הסדינים לשינה , באופן אידיאלי תוך כדי הסתכלות על עצמכם במראה, כך שתוכלו לומר לעצמכם, פשוטו כמשמעו, מה תצליחו להשיג ולמה אתם מתנדנדים.

12. תהיה המעודדת של עצמך

הזכרנו כי הצהרות עשויות לסייע בהדמיית תוצאות מוצלחות, אך הן עשויות גם להיות כלים עוצמתיים לחיזוק הביטחון העצמי בפני עצמם, במיוחד בתקופות של מתח או מאבק.

כאשר אתה משתמש באישורים עצמיים, יש לך פחות סיכוי להתמקד בכישלונות מהעבר שלך ואולי יותר סביר ללמוד מהטעויות שלך,על פי מחקר משנת 2014.

לא רק זה, אלא שתוצאה חיובית של אישורים עצמיים אלו עלולה לעורר מעגל של חיוביות – יותר ביטחון עצמי מוביל לציפיות גבוהות יותר וכאשר הם עומדים בו, מביא עוד יותר ביטחון עצמי.

וואו, זה כל כך הרבה הערכה עצמית.

כדי לרתום את הכוח המסוים הזה של חשיבה חיובית, התמקד בדברים הטובים שגורמים לך להיות מי שאתה (כלומר אם אתה סופר שנון או טבח מרהיב באמת, הבעלים שלו!).

13. תרגול, תרגול, תרגול

גם אם התברכת בשפע של כישרון טבעי, היכולת להצליח ולהרגיש ביטחון לא מסתמכת רק על זה. למעשה, מומחים מציעים שתרגול עבור משימה או אחריות חשובה יותר מאשר פשוט להסתמך על המתנות שלך.

הכנה לקראת המשימה שלפניכם (בין אם מדובר במצגת, תרגול דיבור בפני קהל וכו') תגביר את הביטחון העצמי שלך ותשפר את איכות העבודה שלך. מה שיאפשר לך להסתכל אחורה על העבודה שלך ולגרום לך להרגיש טוב יותר.

שורה תחתונה: חזרות שמלות אינן מיועדות רק ללהקות דרמה. ואפילו התרגול המסורתי הקטסטרופלי לפני המופע משרת מטרה בבניית ההערכה העצמית שלך.

14. למד לנגן על כלי

למרות שזו בהחלט השקעה בזמן ובאנרגיה, לימוד נגינה על כלי עשוי להוביל לחיזוק הביטחון העצמי. מחקר אחד מצא שלימוד נגינה על כלי יכול להוביל להערכה עצמית גבוהה יותר.

  • מנגוסטין

(וזה יזכה אותך בנקודות קרירות בלתי מוגבלות בספר שלנו.) בונוס: הוכח שזה גם מחדד את התודעה ומסייע להתפתחות קוגניטיבית. שכל וכישרון בחבילה אחת? כן, כדאי שתתחיל לאהוב את עצמך.

זו גם אחת הדרכים שבהן אתה יכול לשפר את הזיכרון שלך .

15. תרגיש בנוח להיות לא נוח

הזמן לנטילת סיכונים הוא עכשיו.

בעיקרון, יש לנו שליטה על כמה גדול אזור הנוחות שלנו, על פי בקי בללוק, לשעבר מנהלת Fortune 500. כאשר אתה לוקח סיכונים באופן קבוע, אזור הנוחות שלך מתרחב, היא אומרת.

"אפילו לעשות משהו שנראה קטן כל יום יוביל אותך למשהו גדול יותר", אומרת ננסי ויטו , מאמנת טרנספורמציה. "אתה תגדל ותתחיל להרגיש בלתי ניתן לעצירה."

דוגמה מושלמת: עבור מחקר משנת 2014 , החוקרים ביקשו מהמשתתפים לדבר עם זרים בנסיעה כדי לראות אם זו תהיה חוויה חיובית.התוצאה? המעשה הפשוט והקטן הזה (אך יש להודות אמיץ) הפך את הנסיעה שלהם לחיובית יותר.

