איזה נשנושים בריאים כדאי להחזיק במגירה במשרד

מאוד קשה לשמור על אנרגיות לארוך כל יום העבודה, ואחרי ארוחת הצהריים פתאום מדגדג לו הצורך במשהו מתוק.

נשנושים בריאים למשרד

הנה כמה נשנושים בריאים שאתם יכולים לשמור במגירה ושיעזרו לכם להחזיר את האנרגיה לגוף:

  • שוקולד מריר – רצוי עם מוצקי קקאו של לפחות 70% אבל אם זה מריר לכם מדי גם 60% זה בסדר
  • אגוזים למיניהם – קשיו, אגוזי מלך, אגוזי ברזיל, שקדים וכו'. חשוב לאכול כמה ביום בלבד מכיוון שהם מכילים כמויות גדולות של שומן
  • פירות יבשים כגון: תמרים, חמוציות, אוכמניות. שימו לב לאכול מהם בבודדים מכיוון שהן מכילים המון סוכר והמון קלוריות
  • פרי שאתם אוהבים – תפוח עץ, אגס, אפרסק, בננה או כל פרי אחר שניתן לשמור במגירה
  • סילאן ללא סוכר/ דבש/ סירופ אגבה – בשילוב עם טחינה גולמית תקבלו מעין ממרח חלבה. כפית אחת על צנים ויש לכם אחלה של נשנוש בריא

1 תגובות על “איזה נשנושים בריאים כדאי להחזיק במגירה במשרד”

  1. חיים

    נשנושים בריאים מאוד שווים להחזיק במגירה במשרד, כי הם יעזרו להפוך את המשרד למקום מרגש ונעים, ועוד יוסיפו חיוך וחופש לקוחות ולעובדים.

כתיבת תגובה

Scroll to Top