ניהול דף עסקי בפייסבוק: 5 טיפים לניהול דף פייסבוק

אתם מנהלים דף בפייסבוק? קבלו 5 טיפים עבור ניהול דף עסקי בפייסבוק יעיל! עסקים קטנים רבים מוותרים מוקדם מדי, מתוך אמונה שפייסבוק פשוט לא עובדת עבור המותג שלהם.

זקוק לעזרה? להלן חמישה טיפים מובילים עבור ניהול דף עסקי בפייסבוק:

1 מלאו את כל הקופסאות

כתובת, מספר טלפון, מקטע "אודות", כתובת URL של אתר אינטרנט – מלאו כל שדה הזמין עבורכם. דף פייסבוק שהושלם למחצה נותן למשתמשים את הרושם שאינך בטוח מה אתה עושה, או שאינך פעיל במיוחד באתר.

מומלץ גם ליצור כתובת URL מותאמת אישית. בתחילה תוקצה לך מחרוזת מספרים, אך באפשרותך להחליף אותה בשם המותג שלך. אם זה לא זמין, מצא חלופה ברורה ככל האפשר – רצוי ללא מספרים.

2 שמור על ניהול מינימלי

יותר מדי טבחים מקלקלים את המרק – יותר מדי מנהלי דפים מקלקלים כל תחושה של קוהרנטיות שיש לקמפיין השיווקי שלך. תחת שלושה מנהלים הוא אידיאלי, אבל לוודא שכולם ברורים על התפקיד שלהם, כך שאתה לא בסופו של דבר לדרוך על הבהונות של זה.

כדי להקל על הניהול, צרו גיליון אלקטרוני ב-Google Docs – דבר שכולם יכולים לראות ולערוך – ותיארו את התפקיד של כל אדם בדף. יש דברים מסוימים (כמו מתינות תגובה ותשובות) שכולכם יכולים לעשות, אבל כשמדובר בשיווק תוכן, קידומים ועדכוני פרסום, כל אחד מכם צריך לקבל את המשימות הנפרדות שלכם ולדבוק בהם.

3 יש לוח זמנים עבור ניהול דף עסקי בפייסבוק

פרסום באופן אקראי לא יעבוד, וגם לא פרסום ללא כל לכידות. באפשרותך להשתמש בגיליון אלקטרוני כדי לשמור על סדר פריטים כך שתדע מה יוצא ומתי. היו ספציפיים – שתפו פוסט בבלוג בשעה 10:00 בכל יום רביעי, או ארחו מפגש שאלות ותשובות ביום שישי הראשון של כל חודש, למשל.

השתמש בכלי  לזמון כדי להקל עליך. אם אתה מבלה שעה ביום שני בבוקר בתזמון הפוסטים שלך, תצטרך לדאוג רק לתחזוקה כללית, תשובות ומתינות לאורך כל השבוע.

4 שימוש בנתוני דף עסקי בפייסבוק

די קל להבין את נתוני השימוש של דף עסקי בפייסבוק, ויכולים לעזור לך לקבוע אילו סוגי פוסטים עובדים עבורך. פוסטים מבוססי קישורים ותמונות נוטים להיות בעלי תפוצה רחבה יותר, ולעתים קרובות הם משותפים יותר מפוסטים מבוססי טקסט.

5 עקביות היא המפתח

ניהול דף עסקי בפייסבוק הוא הרחבה של המותג שלך – כלומר, הערכים, הקול ותמונת החברה שלך צריכים להיות זהים בכל רחבי הלוח. פייסבוק אולי נראית פחות רשמית מפלטפורמות אחרות, אבל אתה עדיין צריך להיות מקצועי בדף שלך בדיוק כמו שאתה נמצא במקום אחר.

עליך גם לוודא שאתה – והמנהלים האחרים, אם יש כאלה – מגיבים ללקוחות באותו אופן. מדיניות להתמודדות עם לקוחות מתעללים, אגרסיביים או עוקצניים יכולה להקל על הדברים הרבה יותר אם וכאשר תצטרך להגיב לאחד.

בונוס: הורדת אפליקציית של פייסבוק בחינם

הורד את חבילת העסקים של פייסבוק ל-iPhone או לאנדרואיד. ייתכן שתזהה זאת כ"אפליקציית מנהל הדפים" הקודמת, שעודכנה ל-Business Suite במרץ 2020. יישום זה בעצם נותן לך את אותם סוגים של פונקציונליות שאתה מקבל כאשר אתה נכנס "business.facebook.com" בשולחן העבודה. (אם כבר יש לך את האפליקציה הישנה של Pages Manager בטלפון שלך, אתה אמור לקבל בקשה להצטרף ל-Business Suite בפעם הבאה שתפתח אותה.)

אם אתה גם רוצה לנהל את דף האינסטגרם של העסק שלך מה-iPhone שלך, זה הזמן לקשר את החשבונות שלך. פשוט פתח את האפליקציה לאחר ההתקנה ועבור אל הגדרות. בחרו "אינסטגרם", ובחרו "חבר חשבון". מומלץ להפעיל את "אפשר גישה להודעות אינסטגרם בתיבת הדואר הנכנס".

מאמרים קשורים

One Comment

  1. בהצלחה

    1. הגדר תכנון מפורט וברור עבור הפוסטים שלך.
    2. התקשר עם הקהל שלך באמצעות תגובות, שאלות ותוכן אינטרקטיבי מעניין.
    3. שתף משחקים ותכנים שמעודכנים באופן קבוע.
    4. שתף את הקונטנט שלך והערות העסקיות שלך בעת הצורך.
    5. השתמש בפייסבוק לקבלת משוב מהקהל שלך ולהתעדכן במה שהם חושבים עליך.

כתיבת תגובה

Back to top button