13 טריקים מעניינים בפייסבוק שחובה להכיר!

רוצה יותר שליטה על איך פייסבוק נראה ומרגיש? עכשיו קיבלת את זה. להלן 13 טריקים מעניינים בפייסבוק שחובה להכיר! מסודרים ברשימה לשיפור חוויית הפייסבוק שלך.

פייסבוק תמיד הייתה אפליקציה עתירת תכונות. עבור חלק, זה נהדר.

אבל בשביל כולנו? המודעות וההתראות יכולות לקבל קצת הרבה.

למרבה המזל, יש לנו יותר שליטה מאי פעם על חוויית הפייסבוק האישית שלנו.

כמה מהעדכונים האחרונים התמקדו באיחוד ושיפור הנראות של עשרות ההגדרות שאתה יכול לשנות.

להלן 13 דרכים לשנות אותו, להקטין אותו ולהתאים אישית את הפלטפורמה כדי להפיק ממנה את המרב.

1. הצמד רשימות לראש דף הפייסבוק שלך

אומרים שהטווח האורגני של עמודי פייסבוק בירידה – ולמרבה הצער זה די נכון, לרוב.

עם זאת, עדיין יש דרכים בהן תוכל "לפרוץ" לדף הפייסבוק שלך כדי לתת למגוללים האינסופיים האלה משהו להשהות, לעצור ולעסוק בו.

דרך אחת היא להצמיד פוסט על ספר אלקטרוני בחינם, מדריך, אתגר, סרטון וכו' בראש העמוד שלך. כך, כל מי שייצור אינטראקציה עם הדף שלך יראה אותו.

תוכל לבנות את הרשימה שלך על בסיס קבוע רק מתעבורת דפים מזדמנת מכיוון שעשית אופטימיזציה לפוסט המוצמד שלך עם בונה רשימות.

2. הפכו את פייסבוק ללינקדאין

כן, שמעתם אותי נכון! הפוך את פרופיל הפייסבוק שלך למקום לרשת, להתחבר, ללמוד ממנו ולצפות עם בני אדם אחרים.

זהו פריצה ידועה מעט, מיושמת לעתים נדירות, ששווה הצלחה גדולה. התכוננו להתחבר, לעסוק ולהיות פתוח לקשרים חדשים מחוץ לחברים ובני משפחה בפייסבוק.

בתחילת 2020, החלטתי לשנות את אופן הפרסום בפייסבוק. התחלתי לכתוב ולשתף סיפורים עסקיים שמיצבו אותי עם הקהל שלי ואפשרו להם לראות מה עשיתי כיזם ולהתייחס אליו.

זו הייתה ההחלטה הטובה ביותר שעשיתי בשימוש בפייסבוק. הכנסות ומכירות של אלפי דולרים הגיעו עכשיו מקשרים בפייסבוק ששלחו לי הודעות על העסק שלי אחרי אחד מהפוסטים האלה.

3. שלח הודעות קוליות ב-Messenger

עם העלייה של אפליקציות סטרימינג מבוססות אודיו וקול כמו Clubhouse ו- Twitter Spaces , זה די נורמה עכשיו לשלוח הודעות קוליות בכל הפלטפורמות.

כאשר אתה מתחבר לחיבור חדש ב-Facebook Messenger, לחץ על לחצן ההקלטה ואפשר להם לשמוע את קולך. זה בונה אמון עצום!

4. שנה את גופן הפוסט שלך

זוכרים כבר את היום שבו סמלי אמוטיקון מפוארים היו כל כך זעם? (. ❛ ᴗ ❛.)

הכירו את המקבילה של היום: 𝕗𝕒𝕟𝕔𝕪 𝕥𝕖𝕩𝕥.

מחולל הטקסטים המהודרים Cool Fancy מאפשר לך להזין תוכן של פוסטים ולירוק אותו עם גופן מסודר, הקצאות תווים או שניהם. השתמש בו על כותרות, פוסטים שלמים, מילים בודדות – כל מה שעולה על רוחך .

