שיווק מודעות בפייסבוק למרפאות קוסמטיקה ויופי

האם מודעות פייסבוק היא הדרך ללכת רחוק בכל הקשור לשיווק עבור מרפאת הקוסמטיקה והיופי שלך? התשובה לכך היא כן בגדול! ברחבי העולם, עסקים רבים באותו תעשייה הגדילו את המכירות שלהם בשיעור של עד 48% באמצעות הכוח של מודעות פייסבוק.

מדוע מרפאות קוסמטיקה ויופי צריכות להתחיל לפרסם בפייסבוק

כיום, הרבה מרפאות קוסמטיקה ויופי המעוניינות להגיע לקהלים הנכונים עושות זאת באמצעות פרסום בפייסבוק. הידעתם שלמעלה מ-80 מיליון אנשים בפייסבוק מתעניינים בקוסמטיקה וביופי ?

הפלטפורמה היא, אם כן, אחת משטחי הציד הטובים ביותר בסביבות ההפעלה של ימינו. אבל למה שמרפאות קוסמטיקה ויופי צריכות להתעסק במודעות בפייסבוק? להלן חלק מהסיבות;

פייסבוק הוא עצום, מה שמקל על מציאת קהל היעד שלך

האמת היא שמודעות פייסבוק יעבדו כמעט עבור כל עסק שנמצא בחוץ. זה כולל חנויות Shopify, עורכי דין ועוד רבים אחרים. לא משנה מה ההופעה שלך, אתה בטוח שתמצא את הקהל הנכון בפייסבוק.

מודעות פייסבוק הן זולות

סבירות היא עניין מרכזי בכל הנוגע לשיווק דיגיטלי. זה במיוחד המקרה לעסקים קטנים שאין להם תקציבי שיווק בלתי מוגבלים. הדבר הגדול הוא שמודעות פייסבוק הן באמת זולות.

אתה יכול להתחיל רק ב-3 ש"ח. עבור סכום זה, תוכל להגביר פוסט או ליצור מודעה כדי להגיע למאות, אם לא אלפי אנשים. אז, זו הדרך ללכת עבור אלה שיש להם תקציב מוגבל. ומודעות פייסבוק חסכוניות. הם מקבלים את התמורה שלך יותר עבור הכסף שלך.

מודעות פייסבוק יכולות להיות ממוקדות מאוד

לעולם לא ניתן להדגיש יתר על המידה את החשיבות של הגדרת קהל ומיקוד נכונים בשיווק דיגיטלי. מה שאתה לא רוצה לעשות הוא שהמודעות שלך יוצגו לקהל באוגנדה כשאין לך שום קשר לאותה מדינה.

למרבה המזל, פייסבוק מספקת למפרסמים שלל כלים המאפשרים להם להגיע לקהלים הנכונים בזמן הנכון. זה אומר שלמודעות שלך יהיה סיכוי טוב יותר, באופן יחסי, להמיר אנשים.

זה לא קשה להפעיל מסעות פרסום שיווקיים של מודעות פייסבוק משלך

עלות הפרסום בפייסבוק כוללת את הסכום שתצטרך להוציא כתשלום לסוכנות שתעשה עבורך את העבודה. יש להודות שרוב האנשים יהיו מגניבים לעשות את זה. אבל אם יש לך תקציב, אולי אתה מחפש להשתלט על חלק מהעבודה.

שאר המאמר הזה מוקדש להראות לך איך לעשות את זה. הפעלת מסעות פרסום שיווקיים משלך ב-Facebook היא לא כל כך קשה. אתה רק צריך זמן והתמדה. ואם אתה מעדיף, אני יכול להגדיר הכל בשמך. משם תוכל להתחיל להפעיל מסעות פרסום משלך.

טיפים חשובים

חלק זה נועד להכניס אותך למסגרת התודעה הנכונה כדי להפיק את המרב ממודעות הפייסבוק שלך. כמובן, אתה יכול לעשות כמו רוב האנשים ופשוט לקחת את הצעד. עם זאת, זה צפוי לתת לך כמות מוגבלת למדי של הצלחה.

תן לי להיות גלוי איתך; מספר לא מבוטל של עסקים עברו את מסלול המודעות של פייסבוק במהלך השנים האחרונות. עם זאת, עבור רבים, הביצועים היו די עגומים? הסיבה למה? ובכן, הכל תלוי בתכנון לקוי, כמובן. בכל מקרה, הנה הטיפים שיעזרו לך להפיק את המרב ממודעות פייסבוק;

היה ברור לגבי המטרות שלך

מה אתה רוצה להשיג באמצעות מסעות הפרסום שלך בפייסבוק? זו שאלה שאתה צריך לשאול את עצמך מיד בהתחלה. לדעת בדיוק מה אתה רוצה להשיג עושה לך חיים קלים יותר בעת ניסוח מסעות הפרסום שלך. להלן היעדים האפשריים בעת שיווק מודעות בפייסבוק עבור מרפאות קוסמטיקה ויופי;

  • אולי אתה רוצה ליצור מודעות למותג. זה יהיה שימושי אם זה עתה התבססת באזור מסוים. המטרה היא להעביר את הבשורה על העסק שלך.
  • אולי אתה רוצה לקבל תנועה מפייסבוק לאתר שלך או לדף נחיתה.
  • יכול להיות שאתה גם מחפש לייצר לידים.
  • אפשר גם לעסקים לשלם כדי להגביר את הפוסטים. אדבר יותר על פוסטים מוגברים בהמשך.

