איך לבחור אאוטפיט מנצח ב-5 דקות

רוצה להפוך את הלוק שלך לעדכני יותר, שיקי יותר ומיוחד יותר? תוהה איך עושים את זה, ובעיקר – כיצד בוחרים אאוטפיט מנצח?

אם כן, הנה כמה טיפים מעשיים שיעזרו לך לבחור נכון וליהנות מהמראה שתמיד חלמת עליו:

1. מהו הסגנון האישי שלך

בין אם את חובבת שמלות נשיות ורומנטיות או אולי מעדיפה דווקא את המראה המחויט, לפני שאת בוחרת את האאוטפיט שלך, חשוב שתגדירי תחילה את הסגנון האישי שלך, את סגנון הלבוש שלך ואת הסגנון האופנתי שאליו את מתחברת. זה יכול להיות סגנון קלאסי נשי ורך מאד או סגנון ספורטיבי קליל. זה יכול להיות סגנון לבוש הכולל שמלות סריג מסוגננות, שהופכות את המראה כולו למושקע ומיוחד יותר או סגנון לבוש צנוע מאד. הגדרת הסגנון שלך תעזור לך למצוא את הבגד המתאים וליצור את המראה הנכון עבורך.

2. איזה מסר את רוצה להעביר

האם חשוב לך למשוך לא מעט תשומת לב? האם את רוצה לשדר מסר של מקצועיות ורצינות, או אולי מסר של קלילות? האם חשוב לך למצוא אאוטפיט מנצח לכבוד אירוע ערב חשוב או משום שהוזמנת לראיון עבודה? כדי ליצור את המראה הנכון וליהנות מפריטי לבוש מתאימים, חשוב לחשוב תחילה על המסר שאותו רוצים להעביר. לבגדים שאנחנו לובשים יש כוח רב ויכולת להשפיע לא מעט על התדמית שלנו ועל הרושם שאנו יוצרים. כדאי לקחת זאת בחשבון כשבוחרים את האאוטפיט המתאים.

3. בחרי בגד שמתאים למידות ולמבנה הגוף שלך

לא כולנו ניחנו במידות 90-60-90, ובכל זאת עם לבוש נכון ובגד מתאים אפשר להיראות נהדר! בחירת אאוטפיט מנצח חשוב שתעשה תוך התייחסות למבנה הגוף שלך ולמידות שלך. וודאי יש לך חלק בגוף שאת אוהבת. אלו יכולות להיות הרגליים, המותן הצרה אולי, אזור המחשוף או הידיים החטובות. הדגישי את האזור הזה באמצעות אאוטפיט נכון והסתירי אזורים פחות אהובים. תוכלי למשל לחפש שמלות, שמדגישות את הקימורים הנשיים, או שמלות סריג קצרות באורך שחושפות את הרגליים.

4. זה הזמן לצאת מאזור הנוחות

הטיפ הזה אינו מוכרח לסתור את טיפ מספר אחד שמעודד אותך לשמור על הסגנון האישי שלך ולחפש אאוטפיט שמתאים לך. טיפ זה מעודד אותך לפרוץ קדימה ובעיקר להעז. אם חשוב לך למשוך תשומת לב, אם את רוצה ללבוש את הבגד שכולם ידברו עליו, זה הזמן לצאת מאזור הנוחות שלך ולנסות אולי משהו חדש. זה לא מוכרח להיות בגד ששונה באופן קיצוני מסגנון הלבוש הקבוע שלך, אולם אם את נוהגת ללבוש מכנסיים למשל, ומעולם לא ניסית שמלות, כדאי לך לבדוק אפשרות כזו, להעז ולנסות. זה הזמן גם לנסות בגדים בצבעים ססגוניים יותר, במקום שחור ולבן, ולחפש גם אביזרים משלימים שיוסיפו לא מעט למראה.

מאמרים קשורים

כתיבת תגובה

Back to top button