איך לשמור על משטר דיאטה לאורך זמן

אם מאחוריכם רזומה עשיר של דיאטות שהסתיימו ל פני שהתחילו, מן הסתם גם אתם שוברים את הראש בחיפוש אחר הפתרון שיאפשר לכם להתמיד בדיאטה הבאה שלכם.

איך לשמור על דיאטה

קבלו טיפים יעילים שיעזרו לכם לשמור על משטר דיאטה לאורך זמן:

ספרו לכל מי שבא אתכם במגע במהלך החיים, כי התחלתם דיאטה חדשה, והפעם – אתם לא מוותרים! בני המשפחה הקרובה והרחוקה, קולגות לעבודה, ידידים, שכנים וכל אחד אחר, יהוו עבורכם תמרור אנושי מרתיע, פיזי או ווירטואלי, בפעם הבאה שמנת מוס עשירה תרעיד את בלוטות הרוק שלכם.

המתוק מחוץ לחוק

אל תוציאו את המתוק לחלוטין אל מחוץ לחוק, והרשו לעצמם מפעם לפעם ארוחת פינוק משמינה. ארוחה שכזו תשמש לכם כמקור רוגע ונוחם לאורך הדיאטה, ותאפשר לכם להתגבר ביתר קלות על פיתויים מתוקים כאלה ואחרים לכל אורך הדרך. מעבר לכך,

ארוחות

ארוחה עתירת קלוריות ושאר פינוקים הנערכת לעיתים קבועות ורחוקות, חשובה לדיאטה, שכן היא משדרת לגוף כי הפציינט שבתוכו טרם נפרד מהמתוקים, ומונעת ממנו הסתגלות למכסה קלורית נמוכה, שהיא אחד הגורמים המהותיים להשמנה לאחר תום הדיאטה.

שיהיה בהצלחה לכל אורך הדרך!

מאמרים קשורים

One Comment

  1. כדאי להתאים את משטר הדיאטה הקבוע שלך בהתאם לצרכיך ולמדינה, ולשמור עליו על ידי אכילת מזון מאובזר בתזונה, אכילת מזון באיכות גבוהה, עדכוני רפואה וכדומה. יש לזהות סוג כלי העזר הנכון לצרכיך ולהתאים אותו ככל הניתן. נחוץ לעשות מתחם כדי לתת לגוף הפסקה מספיקה מבין הארוחות, ולהתעדכן שוטפת בעדכונים רפואיים והתראות חדשות בנושא התזונה.

כתיבת תגובה

Back to top button