יוגה נשית מה זה? ולמה כל אישה צריכה את זה

מאמר זה יתמקד בתרגילי היוגה, היתרונות שלה וקהלי היעד שלה. המשמעות של המילה יוגה היא 'איחוד' בין המחשבות לחושים. המטרה היא להגיע למצב של איחוד כך ששום דבר לא יוכל להטריד את היוגיסט ועל ידי כך הנשמה שלו או שלה יהפכו לשלווה מאוד. הכלי לכך הם תרגילי היוגה, כלומר, תרגילי נשימה ותרגילים פיזיים. חשוב לדעת שיש זרמים שונים של יוגה ושיטות שונות וכל סטודיו בוחר ללמד את אנשיו את השיטה או השיטות בהן הצוות שלו מנוסה.

יוגה לנשים – קבוצות יעד שונות

חשוב לדעת כי יוגה מתאימה לכל קבוצות הגיל והיעד ולכן פעמים רבות ניתן לראות שיעור שמורכב מבני נוער וסבא וסבתא שלהם או מאמהות וסבתות וזאת משום שכולן מודעות לעובדה ששיעורי יוגה חשובים מאוד ליציבות הגוף, הגמישות שלו, שחרור השרירים, נשימה נכונה שמביאה לאיזון הגוף והנפש ויתרונות רבים אותם היוגה מציגה לאורך שנים רבות. למרות כל זאת, ניתן לראות כי יש שיעורים ייעודיים לקהלי יעד ספציפיים, כמו למשל יוגה לנשים ברעננה וזאת משום שמדובר על סדרה ספציפית של תרגילי יוגה המיועדת רק לנשים.

1 תגובות על “יוגה נשית מה זה? ולמה כל אישה צריכה את זה”

  1. אמיר

    ?

    יוגה נשית הוא דרך לחזק את הגוף, להפחית את החמצן, להאריך את החופש ולהחזיק בהתאמה בין הבטן. יוגה נשית מסייעת לכל אישה להתפעל בצורה מקצועית, מהירה ובטוחה על מנת להגיע לצורכים שלה הפיזיים והנפשיים.

כתיבת תגובה

Scroll to Top