הסרת שיער לגברים: הכל על להסיר שיער לגבר

הקיץ כבר כאן וכאשר מדברים על הסרת שיער, לא בהכרח פונים רק לקהלי נשים אלא גם לגברים. כיצד ניתן להשיג טיפול מקצועי באמצעות שעווה? מה יתרון הטיפול ביחס לכל השאר?

אספנו עבורכם שאלות ותשובות בהקשר לבחירת הטיפול בשעווה ומה שמתרחש הרבה אחרי:

כיצד ניתן לבחור טיפולי הסרת שיער לגברים באמצעות שעווה?

ההיבט הראשון שתדרשו לקחת בחשבון קשור בעיקר בהתאמה אישית לסוג העור והשיער. אחר כך יהיה עליכם לקחת בחשבון את עניין העור ותגובתו לאחר הטיפול. כאמור, יש לא מעט תכשירים שעליהם נמליץ עבורכם מיד לאחר הטיפול בזמן אמת. יש לברור ולאתר חומרים ושימושים איכותיים בהתאמה אישית וכמובן לאתר טיפול שישלב מקסימום הצלחה עם מינימום כאב.

מה חשוב לדעת לפני או אחרי הסרת שיער בשעווה?

שנייה לפני שתפצחו בטיפולי הסרת שיער בשעווה לגברים, רצוי כי לא תחפשו לשמש כ24 שעות לפחות. חשוב ביותר שלא להתלקח לאחר הסרת שיער בשעווה וזאת בכדי להעניק לנקבוביות את האפשרות להיסגר ולחזור למצבן הטבעי. לאחר הטיפול ראוי להבין ולדעת כי השיער יצמח כפלומתי בעוד הזיפים יוותרו מאחור. אם הנכם ממשיכים בהליך של הסרת שיער באמצעות שעווה מומלץ להמתין כמעה לפני כל טיפול וטיפול ולא להתפתות לגלח את המקום- כך למעשה תניבו את ההצלחה ואת האפשרות לדלל את השיער במקום.

מהו טווח המחירים בשוק?

המחירים משתנים על פי אזורים והם נעים בין 60 שקלים ועד 200 שקלים ויותר. כאמור, הכול תלוי באזור ההסרה אותו תבחרו.

אלו קרמים מומלצים לתנגודת של תסמונת "הצמיחה ההפוכה"?

האם הנכם סובלים מבעיות של צמיחה הפוכה, תוכלו להשתמש בתכשיר Velona Folisan אשר יעיל למניעת צמיחה הפוכה בזכות מרכיבי חומצה סליצילית הקשורה בשבירת קרטין ומניעת שכבות הקשות בעור. כמו כן, מסלקת המשחה את התאים המתים ומונעת צמיחה של זקיקי שיער מתחת לעור.

אלו תכשירים מומלצים להרגעת העור לאחר הסרת השיער?

במסגרת זו, נמליץ לכם על biaskin kim lab קרם טיפולי להרגעת עור במצבים של פצעים או גירויים קשים ובפרט שלא תיווצרנה כוויות או השלכות בלתי הפיכות. מסקנה? הסרת שיער במקומות מורשים בלבד.

1 תגובות על “הסרת שיער לגברים: הכל על להסיר שיער לגבר”

  1. מנחם

    ים הוא בחירת אישית – חלק מהגברים ירצו להסיר את השיער שלהם, וחלק אחר יעדיפו להשאיר את השיער שלהם.

כתיבת תגובה

Scroll to Top