הסרת שיער בעזרת סכיני גילוח לאישה

מגוון גדול של סכינים, מהם המיוצרים הם להבים קרובים וצפופים המאפשרים לנשים להסיר את השיער המיותר במשיכה אחת, זמין בפניהן במקומות שונים.

היתרונות הגלומים בשימוש בסכין גילוח מאפילים על החיסרון הבולט והמובהק שלהם – אי יכולת למנוע צמיחה בקצב זהה ואולי אף מודבר לאחר הגילוח

גילוח זהיר ומוקפד למניעת שריטות, חתכים, דימומים, כאב הוא בין השאר עניין של ניסוי וטעייה אבל הוא מותנה גם בטיב הסכינים ובאיכותם ובטכניקת הגילוח. על מנת להעשיר ולהעצים את אפקט הגילוח ותוצאותיו משווקים לנשים לבד מסכיני גילוח משובחים גם תכשירים לריכוך העור, להזנתו, להעשרתו, לשמירת רמת הלחות בו ולהחלקתו.

גילוח

אפקט מוצלח של גילוח מתחיל ונובע מהקפדה על ביצוע מדורג ושיטתי של פעולות מקדימות ובהן: גילוח סבלני, ללא לחץ; שטיפת האזור המיועד לגילוח במים חמים על מנת לרככו; מריחת ג'ל או קצף גילוח להעצמת הריכוך ולהחדרת חומרים לקירור המפחיתים את רגישות העור לגילוח; שימוש בסכין חדה. חשוב להחליף את הסכין מדי שבוע או שבועיים- בכפוף לתדירות שימושה וכמו כן לשמור אותה במקום נקי ויבש.

סכיני גילוח לאישה חד פעמיים מהווים חלופה מועדפת לרבות מהן אם בשל הנוחות ואם בשל הרצון לשמור על היגיינה

הידעתן?

  • בניגוד להנחה רווחת, גילוח אינו מאיץ צמיחת שיער והפיכתו לעבה ולכהה יותר. לגילוח אין כל השפעה על צבע השיער או על מרקמו.
  • אי הקפדה על ייבוש סכין לשימוש רב פעמי עלולה לגרום לזיהום אם לא מחטאים אותה. היא עלולה לשמש מושבת חיידקים המתרבים על רקע שרידי תאים ורקמות שנושרים בגילוח.
  • פצע באזור שאתן מגלחות (בעיקר במפשעה) עלול להיות אינדיקציה לקיומה של דלקת בזקיק השערה. מי שעלולות להיפצע הן נשים עם שיער מסולסל או עבה.
  • לייעול הגילוח ולהשגת תוצאה טובה מומלץ להשתמש בג'ל גילוח שמרכך את השיער, אינו סותם את הסכין, מאפשר לו להחליק על העור ובכף מקל על חיתוכו.
  • רצוי ומומלץ להשתמש בסכיני גילוח לאישה ובעיקר במכשיר נוח, היות שרוב מכשירי הגילוח לגבר מעוצבים בצורה שמקשה על גילוח רגליים ובית שחי.
  • שימוש בסכין גילוח שמספר להביה רב יותר מפחיתה את הלחץ על העור ובכף מקטינה את החשש ואת הסיכון מפציעה.

 סכין גילוח

בשורה התחתונה: על מנת למצוא את סכין הגילוח הטוב והנוח ביותר לשימוש נשים עלולות למצוא עצמן בתהליך ממושך של ניסוי וטעייה. בכל מקרה חשוב להקפיד על גילוח כשאתן מרוכזות ורגועות, ודעתכן אינה מוסחת ואינה מופרעת על ידי רעשי רקע שונים.

מאמרים קשורים

One Comment

  1. הסרת שיער בעזרת סכיני גילוח היא פתרון טוב להסרת השיער המבוקש בלי להפחית את הנוחות.

כתיבת תגובה

Back to top button