5. פתח את נעילת הטקסט

אם כבר מדברים על טקסט מפואר, האם ידעת שפייסבוק כוללת באופן שגרתי ביצי פסחא מבוססות טקסט? הם נקראים Text Delights, והם נותנים שפריץ קטן לפוסטים שלך!

אם אי פעם הקלדת משהו כמו "מזל טוב" או "זמן נפלא " ושמת לב שהוא צץ בצבע אחר, מצאת אחד.

אבל מה שהרבה אנשים לא מבינים זה שצבע הוא לא הטריק. לחץ על המילה הזו ותיהנה מהנפשה קטנה ומסודרת!

6. בקר בעירייה של הפייסבוק שלך

כולם משתמשים בפייסבוק בימינו – אנשים, ארגונים, אפילו ממשלות בכל רמה.

פייסבוק מקלה על משתמשים להתחבר לנבחרי ציבור, גופים ממשלתיים ועוד – לפחות במדינות מסוימות.

כשאתה מבקר בעיריית פייסבוק , פשוט הזן את כתובתך (אם תלחץ על הקישור ותקבל שגיאה, תכונה זו אינה זמינה באזור שלך).

לאחר מכן תתחבר לפוליטיקאים המקומיים שלך, לארגונים כמו מכבי האש ולמשאבים אחרים בקהילה שלך.

7. לעולם אל תתעצבן שוב על הודעות

נמאס לך לקבל מיילים, הודעות טקסט וחלונות קופצים בכל פעם שחבר מפרסם סרטון או מתייג אותך בתגובה? הודעות על יום הולדת? גיוסי תרומות?

פייסבוק באמת רוצה לעדכן אותך בכל דבר, אבל זה יכול להיות מתיש. למרבה המזל, יש לך יותר שליטה על זה ממה שאתה חושב.

פשוט עבור אל הגדרות ופרטיות ולאחר מכן הגדרות. בחר התראות בתפריט השמאלי והכל נמצא שם.

8. הורד עותק של כל נתוני הפייסבוק שלך

פייסבוק עכשיו עושה את זה סופר קל:

  • הורד כל פוסט, לייק, הודעה, עוקב, חיטוט, תמונה… כל דבר שאי פעם נגעת או יצרת בפלטפורמה.
  • גש לנתוני זיהוי הפנים שלך.
  • גלה מה השותפים העסקיים של פייסבוק שיתפו איתם עליך (פעילות מחוץ לפייסבוק).
  • נהל איזה מידע עליך נמצא שם.

אם אתה כמוני והיה לך פייסבוק לנצח, ייקח כמה דקות להוריד את כל זה. אבל אם אתה רציני לגבי ניקוי המדיה החברתית שלך אחת ולתמיד, זה שווה את זה.

כדי לגשת לאוצר זה של נתונים אישיים, עבור אל הגדרות ולאחר מכן אל המידע שלך בפייסבוק.

(נתוני זיהוי הפנים שלך ממוקמים בכרטיסייה משלהם בתפריט השמאלי.)

9. קבל אישור (ומוגן) כעיתונאי

אם אתה עיתונאי, סופר עצמאי או כתב אחר שמשתמש בפייסבוק כדי לחקור סיפורים או לעמוד בקצב החדשות, זה בשבילך.

ביוני 2020, פייסבוק הפיקה את רישום עיתונאים כאמצעי לאימות, אישור והגנה על אנשים המדווחים על אירועים אקטואליים.

זה זמין גם לצוות וגם לפרילנסרים, אבל אתה צריך לקבל דוא"ל מקצועי המשויך לארגון חדשות. דף הפייסבוק של אותו ארגון חייב להיות רשום כדף חדשות בפייסבוק.

לאחר שנרשמת כעיתונאי, תקבל:

  • בטיחות והגנה משופרת של החשבון.
  • תובנות תוכן (בדומה לאופן שבו פועלות תובנות עסקיות באינסטגרם).
  • עדכונים על תכונות מיוחדות עם שחרורן.