היה ברור לגבי קהל היעד שלך

​כבר ציינתי אבל מאוד ממוקד למי? זה משהו שעליו אתה צריך להחליט עוד לפני שאתה מתחיל ליצור את מודעת הפייסבוק שלך. ‏

נצל את היתרון של שיווק מחדש באמצעות Pixel כדי להגיע לקהלים רלוונטיים

פרסום בפייסבוק יכול להיות כמו קפיצה עיוורת מצוק. יש כל סיכוי שתחמיץ את היעד שלך. עם זאת, תוכל לשפר את הסיכויים שלך לביצועים טובים על ידי הצגת המודעות שלך לקהל רלוונטי.

ישנם כלים רבים העומדים לרשותך בהקשר זה. כלי אחד כזה הוא Facebook Pixel . פיקסל היא הדרך שבה פייסבוק עושה רימרקטינג.

למי שלא יודע, שיווק מחדש כרוך בתשומת לב לעניין של אדם באתר מסוים. כאשר אדם זה עובר לאתרים אחרים, מוצגות לו מודעות הקשורות לתחומי העניין שלו באתר הראשון.

עם פייסבוק, אתה נדרש להתקין פיסת קוד שעוקבת אחר מה שאנשים עושים באתר שלך. כשהם נכנסים לפייסבוק, מוצגות להם מודעות המכילות את המוצרים והשירותים שהם התעניינו בהם באתר שלך.

בוא נניח שאדם שנחת באתר שלך באופן אורגני התעניין באחד מהשירותים שמציעה מרפאת הקוסמטיקה והיופי שלך. אולי הם היו מעוניינים לגוון את הגבות שלהם. אבל במקום להזמין תור, הם עזבו לאחר מכן מבלי לבצע את הפעולה הרצויה.

עם Pixel, אתה ממש יכול לעקוב אחר האדם הזה לפייסבוק, שם יוצגו לו מודעות המנסות לגרום לו להזמין כדי שיגוון את הגבות שלו. המודעה מבוססת על העניין הספציפי שלו באתר שלך.

פעולה זו נותנת לך הזדמנות שנייה להמיר את אותו אדם. למעשה, לשיווק מחדש יש השפעה של הגדלת שיעורי ההמרה לעסקים בשיעור של עד 400%. זה הרבה, בהתחשב בכך ששיעור ההמרה הממוצע של מסחר אלקטרוני עומד על כ-2%.

צור דף נחיתה שנועד ללכוד את הלידים שאתה מייצר בפייסבוק

אני עושה את זה כבר הרבה זמן, וטעות נפוצה אחת שאני מבחין בה היא של אנשים שמשתמשים בדפי הבית שלהם כדפי נחיתה למודעות שלהם.

נניח שפיתית אנשים בפייסבוק באמצעות הצעת הנחה. אם האנשים האלה יועברו לדף הבית שלך שבו לא נאמר דבר על הפרומו שאתה מפעיל, סיכוי גבוה שתאבד את הלקוחות הפוטנציאליים האלה.

מה שאתה צריך לעשות הוא ליצור דף נחיתה שתוכנן במיוחד כדי להחמיא למודעת הפייסבוק שלך. במקרה זה, דף הנחיתה שלך צריך להיות מעוצב כך שיעזור לאנשים להירשם כדי לנצל את ההצעה שלך.

יצירת מודעת הפייסבוק שלך

אני מקווה שהטיפים האלה יעזרו להפוך את מיזם שיווק המודעות שלך בפייסבוק להצלחה. בחלק זה, אני אראה לך כיצד ליצור מודעות פייסבוק משלך עבור מרפאות קוסמטיקה ויופי. מודעות פייסבוק נוצרות במנהל המודעות . תהליך יצירתם מורכב משלושה שלבים רחבים;

  • בחירת יעד מסע הפרסום
  • הגדרת קהל עבור המודעות שלך
  • יצירת המודעה שלך

שיווק מודעות בפייסבוק הוא נושא נרחב. אף אחד לעולם לא יוכל למצות הכל במטרה אחת. המסבך את העניינים הוא העובדה שלכל מודעה יכול להיות מסלול שונה לחלוטין, בהתאם ליעד הקמפיין שבחרת.

כדוגמה, אם אתה הולך עם מכירות קטלוג, שמיועד בעיקר למסחר אלקטרוני, תצטרך ליצור ולהעלות קטלוג לשימוש במודעות שלך. בכל מקרה, אתה יכול ללמוד הרבה יותר על פרסום בפייסבוק אצל חברת פרסום בפייסבוק

מאמרים קשורים

One Comment

  1. שיווק מודעות בפייסבוק הוא דרך נהדרת להגיע לקהל המטרה שלך בצורה יעילה ועמוקה. זה יעזור למרפאות קוסמטיקה להגיע לאוהבי יופי הרלוונטים בצורה מהירה ויעילה, כפי שהוא נותן לך את האפשרות לקבוע את האופיות הדרושות של הקהל המטרה שלך.

כתיבת תגובה

Back to top button