10 אסטרטגיות לכתיבת מודעות פייסבוק שעובדות

הפרסום בפייסבוק עובד כל כך טוב בגלל כלי המיקוד המדויקים שלו לקהל. כדי להצליח עם פרסום ב-FB, אל תחשוב לטווח קצר. עדיף לחשוב על התמונה הגדולה כדי לגרום למספר האנשים שמשתמשים בפלטפורמה לראות את ההודעה שלך.

10 האסטרטגיות המובילות לפרסום יעיל בפייסבוק

אולי אתה חושב שזה חסר תועלת לפרסם מודעות שאינן מובילות לשיעור המרה חזק. עם זאת, אנו מספקים את התובנות העיקריות שיעזרו לך למקסם את טווח ההגעה של הקהל שלך תוך זמן קצר.

קרא עוד על: meta tag title

#1. צור מעורבות ומקד את טווח ההגעה של הקהל שלך

יש הרבה דרכים לעסוק ולהגיע לקהל המתאים. התחל ביצירת מודעות מושכות ויזואלית המעודדות אנשים להגיב, לשתף או לשמור את הפוסטים שלך. המודעות שאתה מפרסם בפייסבוק צריכות להיות ברמה מסוימת, שבה אנשים נמשכים ללמוד יותר על המותג שלך. הנה כמה דרכים טכניות למיקוד יתר של המודעות שלך:

  • מיקום – קהל יעד לפי מיקום (מדינה או מדינה)
  • מגדר – קהל יעד לפי מין (זכר או נקבה)
  • תחומי עניין – מיקוד לפי עניין (כגון אופנה, כושר, פנאי, נסיעות, עבודה)
  • התנהגויות – ממקד להתנהגויות קודמות של אנשים שכבר ביקרו באתר שלך
  • קשרים – מקד לאנשים שיש להם קשרים לאנשים שעשו לייק לדף שלך

לפני שתפרסם את המודעה שלך, הקפד לחקור לאיזו קטגוריה המודעות מתאימות ביותר למיקוד.

#2. כתיבת מודעות חזקה יותר

 

למרות שמודעות פייסבוק נתפסות כמודעות חזותיות בהשוואה למודעת גוגל רגילה, הטקסט שלך חשוב לא פחות מהתמונה. סביר להניח שתמונה אסתטית תהיה חסרת תועלת ללא כתיבת תוכן איכותי

#3. קריאה ישירה לפעולה

פשט את התהליך עבור הלקוח המעוניין, וזה כולל את הטקסט. אם הם נמשכים לפוסט שלך, עזור להם להשיג את מטרתם על ידי שמירה על קריאה ברורה לפעולה שמובילה אותם לאתר. אתה צריך להביא אותם לדף, בלי הסחות דעת לאורך הדרך. אפילו מודעות פייסבוק יצירתיות עדכניות ביותר עלולות להיכשל אם ה-CTA לא ברור. הקדישו זמן ליצירת המודעה ונווט את ה-CTA שלכם מנקודת המבט של המשתמש.

#4. שיווק מחדש בפייסבוק 

לפרסום בפייסבוק יש רימרקטינג מובנה בפייסבוק, מה שהופך את התהליך לפרסום מחדש ומיקוד מחדש של משתמשים לפחות מורכב. זה פשוט כשהיישום עושה את רוב המשימות הכבדות. הפוך את האסטרטגיה שלך למשפיעה עוד יותר על ידי הצגת עותק המודעה בפני אנשים שכבר קיימו אינטראקציה עם המותג שלך.

  1. מבקרים באתר מהעבר
  2. לקוחות או לקוחות שנפלו
  3. מנויי האימייל האחרונים

מקד מחדש את סוגי המשתמשים האלה מכיוון שהם היו מעוניינים במותג שלך. זו הסיבה שבגללה הם יצרו אינטראקציה עם הדף שלך. שיעור ההמרה של לידים יכול להיות גבוה בהרבה באמצעות שיטות מיקוד ושיווק מחדש נכונות.

#5. מודעות וידאו בסגנון עכשווי

מסרטונים ארוכים ועד קצרים, זה המסר שקובע. מספר רב של משתמשים בפייסבוק מתכוונים לקידום תוכן וידאו. יצירת תוכן וידאו דורשת יותר מאמץ, אבל היא מובילה ליותר חשיפה מנקודת מבט של סיפור. אם הם עושים זאת בצורה נכונה, הם יכולים לעלות על עותקים סטטיים של מודעות תמונה.

