האם פייסבוק גובה תשלום עבור מודעות לרכב

ראשית, פייסבוק מדורגת כאחת הפלטפורמות החסכוניות ביותר לשיווק רכב משומש, ולפרסום בכלל. העלות הממוצעת לקליק (CPC) לתעשיית הרכב היא 2.42$ בלבד, וזה נמוך משמעותית מהממוצע בפלטפורמות דיגיטליות מתחרות. אנו מסוגלים לספק באופן עקבי קמפיינים בפייסבוק עם מחיר נמוך בהרבה מזה, כך שבאמת תוכל למקסם את ההשקעה שלך איתנו.

תישאר חיוביקל מאוד גם להשיג לידים בפייסבוק. אם אתה מקבל ממוצע של 30-50 לידים בחודש מהאתר שלך, אתה יכול לצפות לקבל 150-200 מפייסבוק במהלך אותה תקופה. לקוחות נמצאים בפייסבוק באופן קבוע יותר ולעתים קרובות מרגישים יותר בנוח מאשר באתרי סוחרים, מה שמניב באופן עקבי מספר גבוה של לידים איכותיים.

יתרונות הפרסום בפייסבוק

אחד האתגרים הגדולים ביותר בעת פרסום מכוניות משומשות הוא ביטול הפסולת. הבטחת שהמודעה שלך מגיעה לקהל המתאים, זה שיש סיכוי גבוה יותר לעסוק במסר שלך ולרכוש רכב. דרך פייסבוק אפשר למקד גם גיאוגרפית. זה עוזר להעביר את המסר שלך לאנשים הנכונים בזמן הנכון.

יתרון נוסף של פייסבוק הוא עד כמה היא מאפשרת לך למנף תמונות. מכוניות משומשות שונות מהחדשות בכך שכל המכוניות המשומשות הן ייחודיות. עם פייסבוק, אתה יכול לכלול תמונות של הרכב המדובר, ולאפשר ללקוחות שלך לראות באופן מיידי את המצב והאם יש לו את התכונות שהם מחפשים, מה שמניע אותם לפעולה.

פרסום בפייסבוק

זה נעשה אפילו יותר קל מכיוון שפייסבוק מספקת הזדמנות להתחבר ללקוחות במהירות ובצורה חלקה. לקוחות יכולים ליצור אינטראקציה עם הדף החברתי שלך ואפילו למלא טפסי לידים, כל זאת מבלי לעזוב את האתר. פייסבוק אפילו יכולה להודיע ​​לך כאשר לקוח מעורב במודעה בזמן אמת, מה שמאפשר לך לפעול במהירות על פניות חדשות. זה יעיל על אחת כמה וכמה מאחר שהמדיה החברתית היא חלק מהשגרה היומיומית של רוב הלקוחות, והיא מהווה ממוצע של 136 דקות של אינטראקציה יומית.

כשכל זה נלקח בחשבון, קל להבין מדוע פייסבוק היא מוצא עקבי ויעיל לשיווק רכב משומש. אם אתה רוצה לראות דחיפה גדולה למכירות שלך בבעלות קודמת, צור איתנו קשר והזמן שירותי ניהול קמפיין בפייסבוק, צוות מומחי המדיה החברתית שלנו מכיר את היתרונות והחסרונות של פייסבוק ויכול לספק דחיפה אמיתית למכירות שלך. יש לנו עשרות שנים של ניסיון משולב במדיה חברתית ויכולים לקחת את הסוכנות שלך לשלב הבא.

1 תגובות על “האם פייסבוק גובה תשלום עבור מודעות לרכב”

  1. אסף

    כן, פייסבוק גובה תשלום עבור מודעות לרכב. החברה מאפשרת לעסקים ליצור מודעות וליצור את התפוצה הנכונה שלהם בפייסבוק ובמסגרות של שירותי שיווק דיגיטליים נוספים.

כתיבת תגובה

Scroll to Top