מחירון צביעת דירה: כמה עולה לצבוע חדר?

מחירון צביעת דירה: כמה עולה לצבוע חדר? צביעת חדר היא אחת הדרכים המהירות והקלות ביותר לשנות חלל. עלות צביעת החדר תשתנה בהתאם אם אתה מתכנן לצבוע בעצמך או לשכור איש מקצוע שיבצע את העבודה.

העלויות הממוצעות עולות ל -3 עד 4 שקל למטר מרובע אם הפרויקט כולל קישוט או תקרות. העלויות יכולות להיות מושפעות מפריסת החדר, גובה הקירות, צבעי הקירות הקיימים, מיקומכם הגיאוגרפי ועוד. כדי ליישר ולצבוע חדר סטנדרטי בגודל 400 רגל מרובע, העלות הממוצעת של  2.5 למטר מרובע היא 1,000 בסך הכל.

מחיר ממוצע 1,000
העלות הגבוהה ביותר 1,600
הכי זול 600

כשאתם שוקלים לצבוע חדר, כדאי לקחת בחשבון גם את עבודת ההכנה – שכוללת את קבלת החומרים, הדבקת הקירות והכנת המצרכים. למרות שביצוע העבודה בעצמך ללא ספק ימנע את העלות הממוצעת לצביעת חדר, אבל ההוצאות של שכירת צבעי מקצועי עשויות להיות שווה את זה כאשר לוקחים בחשבון את הזמן והמאמץ שאתה יכול לחסוך.

מחירון צביעת דירה

כאשר אתם שוקלים לצבוע חדר, הדרך הטובה ביותר להעריך את מחירון צביעת דירה הממוצעות היא למדוד תחילה את גודל השטח. ליטר אחד של צבע פנים יכול לכסות עד 400 רגל מרובע של שטח. בהתבסס על כך, ניתן להשלים עבודת צביעה מתאימה לתקציב, עשה זאת בעצמך בחדר קטן תמורת פחות מ- 20 שקל .

עם זאת, העלות הממוצעת לצביעה מקצועית של חדר גבוהה מזו מכיוון שאתה משלם עבור עבודה על עלויות החומרים. עבודות הצביעה המקצועיות הפחות יקרות יהיו בחדרים מרובעים עם קישוט יופי מוגבל וקירות נמוכים. לדוגמה, זה עולה בממוצע 60 עד 400 שקל לצבוע חדר אמבטיה. בקצה השני של הספקטרום, עולה בממוצע 900 עד 1,600 שקל לצבוע סלון בגודל 330 רגל מרובע.

גורמים המשפיעים על מחירון צביעת דירה

כאשר אתה שוקל את מחירון צביעת דירה זה יכול להיות כמו השוואה בין תפוחים לתפוזים: העלויות ישתנו בהתאם למספר גורמים שחשוב לקחת בחשבון לפני שמניחים הנחות כלשהן לגבי עלויות הצביעה.

כיצד הפריסה משפיעה על עלות צביעת החדר

העלות הממוצעת לצביעת חדר מושפעת לא רק מהגודל, אלא גם מהצורה, הגובה והמאפיינים הנוספים. אם יש אלמנטים מובנים, הרבה קישוטים לעבודה, תקרה גבוהה או חללים צרים, כל זה יכול לגרום לעלויות לעלות.

מעבר לפריסה, לסגנון הקירות יכולה להיות השפעה משמעותית על העלויות. אם יש חיפוי עץ או טקסטורה כבדה, ייתכן שיידרש יותר צבע ויותר זמן להשלמת העבודה, מה שיבוא לידי ביטוי במחיר.

כיצד סוג הצבע משפיע על מחירון צביעת דירה

אם תיכנסו לחנות שיפוץ הבית ותסתכלו על מחירון צביעת דירה, תבינו מהר שהחלטה על צבע היא לא הבחירה היחידה שעליך לעשות. ישנם גם מספר סוגי ואיכויות צבע.

שתי הקטגוריות העיקריות הן צבעים על בסיס לטקס ועל בסיס שמן.

  • צבעים על בסיס לטקס עולים בממוצע בין 15 ל- 50  שקל לליטר . צבעים על בסיס לטקס יכולים להחזיק מעמד לאורך זמן ולהתפקד היטב בחדרי שינה, בסלון ובמסדרונות.
  • צבעים על בסיס שמן עולים מעט יותר, עם ממוצע של 20 עד 60 שקל לליטר . צבעים על בסיס שמן נוטים יותר להישבר לאורך זמן, אך הם בדרך כלל הבחירה הטובה יותר עבור חדרי אמבטיה או מטבחים מכיוון שהם מתפקדים טוב יותר נגד נזקי מים ולחות.

ישנם גם סוגים שונים של מחירון צביעת דירה, שיכולים להשפיע על המראה והעמידות.

  • צבע שטוח עולה בממוצע 10 עד 70 שקל לגלון . זה מתאים ביותר לחללים שבהם אין הרבה לחות.
  • צבעי קליפת ביצה וצבעי סאטן עולים בממוצע בין 11 ל-60 שקל לליטר. שתיהן אפשרויות טובות לכל הסביבה בגלל העלות והעמידות שלהן.
  • צבע חצי ומבריק עולה בממוצע בין 12 ל-80 שקל לליטר . סוגים אלה של צבע הם הטובים ביותר עבור קישוט, לוחות בסיס או תכונות אחרות.

צבעי בקריות

כיצד צבע משפיע על עלות צביעת חדר

עלות צביעת החדר תלויה באיזה צבע תרצו לצבוע את החלל וכן באיזה צבע הוא היה להתחיל. ככלל אצבע טוב, צפו לשלם יותר אם ברצונכם לצבוע צבע בהיר על גבי צבע כהה. אדום ושחור יכולים להיות קשים במיוחד לכיסוי, מה שמצריך פריימר כבד ו/או שכבות צבע מרובות.

ייתכן שתוכל לחסוך כסף על ידי היצמדות לצבע אחד לצביעת מספר חדרים בבית. הסיבה לכך היא שהצייר יכול לקנות כמות גדולה יותר וחסכונית יותר של צבע ומכיוון שניתן למתוח את שאריות הצבע מחדר אחד לחדר הבא.

1 תגובות על “מחירון צביעת דירה: כמה עולה לצבוע חדר?”

  1. עומר

    המחיר תלוי בגודל החדר, כמות הצבע שנצרך, האבטחה וגם את מוסף השירותים הנלוות.

כתיבת תגובה

Scroll to Top