איך להכין פלטת גבינות? 5 טיפים להכנת פלטה גבינה

תהיתם פעם איך להרכיב פלטת גבינה מושלם משלכם? זה למעשה די קל! למד כיצד להרכיב פלטת גבינה מההתחלה ועד הסוף עם ההוראות הפשוטות הללו שלב אחר שלב. מושלמים לחגים, לילות נשים או לאירוח יומיומי לכל מפגש!

האם זה רק אני… או שיש משהו בקרש גבינה טוב? זה המתאבן המושלם לכל אירוע! לא רק שהם יפים למראה… וטעימים לאכילה…(מי לא אוהב כל דבר לגבי גבינה?)… אלא שהם גם כיף להרכיב אותם.

והכי טוב, יש להם משהו לכולם! מסוגים שונים של גבינות ועד חטיפים מתוקים ומלוחים ועד קרקרים, פלטות הגבינה הטובים ביותר לא משאירים אף אחד מאחור.

כשהחגים מתקרבים במהירות, זה הזמן המושלם לרענן את רעיונות פלטת הגבינה שלנו ולרענן את כישורי השרקוטרי שלנו. אני יודע שזה יכול להיות קצת מאיים להרכיב את הפלטת המושלמת… אבל עם ההוראות שלי שלב אחר שלב, אתה תהיה מלכת (או מלך) פלטת גבינה תוך זמן קצר!

כיצד להרכיב פלטת גבינה:

  1. התחל עם הפלטת. פלטות גבינה מורכבים בדרך כלל על מגש צפחה או עץ, שעשוי להיות מרובע, מלבני או עגול. אבל אם עדיין אין לך אחד כזה, אל תרגיש שאתה צריך לצאת לקנות אחד. אתה יכול גם להשתמש בצלחת, קרש חיתוך, או אפילו תבנית אפייה. כל משטח שטוח יעבוד.
  2. בחר את הגבינות . נסו לכלול מגוון טעמים ומרקמים על ידי בחירת גבינות ממשפחות שונות (ראו להלן).
  3. הוסף קצת מלוח. חשבו על זיתים, חמוצים, פלפלים קלויים, ארטישוק, טפנדים, שקדים, קשיו או חרדלים חריפים.
  4. הוסף קצת מתוק. חשבו על פירות עונתיים ויבשים, אגוזים מסוכרים, שימורים, דבש, צ'אטני או אפילו שוקולד.
  5. מציעים מגוון לחמים . בגט פרוס, מקלות לחם, ומגוון קרקרים בצורות, גדלים וטעמים שונים.
  6. סיים את זה עם כמה קישוטים. זוהי דרך מצוינת לתת לפלטת הגבינה שלך מגע עונתי. השתמש בפרחים אכילים, עשבי תיבול טריים או פירות נוספים כדי לתת לפלטה שלך את המראה והתחושה שאתה רוצה.

מהן הגבינות הטובות ביותר לכלול?

כלל אצבע טוב הוא לכלול גבינות ממגוון משפחות שונות. כמה משפחות בסיסיות כוללות:

  • מיושן: צ'דר מיושן, גרוייר, גאודה.
  • רך: ברי, קממבר, עז.
  • משרד: Manchego, Parmigiano-Regiano, Edam.
  • כחול: גורגונזולה, רוקפור, סטילטון.

5 טיפים להכנת פלטת הגבינה האולטימטיבי:

  1. מציעים מגוון מרכיבים מלוחים ומתוקים. האמת היא שכל אחד אוהב את הגבינה שלו קצת אחרת. יש שאוהבים את זה מלוח, יש שאוהבים את זה מתוק ויש שאוהבים שילוב של שניהם. בלוחות הגבינה הטובים ביותר יש משהו לכולם.
  2. מציעים מגוון מרקמים. מכיוון שאכילה היא חוויה חושית כזו, מגוון מרקמים הופך כל פלטת גבינה למעניין יותר. שקול מרכיבים בעלי מרקמים שונים כגון קרם, פריך, פירורי, דביק ופריך.
  3. השתמש בסמני גבינה כדי לתייג גבינה כדי שכולם ידעו מה הם מקבלים.
  4. הביאו את הגבינות לטמפרטורת החדר לפני ההגשה על מנת להוציא את הטעם האמיתי שלהן.
  5. אל תשכח את הסכינים, הכפות, הקיסמים וכו'.
  6. הכינו את צלחת הגבינה שלכם מבעוד מועד. אתה יכול להרכיב צלחת גבינה תוך 10-20 דקות (קל פיסי!) אבל אם תרצה לעשות קצת הכנה מראש, נסה את הרעיונות הבאים:
  7. שמור על צלחת הגבינה שלך טרייה.  אם אני יודע שצלחת גבינה תעמוד בחוץ לזמן מה, אני אוהב לשים את הגבינה בגלים. אם יש לי לוח אחד, אני אשים מחצית מהמרכיבים בהתחלה, ואז אמלא מחדש אחרי שעה בערך. אני גם אכין לפעמים שני לוחות גבינה קטנים וזהים, ואשמור את השני במקרר עד שהראשון קרוב לגמר. זה גם קל לזרוק עוד כמה קרקרים או אגוזים על צלחת גבינה, אז אל תדאג להוציא כל דבר בבת אחת! אם יש לי חבורה של אורחים (כמו בחג ההודיה או חג המולד) אני אפילו אקצה למישהו את התפקיד של "מחדש צלחות גבינה" ואראה לו היכן הכל נמצא כדי שיוכלו להוסיף לצלחת הגבינה אם היא תתחיל להתרוקן.

מה שכללתי על הפלטת הגבינה:

אם אתה חושש שיש לך יותר מדי גבינה , חתך את כל הגבינות שלך לשניים והוציא חצי בכל פעם – אתה תמיד יכול להוציא את השאר מאוחר יותר אם אתה צריך את זה! להחזיק מעט גבינה נוספת במקרר למועד מאוחר יותר זה אף פעם לא דבר רע. חוששת שאין לך מספיק? חותכים גבינות קשות לחתיכות קטנות במיוחד, מפזרים כל גבינה על כמה נקודות שונות על לוח הגבינה, ומוסיפים עוד הרבה פירות, אגוזים וקרקרים.

גבינה: Roth Kase Raw Private Reserve, Sartori Merlot Bellavitano, ויסקונסין צ'דר 5 שנים, קליפת סן מרקו בלומי, Bri Du Pommier, Bayley Hazen Blue

פירות טריים:  פרוסות תפוח, ענבים אדומים

פירות יבשים: משמשים מיובשים מריאני, בוסתני דובדבנים מיובשים דובדבני מונמורנסי

אגוזים: שקדים קלויים בדבש יהלום כחול, קשיו קלויים בפישר, חצאי פקאן של רונדיס

מלוח: זיתים ממולאים שום של מוריי, קורניונים של טרואה פטיטס קוכונס

מטבלים: חרדל שום דגנים מלאים מבחירה פרטית, דבש כוורת מקומית, ממרח תאנים דיווינה

לחמים: מקלות לחם אלסי, פריכיות פלפל ופרג לבחירה פרטית, חזרה לטבע לחם שטוח עם זרעי פשתן

מאמרים קשורים

One Comment

  1. 1. קנה גבינה מלאת הרכב של חלב במיוחד.
    2. השתמש בחומרי גלם כדי לתת מרק מלא בטעם.
    3. השתמש בחלב או משקה אחר כדי להביא את הטעם הרצוי.
    4. התקן את הפלטה בתבנית מותאמת אישית והשתמש בגלם כדי לגדול את השפעת הטעם של הגבינה.
    5. הבהר את הפלטה בחומרי גלם, שמן זית או שום על מנת לתת אפקט מרהיב יותר.

כתיבת תגובה

Back to top button