מה זה Apple One? הסבר על תוכנית המנוי של ה-All-in-One

האם אתה משלם עבור מספר מנויים של אפל? חבילת Apple One יכולה לעזור לך לחסוך ב-Apple Music, Apple TV+, Apple Arcade ועוד. הנה איך להחליט אם זה שווה את השדרוג.

למרות שאפל ידועה במוצרי חומרה כמו ה-iPhone, Apple Watch ו-MacBook, חטיבת התוכנה והשירותים שלה היא חלק חשוב יותר ויותר בעסק. מאחסון ב-iCloud ורכישות ב-App Store וכלה במינויים של Apple TV+ ו-Apple Music, Cupertino מרוויח מיליארדים בשירותים מבוססי ענן לצד הגאדג'טים שלו.

אפל תשמח אם תשלם עבור כל שירותי המנויים שלה, אבל אתה לא עשוי מכסף . הפתרון של החברה הוא Apple One, המאגדת את שירותיה השונים בחבילה אחת. אבל כמה זה עולה, איך עושים מנוי והאם בכלל כדאי לקנות?


מה זה Apple One?

שירותי Apple One

(קרדיט: אפל)

בדיוק כפי שדיסני מציעה חבילה עם גישה מוזלת לדיסני + , Hulu ו- ESPN+ , אפל עושה את אותו הדבר עם הרשימה ההולכת וגדלה של שירותי המנויים שלה. אבל בעוד שהחבילה של דיסני עוסקת בשירותי הזרמת וידאו , Apple One מפעילה את טווח האחסון מאחסון וחדשות למוזיקה ומשחקי וידאו. השירותים הכלולים בחבילת Apple One כוללים:

  • אפל מיוזיק
  • Apple TV+
  • אפל ארקייד
  • iCloud+
  • Apple News+
  • Apple Fitness+

 

 


כמה עולה Apple One?

חלק מהשירותים והתכונות זמינים רק לשכבות מנוי ספציפיות. לאחר עליית מחיר נוספת , האפשרות המשתלמת ביותר מתחילה ב-$20 לחודש לאחר ניסיון חינם של 30 יום. להלן שלוש אפשרויות התוכנית הנוכחיות.

  • אישית: תוכנית זו עולה $19.95 לחודש ומעניקה לך גישה ל-Apple Music, Apple TV+, Apple Arcade ו-50GB של אחסון ב-iCloud+. כל שירות מיועד למשתמש בודד ומבחינה טכנית לא ניתן לחלוק אותו עם אחרים, אם כי Apple TV+ ו-Apple Arcade תומכים בשיתוף משפחתי בין אם יש לך תוכנית Apple One ובין אם אין.
  • משפחה: כדי לחלוק גישה עם אנשים במשק הבית שלך, התוכנית המשפחתית עולה 25.95 $ לחודש ופועלת על פני חמישה חשבונות משתמש אחרים. אתה מקבל גם 200GB של אחסון iCloud.
  • Premier: התוכנית היקרה ביותר היא רמת Premier $37.95 לחודש, הכוללת גם גישה ל-Apple News+ ו-Fitness+. תוכנית זו גם מעניקה גישה לחמישה בני משפחה נוספים וכוללת אחסון של 2TB של iCloud.

כיצד להירשם ל-Apple One

הגדרות מנוי

(קרדיט: לאנס וויטני)

כדי להירשם לחבילת Apple One, עליך להשתמש באייפון עם iOS 14 ואילך, ב-iPad עם iPadOS 14 ואילך, או ב-Mac עם macOS Big Sur 11.1 ואילך. אם אתה ניגש ל-Apple Fitness+ ב-Apple TV, תזדקק ל-tvOS 14 ואילך. (שירות הכושר כבר לא מצריך Apple Watch כדי לעבוד, אבל אם תחבר אחד, זה יצטרך להיות Apple Watch Series 3 ואילך.)

 

 

לאחר עדכון המכשירים שלך , פתח את ההגדרות באייפון ובאייפד שלך, הקש על שמך ובחר מינויים . בחר בקישור נסה את זה עכשיו תחת קבל את Apple One , ולאחר מכן בחר תוכנית. ב-Mac, אתה יכול להירשם מ-App Store. לחץ על הקישור הצג מידע בחלק העליון של החלון ולחץ על הקישור נהל . בחר נסה את זה עכשיו עבור Apple One, ולאחר מכן בחר את התוכנית שלך.


האם Apple One שווה את זה?

אין ספק ש-Apple One יחסוך לך כסף. אם אתה מנוי ל-Music, TV+ ו-Arcade, ומשלמת עבור 50GB של אחסון iCloud, זה עולה כמעט 29 $ לחודש, כך שאתה חוסך 9 $ לחודש עם השכבה האישית של 19.95 $. התוכניות מרובות המשתמשים חוסכות לך אפילו יותר, מכיוון שניתן לחלוק את השירותים בין כל המשפחה שלך.

עם זאת, האם המנוי של Apple One הוא קנייה טובה או לא תלוי באילו שירותים אתה משתמש בפועל. אם אתה כבר מנוי לכמה משירותי אפל אלה, זה לא פשוט. אבל אם אתה מעוניין רק, נגיד Music and TV+, אתה כנראה לא צריך לשלם עבור Apple Arcade ואחסון ענן. ואם אין לכם עניין בחדשות או באימונים, אין סיבה לקבל את חבילת Premier, גם אם זו עסקה טובה מבחינה אובייקטיבית.

גם המכשירים שבהם אתם משתמשים מדי יום עושים כאן את ההבדל. אם אתה משתמש רק במכשירי אפל, הגיוני לשלם עבור השירותים הללו, מכיוון שרבים מהם הם בלעדיים לאייפון או מק. אם זה חשוב לך, אולי יש דרך טובה יותר להוציא את הכסף שלך.

 

 


כיצד לבטל את Apple One

הגדרות חנות האפליקציות

(קרדיט: לאנס וויטני)

אם אתה מנסה את Apple One ולא מרגיש שזה בשבילך, ביטול קל. כמו כל המינויים האחרים שלך המנוהלים על ידי Apple, אתה יכול לבטל דרך הגדרות המכשיר או App Store.

במכשיר נייד, הקש על הגדרות ובחר את השם שלך ולאחר מכן בחר מינויים . בחר ב- Apple One בקטע 'מנויים פעילים' ולאחר מכן בחר בטל מנוי . אתה יכול לעשות זאת גם אם אתה פותח את App Store, ולאחר מכן הקש על הפרופיל שלך ובחר מינויים .

בטל מ-Mac על-ידי פתיחת העדפות מערכת > Apple ID , ולאחר מכן בחר מדיה ורכישות ובחר נהל לצד מינויים. אם אתה עדיין משתמש ב-iTunes, עבור אל חשבון > הצג את החשבון שלי והשבת את Apple One מרשימת המנויים שלך.

מאמרים קשורים

One Comment

  1. של Apple.

    Apple One הוא חבילת מנוי אחת, שמאפשרת לך להירשם לשירותי Apple השונים במחיר הכולל. החבילה כוללת את Apple Music, Apple TV +, Apple Arcade, iCloud ופעילות כפולה של Apple News + ועוד. החבילה מאפשרת גישה משותפת לכל החברים בעלי מנוי אחד, כך שכולם יכולים להנות מהשירותים של Apple.

כתיבת תגובה

Back to top button