הנה איך אחד המחברים שלנו התמודד עם חרדה חברתית על ידי צלילה מחוץ לאזור הנוחות שלו.

16. פשוט תגידי לעזאזל!

כעת אתה יכול להשתמש ב"בניית אמון" כתירוץ לכל השפה המלוחה שלך.

קללות עשויות לגרום לנו להרגיש מועצמים ושיש לנו יותר שליטה במצבים מסוימים. זה עשוי בהחלט להגביר את הביטחון וההערכה העצמית שלנו.

רק הקפידו להיות סלקטיביים עם התזמון של הטענות שלכם. הטלת פצצות F בעבודה, בקרב בני משפחה שמרניים, או במסגרות ראויות או מקצועיות אחרות לא תועיל לאף אחד.

  • מתכון ציפס בטטה

אז כן, לעזאזל לעזאזל. קללות עשויות גם להפחית את הכאב , כך שאנו כבר מרגישים טוב יותר.

17. הוקיר מחמאות

יש מה לומר על קבלת מחמאה אמיתית, מכל הלב וראויה . למעשה, מחקר מצא ששמיעת דברי שבח מובילה לחיזוק ההערכה העצמית והביטחון העצמי.

אז שמרו את כרטיסי יום ההולדת הכנים האלה, ביקורות ביצועים ואפילו מיילים מאמא וקראו אותם בחזרה לעצמכם כשאתם צריכים זריקת ביטחון.

18. תפצחו חיוך

אם יש דרך אחת מיידית להגביר את הביטחון העצמי שלך, היא פיצוח חיוך. הבהוב של הלבנים הפנינים האלה יגרום לך להיראות בטוח, רגוע וגם רגוע.

אבל ההשפעה היא לא רק חיצונית: המדע מציע שחיוך יכול לעזור לנטרל תחושות של מתח, מה שעשוי לסלול את הדרך לרגשות שמחים ונינוחים יותר.

אם חסרות לך סיבות לחייך, יש לנו כמה עצות .

נולד עם ביטחון עצמי – הערכה עצמית היא תהליך שאתה בונה לאט לאט במשך שנים רבות.

  • מתכון ציפס קריספי

בין אם זה לחייך יותר, להמחיש את המטרות שלך או לעשות קצת פעילות גופנית, יש כל כך הרבה דרכים להגביר את הביטחון שלך שאתה יכול להתאמן מדי יום.

מאמרים קשורים

One Comment

  1. 1. החל להבין את עצמך ואת הפחדים שלך.
    2. קבל אחריות על החלטות שלך.
    3. השתדל להיות בטוח בעצמך.
    4. שמור על אמון גבוה בעצמך.
    5. תכנס למסגרת של חופש מחוייבויות שלא מתאימות לך.
    6. הגדר גבולות רצויים וחרפיים לך.
    7. החל לספק עבור עצמך בכלל.
    8. תחזק את התוכן והתנועה החברתיה שלך.
    9. הגבע יעדים שתרצה להשגיח.
    10. הפנה את תשומת הלב שלך לאיזה מהדברים שאתה רוצה לעשות בחיים.
    11. תקדם את הצעות שלך בהתאם לכל מה שאתה רוצה להשגיח.
    12. התעסק בתוכניות חברתיות שתהפוך את מצבך לטוב יותר.
    13. הצטייד במתכוני חיים שמתאימים לך.
    14. החל לחזק את החברות והקשרים שלך.
    15. הקפד על הבריאות שלך באמצעות התעסוקה בתכניות ספורט ובריאות.
    16. הצטרף לקבוצות שתמחזר את הבטחון העצמי שלך.
    17. התחיל לקחת החלטות אצלך במקום של אחרים.
    18. התערב בפעילויות שתרחיק את החשש שלך.

כתיבת תגובה

Back to top button