מכשיר להסרת שיער: כל סוגי הסרת השיער השונים

נשים וגברים המעוניינים להסיר את השיער לצמיתות או לאורך זמן יכולים לפנות למכון לטיפולי אסתטיקה או לקוסמטיקאיות ויש אפשרות לרכוש גם מכשירים להסרת שיער בבית באופן עצמי וללא כאבים רבים. לכל שיטה להסרת שיער יש יתרונות וחסרונות וכדאי לדעת כי מרבית השיטות הקיימות בשוק פועלות במתכונת דומה של חימום זקיק השיער כדי להרוס אותו ולמנוע את צמיחת השיער מחדש.

התאמה לסוג השיער, גוון העור ורמת הכאב

חשוב להדגיש כי ישנן שיטות מתקדמות להסרת שיער כגון לייזר, גלי קול, הבזקי אור. יש לבחור בשיטה להסרת שיער המתאימה לסוג השיער וגוון העור ויש חשיבות מכריעה לבחירת שיטת הטיפול בהתאם לרמת וסף הכאב אותו מסוגלים לסבול. כמו כן, חשוב לזכור כי כיום אסור למכוני הקוסמטיקה והאסתטיקה להבטיח הסרת שיער לצמיתות כיוון שלא קיימת טכנולוגיה המאפשרת להסיר את השיער לכל החיים אך עדיין השיטות המתקדמות יותירו את הגוף חלק למשך חודשים או שנים ארוכות.

מכשירי IPL

כאשר מחפשים טכנולוגיה מתקדמת של הסרת שיער ללא כאבים יציעו לכם טיפולים באמצעות מכשירי ה- IPL. בטכנולוגיה זו משחררים הבזקי אור בעוצמה בהתאם לגוון העור ובתוך ימים ספורים השיער נושר. שיטה זו מתאימה להסרת שיער מכל אזורי הגוף ויש לחזור על הטיפול מספר פעמים. טיפול במכשירי IPL נחשב לפחות אגרסיבי ולכן מתאים למי שסף הכאב שלו נמוך.

מכשיר לייזר

בראשית שנות ה- 90 כבשו את השוק מכשירי הלייזר להסרת שיער. ישנם מכשירי לייזר שונים בשוק אך כיום יש מכשירים חדשים עם טכנולוגיית לייזר מתקדמת המאפשרים לבצע הסרת שיער ללא כאבים כאשר המכשיר מקרין גלי אור באורכי גל משתנים בהתאם לסוג השיער וגוון העור. עם זאת, יש לציין כי מטופלים שונים סובלים מרגישות לשיטה זו לכן נהוג למרוח משחת אלחוש לפני הטיפול וניתן לעמעם את הכאב באמצעות טכניקות קירור חדשניות להרגעת העור והכאב.

מכשיר SHR

בשנים האחרונות חדרו לשוק מכשירים בטכנולוגיית SHR, הבזקי אור בטכנולוגיית IPL. מכשיר SHR נחשב למתקדם ומציע הסרת שיער ללא כאבים כיוון שמשתמשים באנרגיה נמוכה במהירות גבוהה יחסית ויש לציין כי שיטה זו יעילה גם לבעלי עור כהה שטכנולוגיות אחרות נמצאו כלא יעילות עבורם. בשיטה זו עובדים בצורה הדרגתית ונעים על פני שטח רחב ולא מתמקדים בכל פעם באזור מסוים כפי שנהוג בשיטות אחרות.

1 תגובות על “מכשיר להסרת שיער: כל סוגי הסרת השיער השונים”

  1. תמר

    הם שיטות יעילות להסרת שיער כפול או שיער מיותר. זה יכול לחסוך המון זמן והקל על העור.

כתיבת תגובה

Scroll to Top