  • הוסף כתוביות לסרטונים שלך: אל תפספס קהל עקב מחסור בתיאורים. כבדי שמיעה מסתמכים על כתוביות או כתוביות כדי להבין את המסר שאתה מנסה לשתף. מבלי להוסיף כותרות לסרטונים שלך, ניתן להתעלם מהמסר, נסה להוסיף טקסט לכל הסרטונים שלך כדי לשמור על כל אחד מעודכן.
  • צור כותרת וידאו אותנטית : במילים פשוטות, אם חסרה כותרת או חסרה, הסרטון יכול לקבל פחות חשיפה, גם אם התוכן בסרטון מפתה. יש לך רק מבט ראשון כדי למשוך את תשומת הלב של הקהל שלך לפני שהם בוחרים לגלול משם. השתמש בכל שטח העתקה הפנוי כדי להעביר את המסר שלך!
  • ההתחלה סופרת: אלו עשר השניות הראשונות של קליפ שהכי חשובות. זה רגע האמת של כל סרטון. הסיבה לכך היא שלאנשים יש טווח קשב קצר, הם נוטים לעזוב את הקליפ כאשר הוא לא לוכד את העניין שלהם. הקפידו על התחלה חשובה, השתמשו בטקסט משכנע, בתמונות, במוזיקה או אפילו בהתייחסויות לתרבות הפופ כדי למשוך משתמשים. עודדו את הקהל שלכם להמשיך ולצפות בסרטון שלכם, זה שווה צפייה. כמו כן, מי לא אוהב GIF טוב, סרטון הלולאה הקצר בן 5 שניות שחוזר כל הזמן בפעולה? הקליפ הקטן הזה יוצר אלטרנטיבה מצוינת לתמונה רגילה, מבלי להיכנס במלוא הכוח להפקת וידאו.

#6. ניטור ביצועי מודעות

כעת לאחר שפרסמת 2-3 תמונות, סרטונים וקובצי GIF, זה זמן מצוין לנתח את הנתונים שלך. עיין בהודעת מסע הפרסום שלך, האם הפעלת שתי מודעות, תוך שימוש באותה תמונה אך עותק שונה כדי לראות איזו קיבלה הכי הרבה לייקים, צפיות ושיתופים? זה נקרא בדיקה מפוצלת. התוצאה היא לראות את ביצועי מסע הפרסום שלך כדי לראות אם הקהל שלך מתחבר למודעות שלך. ניתן לשפר מודעות פייסבוק, השתמש במשוב מהנתונים שלך כדי לבנות את התוכן העתידי שלך באופן מכוון.

#7. תן למספרים לדבר

 

אנשים אוהבים מודעות שמציגות מראש את מה שהם מקדמים, ללא משחקים או גימיקים. אם אתה מקדם מודעה בפייסבוק במהלך מכירה ענקית, התחל בהצגת המספרים. כך המתעניינים יודעים בדיוק מה הם יקבלו מהעסקה הזו. זה ממוקד למעשה לאנשים שמחפשים לקנות את המוצר המדויק הזה, במחיר מוזל.

#8. מיקומי מודעות אינם שווים

כן זה נכון! לא כל המודעות ממוקמות בפייסבוק באופן שווה. אם אתה חדש עם פרסום בפייסבוק, אתה כנראה לא מודע לכך שאתה יכול לבחור לערוך את מיקום עותק המודעה שלך. זה יכול להשפיע רבות על מסע הפרסום שלך. הפעל מודעות ב-4 מיקומים שונים בפייסבוק:

  1. ציר הזמן בנייד ובשולחן העבודה
  2. אינסטגרם
  3. רשת הקהל
  4. מסנג'ר FB

בתוך הפלטפורמות, אתה יכול לבחור בין 3 המכשירים היכן המודעה שלך תוצג.

  • נייד
  • שולחן עבודה
  • כל המכשירים

זכור כי מיקומי מודעות FB פועלים בצורה הטובה ביותר בהתאם למניע הקמפיין (קמפיינים לתנועה, קמפיינים של מעורבות וכו'). בנוסף, עדיף לחקור את מיקום המודעה בתיאום עם מפרט הגודל.

