7 סימנים שאסטרטגיית שיווק באינטרנט לא עובדת

האם אסטרטגיית השיווק הדיגיטלית שלך מפספסת את המטרה? הנה איך לדעת

זה יכול להיות קשה לשחרר. אבל לדעת מתי להפסיק את הקמפיין השיווקי הנמוך הזה יכול לחסוך לעסק שלך זמן רב.

כל אסטרטגיית שיווק דיגיטלית משמעותית דורשת מחויבות של זמן וכסף להרכיב. המחויבות הזו יכולה לכלול ימים, שבועות או אפילו חודשים של מפגשי סיעור מוחות, מחקר, ניתוח, בניית אסטרטגיה, בדיקות ועוד, תוך נטילת המיומנות ושיתוף הפעולה של כמה מהטובים והמבריקים ביותר שלך כדי ליצור משהו שעוזר למותג שלך לזרוח.

אבל אפילו מסע הפרסום השיווקי הדיגיטלי המתוכנן בצורה הטובה ביותר יכול לפעמים להכות רגיעה, להגיע לנקודה שבה הוא כבר לא מספק ערך לעסק שלך או למאמצי בניית המותג שלך. כשזה קורה, העבודה הקשה שהשקעת באסטרטגיה הזו יכולה להקשות מאוד על הוצאת התקע, גם כשהיא דוחפת את הסבלנות והתקציב שלך עד לקצה גבול היכולת.

ובכל זאת, מגיע זמן לשחרר דברים ולפנות מקום לתוכנית שיווק דיגיטלית חדשה . הנה הצצה לשבעה סימנים נפוצים שהגיע הזמן להיפרד מהאסטרטגיה הדיגיטלית שלך ולהתחיל משהו חדש.

1. הערך לא קיים

אחד הסימנים המובילים שאתה צריך להפעיל את הבלמים בקמפיינים השיווקיים הדיגיטליים שלך הוא רמת ערך חסרת ברק. קביעת הערך הזה מסתכמת לעתים קרובות במבט קשה על המספרים, כגון מה אתה מוציא על מודעות, שיווק אורגני, מאמצי שיווק במדיה חברתית וכו', לעומת מה שאתה מקבל בתמורה.

אם העלויות שלך עולות בהרבה על התשואות, או שאתה לא שובר שוויון בהוצאות השיווק הדיגיטלי שלך, כנראה שהגיע הזמן לשקול מחדש את האסטרטגיה שלך.

2. הקמפיין שלך נכנס לשעות נוספות

האינטרנט הוא אורגניזם רחב ומורכב. הטמעת קמפיין שיווקי רב-צדדי במספר ערוצים דיגיטליים, ויצירת רושם מדיד על הלקוחות שלך, יכול לפעמים לקחת זמן, שלא לדבר על מידה מסוימת של סבלנות. למעשה, אסטרטגיות מסוימות עשויות להימשך מספר חודשים או יותר כדי לראות באמת את התוצאות להן אתה מצפה – או כדי לקבל חרוז טוב על כמה קרוב אתה מתקרב ליעדי השיווק הדיגיטלי שלך.

עם זאת, כאשר תוכנית שיווק דיגיטלית מתחילה להתעכב קצת יותר מדי מעבר לתאריך היעד של האסטרטגיה – לא מצליחה להפיק את התוצאות החיוביות בזמן של קמפיינים דומים – הגיע הזמן ללחוץ על כפתור האיפוס.

3. התאמות אסטרטגיה אינן עושות את ההבדל

ניסית פעם להציל אסטרטגיית שיווק דיגיטלית כושלת? אם התחלת לכוונן אלמנטים שונים או להתאים טקטיקות שיווקיות כדי לשמור מסע פרסום, אך התוצאות אינן משתפרות, הוצאת מהחשמל היא כנראה האפשרות הטובה ביותר שלך.

במקרים מסוימים, ביצוע התאמות אסטרטגיה מרכזיות בדיוק בזמן הנכון יכול להפוך תוכנית שיווקית. אבל כשהצירים האלה באמצע המשחק לא עושים את ההבדל, הזמן שלך מושקע יותר בדרכים אחרות לתמוך במותג ובמטרות העסקיות ארוכות הטווח שלך.