זה בחינם, וזה דורש ממך לספק מידע מסוים. כדי להגיש בקשה, עבור אל הגדרות ולאחר מכן משאבי עיתונאים בתפריט השמאלי. זה יוביל אותך לדף הנחיתה הזה:

10. שולט בכפתורי ההשתקה

בואו נודה בזה: המטרה העיקרית של פייסבוק היא לשמור אותך מחובר עם אנשים אחרים, והם עושים עבודה טובה מאוד.

עד כדי כך שלפעמים ההתראות וההודעות והחלונות הקופצים האלה יכולים באמת להגביר את האווירה שלנו.

מקבלים יותר מדי הזמנות לשחק משחקים? הודעות מאנשים מצמררים ?

האם מחברים שפורסמו לאחרונה שולחים דואר זבל לקבוצות הכתיבה האהובות עליך?

לפייסבוק יש דרך להתמודד עם כל זה. בואו נשבור את זה.

בכל פעם שאתה נתקל בפוסטים מגעילים בפיד שלך – בין אם זה חבר שמשתף יתר על המידה או פוסטר ספאמי בקבוצה – יש לך את הכוח להשתיק אותם.

הדבר נכון גם לגבי שיחות.

אם הוכנסת לאחרונה לצ'אט קבוצתי או שאתה מקבל הודעות מאנשים שאוהבים לשלוח יותר מדי הודעות, תהיו בטוחים שתוכלו גם להשתיק שיחות.

טיפ: אתה יכול לעקוב, להסתיר ולבטל את המעקב בכמות גדולה. לחץ על לחצן החץ למטה בפינה השמאלית העליונה של המסך, ולאחר מכן בחר העדפות עדכון חדשות.

11. כוונן את העדפות המודעות שלך

עסק הפרסומות של פייסבוק הוא ענק. בשנת 2019, הפלטפורמה הניבה 69.7 מיליארד דולר בהכנסות מפרסום בלבד.

חלק מהסיבה לכך שפרסומות כל כך רווחיות – ופוריות – בפייסבוק היא בגלל האופן שבו הן ממנפות את נתוני המשתמשים כדי להציג מודעות.

אם אי פעם ראית מודעה שנראתה קצת מותאמת מדי , זו הסיבה.

החדשות הטובות, עם זאת, הן שאתה יכול לשלוט באילו נתונים משתמשים כדי להחליט להציג אילו מודעות.

תחת הגדרות , נווט אל העדפות מודעות . בתפריט הימני, תקבל גישה למידע על מפרסמים ספציפיים, העדפות נושא ושימוש בנתונים.

תחת הגדרות מודעה , תמצא הכל על הנתונים שלך:

אם פרסום בפייסבוק מעניין אותך קרא עוד על פרסום מקצועי בפייסבוק לעסקים

12. בדוק את סטטוס החשבון שלך

תוהה אם יש לך הגבלות או התראות כלשהן על החשבון שלך? לפייסבוק יש כעת דרך לבדוק זאת.

נווט לפרופיל שלך ולאחר מכן לחץ על הכפתור עם שלוש הנקודות:

זה יציג עמוד שמראה לך אילו נכסים משויכים לחשבון שלך, ואילו פעולות או הגבלות פייסבוק נקטה נגדך.

אם יש לך הגבלות, דף זה ייתן לך גם את הכלים הדרושים כדי לטפל בהן בתקווה להסיר אותן.

13. שמור קישורים לקריאה מאוחרת יותר

האחרון הוא לא תכונה חדשה, אבל זה עדיין משהו סודי. האם ידעת שאתה יכול לשמור קישורים לקריאה מאוחר יותר?

זה נכון, לא עוד להקליד נקודה (.) בתגובה כאילו היא 2003.

כדי לגשת לתכונה הקטנה והמסודרת הזו, לחץ על שלוש הנקודות בפינה השמאלית העליונה של כל פוסט. לאחר מכן, הקש על שמור פוסט.

ניתן לקרוא פוסטים שמורים מאוחר יותר.

כדי לגשת אליו, מצא את האפשרות Saved בחלונית התפריט השמאלית בעמוד הפייסבוק הראשי. (ייתכן שתצטרך ללחוץ על ראה עוד ולגלול מטה.)

כתיבת תגובה

Scroll to Top