אולי יעניין אותך גם: inbound marketing

#9. דרישות גודל ומפרט

פרסום מודעה בתשלום בפייסבוק, לאחר מכן הבין שחלק גדול מהתמונה המכילה מידע חשוב נחתך לחלוטין. ברצונך ליישם את השיטות המומלצות, הכוללות פרטי מפרט מודעה:

  • מודעות תמונה סטטיות : גודל: 1,200 X 628 פיקסלים. יחס: 1.91:1. טקסט: 90 תווים. כותרת: 25 תווים. תיאור הקישור: 30 תווים.
  • מודעות קרוסלה : גודל תמונה: 1,080 x 1,080 פיקסלים. יחס תמונה/וידאו: 1:1. טקסט: 90 תווים. כותרת: 40 תווים. תיאור הקישור: 20 תווים.
  • מודעות מצגת : גודל: 1,289 x 720 פיקסלים. יחס: 16:9, 1:1 או 2:3. טקסט: 90 תווים. כותרת: 25 תווים. תיאור הקישור: 30 תווים.
  • קטעי וידאו : פורמט: .mov או .mp4. יחס: 16:9. רזולוציה: לפחות 720p. גודל קובץ: 2.3 GB מקסימום. גודל תמונה ממוזערת: 1,200 x 675 פיקסלים. טקסט: 90 תווים. כותרת: 25 תווים. תיאור הקישור: 30 תווים.

#10. פייסבוק אנליטיקה

FB Analytics הוא הכלי שמסוגל לספק את התוצאות שאתה מחפש. לפייסבוק יש שפע של תכונות ייחודיות המאפשרות לך להבין לקוחות פוטנציאליים, לידים ולקוחות. הם מספקים לך פירוט של האופן שבו הם מקיימים אינטראקציה עם הדף שלך והביצועים שלך (אם הוא זקוק לשיפור כלשהו). פייסבוק שיתפה את הפרטים של הפיצ'רים החדשים שלהם שמגיעים ל-Analytics במלואם. אלו הם חלק מהדברים הבאים:

  • מיועד לאפליקציות לנייד:  בדומה ל-Google Analytics, פייסבוק מאפשרת למשתמשים להציג מדדים מקמפיינים חברתיים בתשלום ישירות בסמארטפונים שלהם.
  • גילוי אוטומטי של משפכים: מאפשר לבינה מלאכותית לפתח נתיבים מציאותיים למשתמשים כדי לנווט באתר או באפליקציה שלך.
  • נתח את הממצאים שלך: Facebook Analytics מאפשר למשתמשים ליצור אירועים ולהפיק את התובנות שלהם. להבין את תחומי העניין של הקהל.

שווה בדיקה: שמות לועזיים לעסקים

פיתוח עותקי מודעות אפקטיביים לפייסבוק עוסק באסטרטגיה, יצירתיות ותובנות. יצירת התוכן שלך יכולה להיות מבדרת ויכולה לענות על הצרכים של הקהל שלך אבל אתה עלול לפספס את החשיפה. אל תצלם בחושך, נצל את עותק המודעה שלך בפייסבוק כדי להשיג לך את המכירות שמגיעות לך. אם המטרה שלך היא לקדם את העסק או השירותים שלך במדיה חברתית, פנה אלינו ב- KIRYATECH קרית טק צוות המקצוענים שלנו יעזור לך ליצור אסטרטגיה לפרסום העסק שלך בפייסבוק.

מאמרים קשורים

One Comment

  1. 1. השתמשו בתמונות ווידאו יפים ורעננים כדי להפנות את ההבט של הקהל.
    2. התווים והשתמשו בטקסט המתפרסם ברחבי הפלטפורמות כדי להגביר את השיווק.
    3. התחזקו מחזורי שיווק שבוצעו באופן מתח כדי להבטיח את הצלחתם הארוכה טווח.
    4. השתמשו בקישורים שיפנו את הקהל לדף המוצג שלכם באתר האינטרנט שלכם.
    5. השתמשו באלמנטים של פייסבוק כדי לבנות מעגלים מודעות מובנים ולהפוך אותם לפופולריים.
    6. התענגו על אותם המודעות על ידי הוספת מאמרים, תגובות, הצבעות וכו'.
    7. שתפו פרסומות בפייסבוק כדי להעלות את התעודה שלכם בפלטפורמה.
    8. התמקדו בקהל היעד שלכם והתאימו את המודעות שלכם בהתאם.
    9. הבחרו בצורה נכונה בין שלל הפרסומים שלכם בפייסבוק כדי לקבל את התוצאות הטובות ביותר.
    10. התכוננו לבצע בדיקות A/B על המודעות שלכם כדי לקבל את התוצאות הטובות ביותר.

כתיבת תגובה

Back to top button