4. זרקת עליו את האחריות

לפעמים, חוסר היכולת לוותר על תוכנית שיווק דיגיטלית יכול להוביל לתגובת יתר רצינית. זה אומר בדרך כלל שגם לאחר מיצוי כל הרעיונות וטקטיקות השיווק הדיגיטלי שבספר, אנשי שיווק מובילים ימשיכו להשליך את עצמם על הבעיה, ובסופו של דבר יהפכו מסע פרסום עם ביצועים גרועים לפיאסקו לא פרודוקטיבי.

אם ניסיתם הכל בספר המשחקים של השיווק באינטרנט אבל עדיין לא רואים החזרות, אין בושה לגנוז את האסטרטגיה הזו ולהמשיך הלאה.

5. הדברים עובדים הפוך

האם אתה רואה יותר אדום מאשר ירוק בדוחות הביצועים השבועיים של השיווק הדיגיטלי שלך? חצים למטה קורים, אבל כאשר התוצאות השליליות הללו מתחילות להפוך למגמה ארוכת טווח, זה אינדיקטור די טוב לכך שמסגרת האסטרטגיה השיווקית הדיגיטלית שלך זקוקה לרענון, אם לא להחלפה מלאה.

ניתוח ביצועי האסטרטגיה באופן יסודי ולעיתים מאפשר לך לעקוב מקרוב אחר מגמות שליליות ולעצור את יוזמות השיווק הדיגיטלי לפני שהן יהפכו לפגיעה משמעותית בתקציב שלך.

6. אסטרטגיות שיווק דיגיטליות אחרות מקבלות

מאופטימיזציה למנועי חיפוש וקמפיינים לשיווק תוכן ועד לשיווק בדוא"ל ותוכניות פרסום בתשלום , זה לא יוצא דופן שפועלות בו-זמנית אסטרטגיות שיווק באינטרנט מרובות. ואם כל האסטרטגיות הדיגיטליות פרט לאחת פוגעות בפתקים הנכונים ומשיגות תוצאות, יכול להיות שהגיע הזמן להפחית את הפיתיון על הביצועים החסרים הזה ולמקד את המאמצים שלך במשהו טוב יותר.

במילים אחרות, אל תתנו לתפוח אחד רע לקלקל את החבורה. כאשר מסע פרסום גרוע מאיים לפענח את מה שעובד, עצור אותו במהירות.

7. אתה מקבל תגובות רעות

אולי אתה גאה באסטרטגיית השיווק שגיבשת. אבל לא משנה כמה אתה מאמין בזה, אם זה מקבל תגובה שלילית ברובה מהציבור, כנראה שהגיע הזמן לנתק את התקע. השליליות המקוונת עלולה לצאת משליטה במהירות, וככל שתקדימו להתמודד עם הנושא הזה במקור, כך תוכלו וצריכים לעצור את הדימום מוקדם יותר ולבקר שוב בלוח השרטוטים.

להרגיז את קהל היעד שלך הוא סימן בטוח למאמצי השיווק הדיגיטליים שלך זקוקים לאתחול מחדש.

מהם שירותי שיווק באינטרנט?

שיווק באינטרנט הוא קידום של חברה והמוצרים או השירותים שלה באמצעות כלים מקוונים שמייצרים לידים, מובילים תנועה ומגדילים את המכירות . נקרא גם שיווק מקוון או שיווק דיגיטלי, שיווק באינטרנט מסתמך על ערוצים דיגיטליים להפצת מסרים פרסומיים

איך אני יכול לעשות שיווק באינטרנט?

השתמש בשיווק בדוא"ל או במסעות פרסום בדוא"ל. … כתוב הודעות לעיתונות מקוונות. … צור בלוג. … פיתוח תחרויות וקמפיינים ברשתות חברתיות. … מנף פרסום בתשלום לקליק. … בצע אופטימיזציה של האתר שלך להמרות. … פרסם סרטונים ביוטיוב או ברשתות חברתיות אחרות. … מצא משפיענים לעבודה עם המותג שלך

כתיבת תגובה

Scroll to Top